Het geluk dat een relatie heet

Nou… dat klinkt niet als ‘het geluk dat een relatie heet’…
En ik vind niet dat je je aanstelt, je hoeft je misschien nergens zorgen over te maken - je vriend is niet voor niks jouw vriend - maar dat neemt niet weg dat zoiets je onzeker kan maken. Superbalen.

Ontopic: ik heb nog niet officieel een relatie maar ik had echt een prachtmoment tijdens een date. Echt een hoogtepunt in mijn ‘omgaan-met-mannen-carriere’.

Hij kwam bij mij met een beker Ben en Jerry’s. Terwijl hij de verpakking openmaakte vroeg ik of hij misschien een serie wilde kijken. “Nee”, zei hij. Ik vertelde dat ik eigenlijk niet meer de concentratie had voor een hele film en toen… zei hij dit:

“Ik wil helemaal niks kijken. Ik wil gewoon hier op de bank zitten en ijs eten en met je praten.”

Zo fijn als iemand echt, écht aandacht voor je heeft!

19 likes

We zijn serieus op een punt in onze relatie gekomen dat we totally spies aan het kijken zijn samen… Wut… haha

21 likes

Hij was vanmiddag aan het koken voor vanavond en dan de vraag of je een bak eten mee wil voor thuis <3

5 likes

Het is m’n vrije dag, maar moet straks al vroeg op het consultatiebureau zijn. Kom ik beneden, ligt er een pakketje boterhammen klaar. “Ontbijtje, dan hoeven jullie niet zo te haasten.” :heart:

18 likes

Klopt sorry! Het leed bestaat niet meer dacht ik, beetje stom maar moest het even kwijt…
Wilde het niet verpesten voor anderen. Ik weet ook wel dat hij gek op mij is, maar dat was m’n vorig partner ook van de een op andere dag niet meer.
Toen we naar huis liepen vroeg hij wat er was dus noemde ik alles op waar ik mee zat en vooral die meid dus.
En gewoon boos dat mijn ex me zo beschadigd heeft dat ik om zoiets twee uur me afzonder en niet kan stoppen met huilen.
Dat je steeds meer ontdekt wat het met je heeft gedaan en wat dat betekent voor de toekomst als het om vertrouwen gaat, en nog vervelender; dat ik mezelf en mijn eigen verantwoordelijkheden totaal voorbij loop omdat ik continu met hem bezig ben, veel te veel wil doen/geven omdat ik bang ben dat ik anders weer niet goed genoeg ben.
Hij reageerde super lief. Ik had verwacht dat hij een beetje geïrriteerd zou raken, maar dat was hij totaal niet.
Hij knuffelde me alleen maar en probeerde me over alles gerust te stellen en mee te denken hoe het anders kan.
En vanmorgen deed hij dat nogmaals, terwijl ik gewoon vrolijk was.
Dat hij er zo mee omgaat vind ik mooi gezien zijn gebrek aan ervaring als het om relaties gaat.
:grinning:

En een date die aankomt met Ben en Jerry’s omg :sunglasses:

2 likes

Ah wat fijn dat hij zo reageerde en vanochtend ook nog!
En goed van jou dat je het zo bespreekbaar hebt gemaakt, dan kan het in ieder geval niet verder uit de hand lopen!

1 like

Ik ga momenteel door een moeilijke periode heen. Mijn vriend en ik wonen allebei nog thuis. Hij heeft een nieuwe baan en is erg druk, maar hij probeert zoveel mogelijk bij mij te zijn en samen te slapen. Vind dat zó lief en fijn <3

6 likes

Mijn vriend en ik dansen weleens samen heel lelijk op “liever te dik in de kist, dan weer een feestje gemist” inclusief samen een afschuwelijke polonaise houden

37 likes

Ik heb toestemming voor deze post aan mijn vriend gevraagd, da’s wel een handige disclaimer denk ik

Vanochtend was er een situatie waar mijn vriend later tijdens het douchen om moest huilen. Zie ik hem ineens onder de volle straal een traantje wegpinken en SORRY maar ik hield het niet meer. Daar moesten we zó hard om lachen, staat-ie daar een individuele traan onder een waterval weg te werken :joy: Ik krijg gewoon weer de slappe lach, hoe merk je nu dat die ene traan weg is?

Het werd vanzelf een geluksmomentje

27 likes

Ik ben al 4 maanden 24/7 met mijn vriend samen omdat we samen op reis zijn! De afgelopen maand leven we zelfs vanuit een klein busje met 2 matrassen erin, maar het is nog steeds zo gezellig :smiling_face_with_three_hearts:

50 likes

Wat fijn zeg!! Geniet ervan, lijkt me ook echt heer-lijk

1 like

Jeetje al zo lang dag en nacht samen, wat heerlijk dat dat geen compleet drama is geworden! (Zoiets lijkt me echt heel heftig!) Geniet ervan!

4 likes

Zo lief, mn vriend heeft gisteren onder de douche mn schouders gemasseerd terwijl ie me vanalles vroeg over hoe mn cursus die dag was geweest

7 likes

Mijn vriend is het hele weekend weg, heerlijk

35 likes

M’n vriend noemde mij net ‘zijn lieve knuffelsteentje’???

En toen ik wegliep uit de slaapkamer begon hij ‘Afscheid nemen bestaat niet’ te zingen.

Hij is half wakker en ik word nu al ge-memet.

10 likes

Ik heb voor mijn vriend in een heel lastig pakket gezeten met een gast waarmee het nooit wat werd, dus soms zijn dingen nieuw voor mij. Gisteren zei mn vriend uit het niets dat hij wel iets wist voor de zomervakantie. Huh??? Zomervakantie? Wil híj met míj op zomervakantie?! Maar ja, hij wil dus met mij op zomervakantie en vind het zoooo leuk en fijn om te horen. Haha, ik wilde graag een verre reis maken maar hem is het erg tegengevallen dus we gaan met de auto door Europa. In een tent. Leuk!! So excited :dancingbanana:

23 likes

Knuffelsteentje haha wat lief! Sinds ik zwanger ben zegt mijn man nog vaker dat ik knap/sexy ben, zo lief want ik voel me een zeekoe :neutral_face:

7 likes

Ik was vandaag super chagrijnig door de maandelijkse hormonen. Vervolgens zei mijn vriend iets wat ik niet zo leuk vond, dus ik deed een beetje kortaf. Kreeg ik ineens een lief en lang berichtje van hem met hoeveel hij mij mist en hoopt dat ik niet al te boos ben. En dat hij mij morgen de hele avond gaat dood knuffelen. Super lief want hij had eigenlijk niet eens echt wat fout gedaan, ik was gewoon weer alles aan het afreageren.
Lekker moeilijk om dan geirriteert te blijven <3

9 likes

Ik heb dit bericht aan mijn vriend laten lezen. Hij moest hard lachen.

Aan dat nummer hebben wij ook een mooie herinnering in de auto dat ik lelijk aan het dansen was hahahah.

1 like

Wat ik me altijd af vraag, heb je dan nog iets om over te praten samen?
Wij zijn op vakantie zo snel uitgepraat. En ik heb dan ook behoefte aan contact met andere mensen ofzo. Daar baal ik soms van, maar dit hebben we beiden. We gaan nu vaak samen met een ander stel op vakantie.