Het geluk dat een relatie heet

Hebben jullie tips voor als jullie absoluut NIET weten wat jullie moeten doen op jullie vrije dag? Mijn vriend en ik zijn morgen vrij en we weten gewoon niks. We doen de afgelopen tijd al niet veel in het weekend ivm dat we gewoon niet zoveel geld hebben, dus vroeg me af of hier mensen zijn met tips.

Herfstwandeling in het bos?

Rondje wandelen, uitgebreid koken? Bijv de een een stoofpotje, de ander een mooi dessert. Lekker in bad.
Als je een beetje handig bent, samen iets opknappen/klussen? Vriendlief en ik hebben samen een kapstok gemaakt haha, voelt echt goed als er gasten komen en vragen waar we dat mooie dingen hebben gescoord

1 like

Oh leuk, hier precies hetzelfde! Wij keken er echt naar uit maar vonden het ook wel erg spannend, vooral gezien we nu echt enkel op elkaar aangewezen zijn (we wonen hier nog maar een paar weken, dus hebben nog niet echt een netwerk opgebouwd). Maar het gaat gelukkig echt supergoed haha.

Ik blijf het echt verbazingwekkend vinden hoe mijn vriend en ik elkaar gewoon nooit beu lijken te worden. We kunnen letterlijk ieder moment van de dag met mekaar doorbrengen en wanneer we beide moeten werken elkaar ook oprecht missen, terwijl we elkaar 's avonds gewoon weer zien haha. Echt alsof we een stelletje tieners zijn die net een maand samen zijn.

3 likes

Ik was vrijdagavond naar hem toe, goed gepraat en toen de hele zaterdag lekker samen gehangen. Zaterdagavond allebei naar een ander feestje en toen is ie om half zes s’nachts nog naar me toegefietst terwijl ik al lekker lag te pitten en zondag nog zo’n fijne dag met zn tweetjes, lekker brak in bed gehangen en gekroeld. Echt superfijn, zit nu ook weer helemaal goed tussen ons <3

7 likes

fff

Ik heb dit boek gekocht en het is best leuk. Wel een beetje cheesy en misschien leuker als je nog niet heel lang samen bent. Maar er komen soms toch wel grappige dingen uit. Zoals dat mijn vriend onder andere gevallen is voor mijn schattige neus!?

Ik heb echt zo’n leuk weekend gehad met mijn vriend maar nu mis ik hem wel alweer

13 likes

Mijn vriend hebben een paar nachtjes Parijs geboekt met oud en nieuw :smiling_face_with_three_hearts: Normaal doe ik nooit iets op NYE dus dan is dit extra leuk! :x3:

15 likes

Ik heb deze ook gekocht naar aanleiding van iemand hier op het forum! Vind het zelf ook heel leuk om te doen en mijn vriend ook hahaha

3 likes

Aww wegens omstandigheden slapen mn vriend en ik al 3 dagen apart en nee dat is niet lang maar wel als je gewend bent al bijna 10 jaar samen te leven Ă©n werken.

Nu kwam mn vriend op en neer rijden voor een kus en een knuffel, ZO lief :heart: Helaas moest ie daarna wel weer gelijk weg maar dan smelt mn hart.

Wil niet uitwijden over waarom dat nu niet kan ivm herkenbaarheid.

20 likes

Ik heb niet echt iets toe te voegen want geen relatie, maar vind dit topic zoooo leuk om mee te lezen. In tijdschriften lees je bijna alleen maar over scheidingen, vreemdgaan en slechte relaties. Jullie verhalen helpen me echt herinneren dat het enorm leuk kan zijn, heel hoopvol eigenlijk!

19 likes

Sinds de geboorte van onze dochter ben ik nog meer van mijn vriend gaan houden. Hoe hij met haar doet, de liefde die hij geeft en hoe trots hij is op haar en mij. Echt :heart_eyes:

21 likes

Ik was zo moe en m’n vriend was nog bij me. Nu heeft hij me lekker ondergestopt en is hij naar huis gegaan :sleeping:

6 likes

Ik ben nu wel heel benieuwd in welke sector je gaat werken.
Hopelijk ga je je baan heel leuk vinden, zodat de slechte secundaire arbeidsvoorwaarden minder zwaar wegen.

1 like

Gister was hij jarig en ik had als grapje/extra cadeautje een marvel figuur van lego gegeven. En ik mocht hem zelf in elkaar zetten omdat hij weet hoe blij ik daarvan wordt :smile:

12 likes

Zomaar even een kus of een knuffel krijgen, als je het niet verwacht. :blush:

5 likes

Ik ga best eventjes door een gekke paar dagen heen nu en m’n vriend is zo lief, hij vraagt constant wat ik wil doen zodat ik me fijn voel en als ik niks wil dan is dat voor hem ook helemaal goed. Zo fijn dat ie er zo voor mij is :heart_eyes:

5 likes

ik: ik lees dat dr. phil heeft gezegd dat je niet apart mag slapen als je man snurkt. of als je vrouw snurkt, laten we de genderrollen even loslaten. want dat is slecht voor je relatie.
nou weet je wat nog slechter voor je relatie is?

tegelijk met vriend: MOORD!

25 likes

Mijn vriend en ik zijn momenteel nog niet toe aan kinderen en/of trouwen maar de laatste tijd valt het echt op dat we er steeds meer over praten. Wat we zus of zo zouden doen, hoe we bepaalde situaties zouden aanpakken etc. Ineens zei hij afgelopen ochtend ‘Ik weet niet hoe ik er plots op kwam, maar ik was vannacht echt aan het nadenken over namen voor ons toekomstig kind’ echt op een enthousiaste manier en dan smelt ik echt haha. We zitten ook echt voor 95% op dezelfde lijn wat dit allemaal betreft, wat zo geruststellend is. Ook al is dit pas een scenario voor over 2-3 jaar ofzo.

8 likes

Ik snurk echt als een dronken bejaarde, maar mijn vriend vindt het thank god 9vd10 keer schattig. ‘Maar wel bizar en ongelooflijk hard’, wil hij even toevoegen. Dr Phil zou trots zijn.

8 likes

Mn vriend moest gisteren zo hard om mij lachen dat de tranen over zn wangen liepen hahah zo lief en schattig

7 likes