Het geluk dat een relatie heet

Mijn vriend heeft een doos chocolaatjes in mijn schoen gedaan. Echt lief

7 likes

Vandaag zat er ineens een kadootje in mijn jaszak. Was het een chocolade letter, de letter M (begint mijn naam niet mee), omdat ik laatst zei dat ik mijn letter altijd zo stom vond omdat hij zo klein en dik was en dat ik zou willen dat ik de M of W had.

16 likes

Ahh lief! En je forumnaam begint wel met de M!

5 likes

Ik ga meestal pas 3 uur later dan mijn vriend naar bed en de laatste dagen irriteerde me het een beetje dat hij telkens op mijn helft van het bed ligt als ik binnenkom. Niet heel handig aangezien ik zo zachtjes mogelijk probeer te doen om em niet te wekken. Maar net gebeurde het weer en ward hij een beetje wakker van me. Toen begon ik dus zachtjes te mopperen en zei hij ineens half slapend " maar liefje, ik maak het voor je warm want dan is et niet zo koud voor je" en toen kreeg ik een soort knuffelwurggreep en een kusje op mn neus en inmiddels ligt ie hier te snurken maar wat maakt het ook allemaal uit :heart_eyes:

39 likes

Haha ja dat is waar, maar dat weet hij niet. Hoop ik tenminste :sweat_smile:

2 likes

Ik moest een wortelkanaalbehandeling en nadien ging ik thuis even slapen omdat ik me zo gammel voelde, en ik werd wakker van de voordeur omdat mijn vriend voor me naar de apotheek was geweest en met een bos bloemen <3 liefje.

14 likes

Mn vriend heeft nachtdienst gehad en gaat vanavond naar een concert, maar wilde hem graag nog even zien dit weekend. Hij slaapt meestal tot 1600 ongv, dus nu zit ik in de trein met ontbijt&donuts en hoop ik dat hij straks wel wakker wordt vd bel :sweat_smile:

19 likes

Wat een lief idee :slight_smile:

Heb zo’n fijne dag gehad met mijn vriend vandaag :heart:
We hebben een kerstboom gekocht en zijn daarna even de stad in geweest om wat nieuwe decoratie dingetjes te kopen en toen nam hij me mee naar een cafeetje voor warme choco met marshmallows. Daarna thuis de kerstboom versierd en samen lekker gekookt en gegeten. Heel suf maar zo knus en gezellig vond ik het.
Had echt weer zo’n besef momentje hoe fijn ik het heb met hem.

18 likes

Ik heb afgelopen dagen de vrienden, vader en zelfs buren van mijn vriend ontmoet. Het is zo geweldig allemaal en het betekent zo veel voor me dat we op het punt zijn dat we elkaars mensen leren kennen. Daarmee zeg je toch dat je de ander echt in je leven wil betrekken.

Misschien heb ik het eerder gezegd, maar dit topic is zo fijn. Door jullie positieve verhalen kan ik veel meer genieten en durf ik erop te vertrouwen dat een relatie eigenlijk ook gewoon heel erg leuk kan zijn, in plaats van dat ik achterdochtig zit te wachten ‘tot het weer eens fout zal gaan’.

9 likes

Afgelopen zaterdag echt een fijne avond/nacht gehad. Eerst naar concert van Kraantje Pappie geweest en daarna nog samen de stad in. Zo fijn dat we het zo leuk kunnen hebben met z’n tweetjes.

Verder: Ik had em gezegd dat ik het moeilijk vind om ‘ik hou van jou’ te zeggen, maar dat ik dat wel graag wilde. Zaterdag ineens zei die dat zelf tegen mij. :smiling_face_with_three_hearts:
Had niet verwacht dat hij dat zou uitspreken. Heb toen wel gedurfd om te zeggen ‘ik hou ook van jou’, maar had natuurlijk gedronken waardoor ik meer durf.

Ik wil het zo graag zeggen, maar ben bang dat ik het niet duidelijk zeg en hij me dan niet hoort en t moment weer weg is. :grimacing:

4 likes

Mijn vriend zei laatst: “Wist je dat dit mijn eerste relatie is dat niet na zeven maanden slechter wordt?”

:dancer:

11 likes

Oh en ik kan er nog zo verrot bij liggen met vet haar, in m’n oude kapotte pyjama, ongewassen, met een onderkin en dan nóg zegt -ie elke keer als ik wakker word: “Who is this cutie?” :heart:

12 likes

Als je een discussie aan de telefoon hebt gehad, dat hebt uitgepraat en weer ophangt.
Dat ie daarna je opnieuw belt om nog even speciaal te zeggen dat ie nog steeds van je houdt.
:smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Mijn moeder vroeg vorige week of mijn vriend ook erwtensoep lust. Hij is anti groenten dus ik vroeg dat aan hem, nee dat lust ik niet.
Vandaag ging hij met mijn auto naar de garage voor de winterbanden en appte hij een foto van soep. Die had hij daar gekregen en het leek op erwtensoep maar ja- dat lust hij niet dus ging ik er vanuit dat het iets anders was en antwoordde ik met; wat is dat voor soep?
Zegt hij, snert!
Waarop ik zeg dat lust je toch niet?

Ik lag in een deuk, hij is er nog steeds van overtuigd dat erwtensoep en snert niet hetzelfde is :rofl:

29 likes

Blegh, ik sla allebei over. Maar mijn moeder bedoelde wel snert, dikke pap met rookworst yuk.
En m’n vriend denkt dus dat dat niet gemaakt is van veel erwten :laughing:

Mijn vriend geeft echt niks om Harry Potter e.d. maar stelde uit zichzelf voor om toch samen vanavond Fantastic Beasts te kijken op Netflix :blush:

5 likes

Mijn vriend is opeens allemaal leuke dingen aan het bedenken die we binnenkort samen kunnen gaan doen. Ik word hier helemaal blij van en heb hier ook echt zin in.

7 likes

Haha blijft toch leuk zoiets, ook al speelt de drank mee. Tegenwoordig doe ik beledigd als mijn vriend me geen ‘dronken hartjes’ stuurt :grin:

2 likes

We zijn een weekend weg geweest en daardoor voor het eerst 5 volle dagen samen geweest. We zijn elkaar totaal niet zat geworden en hebben het super leuk gehad. Gisteravond zijn we terug gekomen en beide naar huis gegaan, en vanochtend werd ik wakker met een berichtje dat hij mij nu al mist <3

17 likes