Het geluk dat een relatie heet

Mijn vriend kwam vorige week thuis met 3(!!!) Tony repen.

Ik: “Wat lief! Waar heb ik dat aan te danken?”
Hij: “jij bent niet de enige die weet wanneer het “de tijd van de maand” is.”

:heart::heart::heart::heart:

32 likes

Omg zo lief! :heart_eyes:

1 like

Ik ga momenteel door de grootste klotetijd van mijn leven en mijn vriend is echt zo lief. Door wat er aan de hand is, heb ik vaak last van agressie of hele verdrietige momenten. Niet fysiek hoor, maar ik kan om niets compleet uit m’n slof schieten of ineens heel hard gaan huilen. Hij gaat daar zo onwijs goed mee om en hij is zo begripvol. Wat hij uit handen kan nemen, dat neemt 'ie ook uit handen. Ik heb echt zoveel geluk met de liefste man van de wereld. En hij is allang blij dat ik mijn rust vind in koken en schoonmaken haha!

31 likes

Ik mag mijn ijskoude voeten opwarmen in bed aan de rug of buik van mijn vriend. Het boeit 'm helemaal niks. Vind het ook niet koud ofzo :sunglasses:

16 likes

Mijn vriend kwam thuis met bloemen en ik vroeg hem, ‘oh voor wie zijn die?’ en toen antwoordde hij ‘voor jou! Me bitch!’ en toen kreeg ik de slappe lach. (ze waren wel echt voor mij maar hij had ze ergens gekregen omdat ze over waren, dus nu heb ik het steeds over mijn trash flowers en roept hij dat ik ondankbaar ben en ik de enige van zijn chickies ben waar hij oude bloemen voor mee heeft genomen)

41 likes

Ohh nice! Die van mij vindt het al vervelend als ik koude handen heb en hem dan aanraak (ook wel logisch trouwens) :sweat_smile::joy:

Ik draag vanaf januari zijn achternaam. Yessssss.

35 likes

Oké dit is misschien een rare post

Maar ik heb al sinds ik heel erg jong was een mega crush op John Travolta in Grease (Danny :cheer: ). Nu vind ik dat mijn vriend wel een beetje op hem lijkt maar ik zag dus een foto van m’n vriend toen hij 13 was en omg hij leek toen écht heel veel op hem en nu ben ik zo blij en trots want ik heb gewoon mijn eigen Danny gevonden :joy: :drooling_face:

31 likes


Vond ik als verrassing in mn tas :heart_eyes:

25 likes

Mijn vriend zei niet “Oke, ik geef het op. Als we ooit de ruimte hebben dan komt er een corgi.”

Nu moet ik een beetje huilen van geluk. :heart::heart::cry:

15 likes

Hij vindt het blijkbaar leuk om dingen te illustreren op z’n computer. Hoe gepassioneerd hij erover vertelt :heart_eyes: dat hij stickers in huis heeft liggen die hij zelf heeft gemaakt, banners en logo’s voor de lokale amateurclub hier, en me dan vervolgens hele tutorials geeft hoe je zulke dingen kan doen :heart:

3 likes

Mijn vriend heeft gisteravond gezegd dat hij vindt dat onze relatie steeds blijft groeien en we stappen blijven maken. Altijd op andere manieren, maar we vinden elkaar altijd weer. Soms moeilijk, soms makkelijk, maar er is altijd een middenweg.

Ik vind dat zooo erg lief en hoopvol. Doet me echt goed <3

15 likes


Liefff :heart_eyes:

21 likes

Aaah dat is heel lief!

2 likes

Jaaaa, inderdaad, heerlijk!! Ik vind dat ook echt fijn. Hij vindt het ook helemaal prima, zoals ik me bij hem gedraag. Maakte me gisteren nog een beetje zorgen omdat ik wss een bril moet. Maar hij zei als t nodig is, is het nodig en ik vind het wel sexy. Haha ook lief :heart_eyes: mn vriend speelt wel fifa en red dead redemption maaaaar met mate. Kijk meestal met hem mee en dat vindt ie dan helemaal geweldig

1 like

Mijn vriend was gisteren jarig en zei “misschien moet je dat forum om tips vragen om mij te verwennen op m’n verjaardag :smirk::smirk::smirk:

Er mag gekotst worden :stuck_out_tongue_winking_eye:

15 likes

Hoe hebben jullie je vriend(in) ontmoet?

Hahahahahahaha :joy:

Joe🙋

Hier is een heel apart topic over. Even zoeken op “hoe hebben jullie elkaar ontmoet” o.i.d.

1 like

In het begin van onze relatie heb ik m’n vriend eens gevraagd wie uit zijn omgeving hij nou echt een mooie meid vond. Ik ken haar ook en zij is precies het tegenovergestelde van mij, blond lang haar slank figuur.
Een paar weken geleden kwam ter sprake dat hij leren broeken erg sexy vind.
Iets wat voor mij geen optie is doordat het geen porem is doordat ik heel veel ben afgevallen en helaas nog geen geld heb voor huidcorrecties.

Nu hebben we dus een feestje/etentje met 8 mensen thuis bij iemand en zij was ook uitgenodigd.
Ik dacht nog, het zal toch niet. Ja hoor, in leren broek.
Prima meid verder ze kan daar ook niks aan doen maar ik trek het me echt aan. Omdat ik onzeker ben over mijn lichaam, en omdat ik altijd keihard bedrogen ben.
Dus nu zit ik ergens verstopt met mijn wijntje te huilen en ik weet dat ik me aanstel maar ja.