Het geluk dat een relatie heet

Ja, ze dacht dat het Guan was.

4 likes

gister had ik echt een rotdag en was ik heel onaardig en huilerig. en dat reageerde ik enorm af op mn vriend door te snauwen en vaag te doen. hij had gelukkig wel door dat ik me gewoon heel kut voelde en toen heeft ie een warm bad en gluhwein klaargemaakt en het was precies wat ik op dat moment nodig had.
ik vond het echt zooo lief en zorgzaam.

16 likes

Ik ga zo stuk om mijn vriend, we moesten vandaag een “motivatiebrief” schrijven voor een woning (die we never nooit gaan krijgen maar goed dat is een ander verhaal)

Dus ik vraag aan mijn vriend: “Wat moet ik erin zetten?” Zegt hij: “Schrijf maar op: We zijn opzoek naar een woning waar enige gezinsuitbreiding mogelijk is”

Haaahahahahahaah ik vind het zooo schattig maar ik zei ook, laten we nog even 5 jaar wachten pls

11 likes

Ik las een warm bad vol gluhwein en ik zat echt zo van wow! :open_mouth:

8 likes

Ik heb super veel deadlines in het weekend dus kon niet met m’n vriend lunchen, en dat doen we vaak op donderdag. Staat hij ineens voor de deur om twee donuts af te geven. Hij weet wat ik nodig heb : p

9 likes

Ik heb gister echt kutnieuws ontvangen. Appt mijn vriend om 4 uur dat ik geen boodschappen hoef te doen na het werk. Kom ik thuis, is hij 2 uur eerder van werk weggegaan, heeft boodschappen gedaan, is hij uitgebreid aan het koken, had bier en toetjes gehaald, en chocola want mevrouw is ongesteld, en heeft me de hele avond geknuffeld. Toch wel fijn zo’n vriend.

42 likes

Hoe gaan jullie om met jaloezie? Ik wil gewoon niet jaloers zijn haha het is echt frustrerend maar ik vind het zelf veel te ver gaan om te gaan claimen met wie mijn vriendin wel en niet omgaat. Ik vertrouw haar ook volledig maar toch ben ik jaloers.

1 like

Ik ben heel jaloers maar mijn vriend gelukkig ook. Dus wij ‘verbieden’ elkaar wel eens iets maar zo zijn we allebei dus vaak is dat geen probleem. Maar buitenstaanders vinden dat vaak raar of slecht.

M’n vriend is oom geworden en de naam van het kind verschilt 1 letter met de naam die wij al heel lang in ons hoofd hebben voor onze toekomstige hond. Ik had er niets over gezegd, maar dacht ondertussen shit hoe moet het nu met die hond. Het is zo’n vast deel van ons toekomstbeeld, inclusief naam en tegelijk is die naam natuurlijk totaal niet belangrijk. Wilde het niet delen want dacht niet dat hij hij hier ĂŒberhaupt bij stil gestaan zou hebben. Later appte hij me uit zichzelf dat we natuurlijk onze hond nog steeds zo gaan noemen. Zo blij dat ie hetzelfde dacht, voelde zo fijn dat ie wist waar ik aan dacht zonder dat ik het hoefde te zeggen.

13 likes

Heb sinds deze week een bril en mn vriend vindt het helemaal het einde want hij vindt het sexy :joy: en nu stuurde hij dit

7 likes

Ik ben 17 weken zwanger en las ergens dat de baby rond deze termijn merkt/voelt wanneer je je hand op je buik legt enzo dus ik zei tegen mijn vriend dat hij ook contact moet maken met dr baby. Legde hij zn hoofd op mn buik en zei hij: Hallo baby,hoe is het daar binnen? Hier buiten is het heeel erg leuk maar dat zie je wel als je geboren bent. Blijf nog maar een tijdje lekker bij mama groeien. :heart:

Vond het zoo schattig

31 likes

Haha ik ben zo vaak jouw vriend :grin: Deze week nog de matras beginnen omkeren omdat ik daar iets verloren was (?) en toen hij wakker was doodleuk de kamer uitgelopen om water te halen.

Hij weet ondertussen hoe hij er het best me dealt: gewoon zeggen ‘Ja schat, dat zullen we morgen regelen’ :biggrin: Dan ga ik weer braaf maffen

8 likes

Hmm ja met mij kan je ook hele gesprekken voeren, maar meestal ben ik nogal koppig 's nachts (overdag ook hoor haha) en aangezien het elke week wel een keer of twee, drie gebeurt, wilt hij meestal gewoon dat ik mijn waffel houd en ga slapen :zipper_mouth_face:

2 likes

Ik slaap al een paar dagen niet omdat ik supererg hoest en daardoor mezelf niet in slaap kan krijgen. En vannacht kroelde mijn vriend elke keer m’ rug als ik weer een hoestbui had. Op een gegeven moment ging ik rechtop in bed zitten omdat het gehoest dan minder werd en toen ging -ie achter me zitten met z’n benen en armen om me heen en z’n hoofd tegen m’n rug geleund. Zo lief hahaha.

23 likes

Aaaah dat is echt lief! En waarschijnlijk ook het enige wat je even wilt/nodig hebt als je half zit te stikken en super moe bent.

M’n vriend en ik zijn voor m’n verjaardag een weekendje weggeweest en het was zo leuk.

Vrijdag heeft hij 5 bossen bloemen gehaald (was niet de bedoeling maar iedere keer zag hij weer een mooi boeket dus kocht hij dat ook maar :joy:) en zijn we ‘s avonds uiteten geweest. Zaterdag heel de dag in de jacuzzi gezeten, Netflix gekeken en zowat het hele menu van een Italiaans restaurant laten bezorgen waar we de hele dag van gegeten hebben, was echt perfect <3

30 likes

Ooohhhhh, ik ben echt verliefd man. :heart_eyes:
Heb voor Mn vriend zo’n adventkalender zelf gevuld en die zaterdag gegeven. Vond ie heel leuk, maar hij had niets voor mij, want we hadden niets afgesproken. Niet erg natuurlijk, maar nu vind ik net een heel lief gedicht in Mn jaszak. Echt, wauwie. Krijg de lach niet van Mn gezicht. :hugs: :heart:

16 likes

Aww wat lief!

Ik had voor mezelf een sopraan ukelele gekocht en mijn man vond dat vet interessant en probeerde hem steeds te jatten. Nu had ik voor hem en z’n lange vingers stiekem een iets grotere gekocht en toen samen met het kind een hele unboxing gemaakt. Hij zat helemaal te glunderen. En het leuke: hij heeft echt talent, dus we kunnen echt al een beetje leuk samen spelen.

15 likes

Mn vriend die elke avond zowat zn handen op mn buik legt en zegt: ik hoop dat hier nu wat groeit.

Mijn hemel dan klap ik uit elkaar van liefde (en ja zijn bewust bezig met klussen HAHAHA sorry dit was een slechte grap)

21 likes

Ondanks meerdere keren samenwonen, stukgelopen relaties en zelfs een huwelijk heb ik mijn vriend vorige week gevraagd of hij met me wil samenwonen en ik had nooit verwacht dat ik ooit nog zoiets zou durven.
Hij is bij me ingetrokken en het maakt me zo blij.

39 likes