Het geluk dat een relatie heet

haha zo leuk!!

Nadat hij t had gelezen gingen we roken en we zeiden niks tegen elkaar. Opeens zie ik hem wiebelen met zn hoofd en voeten.

Ik: ‘wat voor muziek heb je in je hoofd?’
Mijn vriend kijkt op en voor hij iets zegt…
Ik: ‘ja… ik ook…’

En we beginnen keihard te lachen en stom te dansen terwijl we het lied zingen.

6 likes

haha dit vind ik zo grappig :smile:

1 like

Ik heb even moeten nadenken over hoe ik dit ging beantwoorden, gezien dit mij het gevoel geeft alsof ik aan het ‘opscheppen’ ben. Maar wij hebben totaal geen moeite met praten. Ik kan niet specifiek uitleggen waar we het over hebben want het betreft de meest random onderwerpen. Nu we langer op vakantie zijn hebben we juist vaker diepgaande discussies (conspiracy’s, universum, doelen in het leven etc.) maar ook juist hele debiele gesprekken. Gelukkig zijn we nog niet uitgepraat. Maar goed, dat verschilt ook per persoon natuurlijk :woman_shrugging:t4:

Verder mis ik het contact met mijn vriendinnen wel. Daarmee bespreek ik natuurlijk ook andere onderwerpen.

1 like

Mijn vriend en ik bellen elkaar ongeveer drie keer per dag, als we allebei aan het werk zijn (we wonen samen) en tijdens die gesprekken bespreken we ook altijd wat we gegeten hebben. Uitgebreid. En als we los van elkaar eten sturen we elkaar foto’s van ons avondeten. Als mijn vriend op z’n werk eet en iets krijgt wat hij niet lekker vindt kan ik oprecht met hem ‘meevoelen’. Hahaha

Ooit ontstaan toen we samen gingen afvallen maar we doen het nog steeds :grin::grin:

6 likes

Denken “ik heb zin in b&j” en vervolgens vriend die uit het niets vraagt “zal ik b&j halen?” :yellow_heart:

8 likes

Dit is zo leuk!!

2 likes

Wow :heart_eyes: Superleuk!!

2 likes

Wat leuk!! Ga morgen kijken of ik het nog terug kan vinden op mn oude telefoon

2 likes

Mijn vriend zei gisteravond in bed, nadat ik zei dat ik t fijn heb met hem, dat ie verliefd begint te worden. Ik vond dat zo lief. Hij zei t wel niet echt soepel, haha. Hij reageerde op mij dat ie ook iets wilde zeggen, maar had er moeite mee. Dus ik ging natuurlijk doorvragen wat ie dan wilde zeggen, ging ie helemaal expres doen alsof het moeilijk was om t woord verliefd uit te spreken. Maar ik vond t echt een geluksmomentje. Het wordt nog iedere dag fijner :heart:

Tijd geleden zei ie dat ie niet snel verliefd is en ook niet wist of ie dat nu wel was. Ik vond dat wel een beetje gek, want hoezo begin je een relatie als je dat niet weet. Maar hij zei dat ie wel af en toe (/vaak) zo’n warm gevoel kreeg als ie naar me keek, maar hij wist niet of dat verliefdheid was? Feit dat ie t nu uitspreekt doet me dan wel goed.

16 likes

Mijn vriend bleef eergisteren bij mij slapen en was gisteren vrij terwijl ik moest werken. Hij heeft toen mijn eettafel uit elkaar gehaald en mijn nieuwe eettafel in elkaar gezet als verrassing. Was gisteren alleen pas super laat thuis en belde hem onderweg naar huis en toen vroeg hij al of ik tussendoor niet thuis was geweest. Had al een vermoeden dat hij iets had gedaan, maar had dit niet verwacht. :heart_eyes:

16 likes

mijn vriend ligt op dit moment als grote lepel achter me te slapen en heeft zn arm heel hard om mij heen. zo’n fijn gevoel. love dutjes.

16 likes

We hebben net samen voor de tv Zweedse kinderliedjes zitten zingen. Gelukkig zat er ondertiteling bij haha. Maar vind hem dan zo aandoenlijk lief :heart:

1 like

Dit is echt lief, ik dacht dit wil ik ook! Maar zou bij mij echt niet kunnen, haha, ook vaak genoeg discussies over de app (ik communiceer voor mijn werk ook alleen via app/mail/imessage/skype dus dat sluit er in, natuurlijk vechten we ruzies face to face uit).

Mijn vriend zou dan een blowjob grap maken

2 likes

Ik heb 6 dagen volle bak gewerkt, honger en moet morgen ongesteld worden dus mijn humeur is al echt geweldig. Gaat mijn vriend bellen met de mededeling dat de plannen van morgen zijn omgegooid in zijn voordeel en mijn nadeel.

Normaal gesproken zou ik gewoon reageren en een middenweg vinden met hem zodat we beide ons ding kunnen doen én elkaar kunnen zien maar ik kon het gewoon echt niet handelen nu, ben zo boos geworden. Maar boos alsof hij me vertelde dat hij naast mij nog 3 andere had oid, onredelijk overdreven boos.

In plaats van er keihard tegenin te gaan zoals hij kan doen, hij is nogal explosief, bleef hij nu echt verdacht rustig en heeft hij het gesprek een beetje afgekapt.

Belt hij me net ineens op met de vraag of ik misschien ongesteld moet worden en of ik al wat heb gegeten, en of ik misschien iets nodig had wat hij kan meenemen naar huis naar werk, naast een dikke knuffel. Was alles wat ik blijkbaar nodig had want na een emotionele huilbui van geluk (denk ik?) voel ik me nu veel beter.

16 likes

Ik heb gister alvast een kerstcadeau gekocht voor mijn vriendin (ik zag het al gebeuren dat als ik wachtte het uit de schappen zou zijn) Ze heeft echt maaaanden de tas die onder ons bed ligt niet gezien (daar hadden we beide cadeaus voor elkaars verjaardag in) en gister zei ze ineens ‘waarom ligt die tas daar nog?’
Ik heb gezegd dat er niks inzat want ze zou er zooo niet tegenkunnen om nog 1.5 maand te wachten voor een cadeau (hij is al ingepakt voor de zekerheid), nu hopen dat ze niet alsnog de tas pakt om hem op te ruimen :see_no_evil:

9 likes

Haha ja classic

Ik ben moe en eet slecht. Nu maakt m’n vriend fruitsalade :two_hearts:

6 likes

Wow wat leukkkkk

Ik wou dat we onze eerste woorden/gesprekken nog hadden op Instagram maar die zijn blijkbaar dus verwijderd op de 1 of andere manier

1 like