Het geluk dat een relatie heet

Mijn vriend is vandaag voor een paar dagen naar het buitenland vertrokken voor z’n werk. Ga ik net in bed liggen en vind ik onder m’n kussen een briefje met dat ie aan me denkt. :heart_eyes: en nu mis ik hem nog meer haha.

24 likes

Dat is echt zo lief! Een kleine moeite, maar echt :heart_eyes:

2 likes

Aaah dat is echt mega lief!

1 like

Heel simpel misschien, maar het geeft me zo’n fijn gevoel als mijn vriend mij complimenten geeft. Dat ben ik niet gewend uit vorige relaties. Dit weekend liep ik nietsvermoedend (als in: gewoon, niet sexy, om naar bed te gaan) in ondergoed de slaapkamer in. Kijkt mijn vriend mij aan met een heel blij hoofd: “Mamma mia, wat ben jij mooi!”

17 likes

Ik heb best wat twijfels gehad de afgelopen maanden, niet zozeer naar mijn vriend toe maar meer van “is dit het leven dat ik wil”, maar nu hij een paar dagen weg is mis ik hem zoooooo erg en weet ik zeker dat ik hem in mijn leven wil. Trouwen, kinderen, samen in een bejaardentehuis, de hele mikmak, alleen maar met hem.

23 likes

Echt een heel leuk weekend gehad, allemaal leuke dingen gedaan mer z’n tweetjes en echt even tijd voor elkaar. En nu heeft m’n vriend vandaag al 2x gestuurd dat hij het afgelopen weekend zo fijn vond samen. En daar word ik nog blijer van

4 likes

Altijd lachen, gieren, brullen met m.

Ik heb net gedoucht, blijkbaar m’n make up er niet afgehaald. Sta ik te koken…

Hij: hey, vandaag is blijkbaar het WNF dag.
Ik: oh ok, leuk.
Hij: ja, er loopt namelijk een panda door ons huis. *Hihaho vind zichzelf hilarisch

Helaas refereerde die naar mij, want ik vond t stiekem ook een goede grap :yum:

18 likes

Het werd me gisteren teveel bij mn vriend want obstipatieklachten, 3 dagen slecht slapen, gewoon doorgewerkt en elkaar twee weken niet gezien hebben. Hij vond me stil en vroeg wat er was (hij wist van obstipatie) waarop ik zei niks. Hij zei zeker weten schat? Eerst riep ik nog NIKS!! En toen barste ik in huilen uit maar we stonden op t punt om te gaan eten. Na t eten heeft die op bed mijn buik gestreeld en lief kusjes gegeven. Vertelde hij hoe leuk ik was en dat hij heeeel veel van mij hield :sob::heart:

11 likes

Zooo schattig ik appte mijn vriend dat ik me bang voelde. Hij belde net en toen ik opnam zei hij “hallo u spreekt met de bangpolitie, ik heb een melding gehad over u, ik wil ervoor zorgen dat uw angst weggaat, wat kan ik voor u doen?” En toen hadden we ons gesprek.
:cry: :heart:

56 likes

Heel schattig!

2 likes

Cute!

2 likes

Aaah dat vind ik zo leuk!

Ik heb sinds zondag een vriend en voel me ook de hele tijd zo geweldig, vind het heel leuk dat dat blijkbaar na 2 jaar nog steeds zo kan zijn!

3 likes

Wij hebben vanochtend besloten om te gaan samen wonen. We hebben nog niet eens heel lang een relatie, maar alles voelt gewoon zo goed en alles lijkt te kloppen. Vind het aan de ene kant dood eng, maar ik kijk er nu al naar uit.

29 likes

Mijn vriend heeft voor mijn verjaardag een of ander cadeau bedacht/geregeld en zit hele tijd van die gekke hints als UU BU IR ZZ 5 10 te geven en arghhhh ik wil zo graag weten wat het is, maar het is zo schattig om te zien. Hij is er zelf echt zo trots op. Hij heeft echt alles zo erg doordacht haha

9 likes

Ah wat fijn om te lezen!

Dit is echt mijn favoriete topic :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Wat leuk! Hoelang zijn jullie samen?
Gaan jullie samen iets huren/kopen of heeft 1 van jullie al een woning? Lijkt me zo leuk om die beslissing te maken. Kijk er zelf ook al naar uit.

2 likes

We zijn pas 3 maanden “officieel”. Al hebben we wel een jaar gedate voor het officieel werd ivm bindingsangst. We kennen elkaar nu al iets van 6 jaar. Ik kijk er ook zo erg naar uit! Ik woon op kamers en hij woont thuis, het is dus nog leuker om echt naar iets op zoek te gaan wat van “ons” is. Voorkeur gaat wel uit naar huren!

3 likes

Ah wat leuk, gefeliciteerd! Mijn vriendin en ik waren ook maar ongeveer 10 maanden samen voor we samen gingen wonen maar het is helemaal goedgekomen😊 (Al wonen we wel in een studio wegens student zijn, ik kijk er zooo naar uit als we straks een baan hebben en in een echt huis kunnen wonen😍)

3 likes

Sorry dit is echt offtopic, maar een vriend??? Wat? Ik wil alles weten! :stuck_out_tongue:

Spontaan een weekend weg geboekt voor aankomend weekend. Even weg van alles :heart:

6 likes