Het geluk dat een relatie heet

Ik ben vandaag extra verliefd en weet niet precies hoe dat komt, maar ben gewoon heel blij met hem! Voel me echt een verliefde puber haha

4 likes

Ik ga door een rotperiode op werk, heb mā€™n ontslag ingediend en mā€™n baas gaat daar zwaar debiel mee om, maar om te zien hoe mijn vriend voor me strijdt en hoe hij echt alles opzij zet voor mij doet me zo goed.

Hij is bijna bozer dan ik en bezig met het uitzoeken van al mijn rechten etc, zo fijn om iemand te hebben die me hier door heen sleept.

11 likes

Oh, ja daar kan ik als het goed is nu bij! Ik ga het terug lezen!

Ik zou gisteren mijn eerste date sinds januari hebben, maar hij heeft hem verzet. Verder zie ik nog wel andere mensen, maar niks serieus

1 like

Lekker een weekje op vakantie geweest met mijn vriend. Veel goede gesprekken gehad, lekker gesekst maar ook genoeg gelachen. Ben zo dol op hem :heart:

3 likes

Mijn vriend en ik hebben afgelopen nacht mega kut geslapen. Ik heb pijn aan mijn rug, hij aan zijn schouder en we werden telkens wakker. Ik had ochtenddienst maar hij kon langer blijven liggen en is toen ik al aan het werk was naar huis gegaan. Toen ik klaar was met werken ging ik een dutje doen en lag er een briefje in bed

Slaap lekker mooiste
Hou van jou

:sob::sunglasses:

28 likes

Mijn vriend en ik sliepen vannacht op een piepkleine kamer met 1 eenpersoonsbed en daarnaast nog 1 matras op de grond. Ik zou in het bed slapen en mijn vriend op het matras. Toen we naar bed gingen ben ik eerst bij hem op het matras gaan liggen om te knuffelen, we zijn daar samen in slaap gevallen en we hebben de hele nacht in onze slaap liggen knuffelen.

19 likes

Hahaha daarentegen heb ik blijkbaar vannacht mn vriend in mn slaap uit bed geduwdā€¦ oeps :sweat_smile:

9 likes

Soms als ik s nachts naar de wc ga ga ik daarna aan zijn kant van het bed liggen, dus tussen hem en de rand in, in zijn armen. Hoe vaak hij me wel niet per ongeluk uit bed heeft geduwd is ongekend haha

5 likes

Helemaal vergeten te vertellen, maar ik heb een doosje gekregen. In dit doosje zaten allemaal puzzelstukjes. Deze puzzelstukjes vormden 4 fotoā€™s (vind puzzelen echt leuk om te doen). Eerste foto was van Rotterdam, tweede foto van de Euromast, derde van een mooi appartement en de vierde van een restaurant. We gaan dus weekend voor kerst naar Rotterdam, daar heeft hij een heel mooi appartement via airbnb gevonden. Als het goed is, gaan we dan de Euromast op en daar uitgebreid lunchen. Die dag daarna mag ik nog iets moois uitzoeken en gaan we lekker uiteten.
De hints: 10= 010 van Rotterdam, ZZ= puZZel, EMU= eten met uitzicht, IR= Intercity Rotterdam (alsof ik dit ooit had kunnen raden)
Vind het echt zo schattig dat hij die puzzels helemaal heeft zit te maken, had nog gegrapt dat hij is een keer mocht knutselen voor me, omdat ik het vaak leuk vind om cadeautjes op een originele manier te geven.
Ben echt net een klein kind haha

40 likes

Elke keer als ik mijn vriend zie verteld hij weer hoe mooi, leuk en lief hij mij vindt. Het is echt zoā€™n schatje en ik had nooit kunnen dromen dat ik zoā€™n lief persoon tegen zou komen.

5 likes

Zo leuk!!

2 likes

Wauw als ik alle moeite die mijn vriend voor mij heeft gedaan in die 10 jaar bij elkaar optel kom ik hier nog niet aan haha. Wat lief zeg!!

Edit: nu klinkt die van mij echt als een eikel. Maar hij doet gewoon niet echt aan cadeaus/verrassingen. Maar brengt wel ongevraagd mijn kapotte fiets naar de fietsenmaker, maakt ontbijt voor me als ik hem lief aankijk, etc.

4 likes

Ahh, maar die kleine dingen zijn net zo lief! Gaat vooral om het gebaar en dat iemand aan je denkt en iets voor je doet. Mijn vriend en ik vinden toevallig het wel leuk om als kleine kinderen geheimzinnig te doen met cadeauā€™s en het wat groter uit te pakken :). Iedereen heeft zo zijn dingetjes!

1 like

Hij is Italiaans en kende voor mij het hele concept Sinterklaas niet, maar nu na 2 jaar samen kom ik thuis en zie ik zijn schoen bij de balkondeur staan hahaha. Is goed vriend, ga wel even naar de super om de hoek voor je kado, maar ik verwacht wel dat hij gaat zingen voor hij naar bed gaat haha. Geen liedje, geen kado!

30 likes

Dit doet me denken aan mijn favo verhaal dat de eigenaresse van de Primera om de hoek vertelde. Ze was nog niet al te lang samen met haar huidige man, een Spanjaard. Die kende Sinterklaas niet, dus de volgende x nam ze een chocoladeletter voor hem mee. De ā€˜Gā€™. Van Juan.:joy::joy::joy:

35 likes

Ik hou ervan om in de Sinterklaas tijd de schoen van mā€™n vriend te ā€˜stelenā€™ en te vullen.

Hij is er iedere keer toch weer blij mee :slight_smile:

2 likes

Zo leuk!! Mijn moeder doet dat nog wel eens, zelf nu we niet meer thuis wonen. Dan ben ik even op bezoek en wil ik weggaan, zit er iets in mā€™n schoen. Ik denk dat ze het stiekem doet zodat ze de rest van het snoepgoed voor haar zelf houdt haha

1 like

Super lief!

1 like

Haha dit topic is zo killing ik ben mezelf al weken aan het overtuigen dat het echt het beste is om vrijgezel te blijven, toch blijf ik dit lezen. Jullie hebben lieve partners

4 likes

Die snap ik niet haha. Of is het heel simpel en wist ze niet hoe je Juan schrijft? Helemaal ernstig als die vent zo heette, maar dat hoop ik niet?

1 like