Het geluk dat een relatie heet

Hhhahahahah die 2e date

2 likes

Hahaha prachtig, heb je dit ooit aan je ouders opgebiecht?

1 like

Ja haha, nu kunnen ze er wel om lachen. Had met die vriendin ook echt maar 2 minuten om door te spreken welke film we hadden gezien en welke domme quotes we eruit konden gooien in de autorit terug. Arme papa.

22 likes

Omg dit doet me denken aan die keer dat mijn ouders een weekendje weg waren en mijn vriendje (we hadden net verkering) het hele weekend kwam chillen
Maar ik zei dit natuurlijk niet tegen m’n ouders, nee ik zei dat er vriendinnen kwamen logeren haha
Dus mijn oma kreeg de taak om een oogje in 't zeil te houden dus zij belde echt 2x per dag naar de huistelefoon om te vragen hoe 't ging met de vriendinnen en zo. JA GOED HOOR OMA IS GEZELLIG
(gelukkig kwam ze niet langs)

Heb dit jaren later wel opgebiecht aan m’n ouders en die konden er gelukkig wel om lachen, ze hadden ook niets doorgehad :biggrin::biggrin:

11 likes

Hahahahahah wat grappig :")

1 like

Ken m’n vriend van Tinder. Na een paar dagen chatten gingen we verder op whatsapp. Ik denk 1,5 week daarna afgesproken in de stad om wat te drinken. Hij woonde daar en ik een dorp ernaast dus kwam met de auto. Had m’n eigen autootje, maar dat was een oude Daewoo Matiz en ik schaamde me zo voor dat ding
 wilde echt niet dat hij dat zag haha. In de stad is een grote parkeerplaats en daar staat dus een loempiakraam waarna een soort steegje volgt van een paar meter wat je in de winkelstraat brengt. Dus ik expres met hem afgesproken bij die parkeerplaats ‘aan de stad kant’ zodat hij me niet aan zou zien komen haha. Toen zeiden we allebei dat we er waren; MAAR ER STOND NIEMAND? Oh man dacht dat ik gecatfisht was. Maar hij stond uiteindelijk bij het verkeerde steegje. Eind goed al goed; leuke avond en hij had m’n auto niet gezien. Gelukkig vond ie me na de tweede date, toen hij de auto wel zag, nog steeds leuk.

6 likes

Oh ja en m’n eigen geluk: mijn vriend vlecht mijn haar voor me omdat mijn vingers pijn doen. Zo fijn, kan ik altijd met vlecht in slapen

10 likes

Haha grappig, volgens mij weet ik in welke stad dit was.

Leuk om al die verhalen te lezen, zoveel via Tinder!

Hier nog een via tinder!

Na een paar dagen appen wilde hij al afspreken maar dat vond ik te vroeg, een paar wijn later vond ik het wel een goed idee om voor de volgende dag bij hem thuis af te spreken. De dag zelf dacht ik echt Guus wtf ga je doen, straks is het een moordenaar. Ik woonde nog thuis dus had gezegd dat ik bij mijn zus was, maarja het was wel heel leuk, een film gekeken (geen idee waar die over ging eigenlijk) en bleef die avond “bij mijn zus slapen” dachten mijn ouders. Het was eigenlijk meteen wel serieus, sindsdien hebben we elkaar hooguit 4 dagen niet gezien.

Ik vind het soms wel jammer dat we geen leuk verhaal hebben, dit is zo’n beetje van “we waren allebei hopeloos dus gingen we tinderen en toen kwamen we elkaar tegen.” Maarja, kan er toch niks aan veranderen haha.

3 likes

We gingen naar Rotterdam, wat voor een paar uurtjes wel leuk is maar op een gegeven moment had ik het wel gezien en zere voeten. Maar ik wilde niet naar huis want het was zo gezellig hahah dus de hele dag door Rotterdam wezen lopen, denk dat ik dat stappenrecord nooit meer verbreek. Heb twee dagen last van m’n voeten gehad maar achteraf had hij hetzelfde gevoel gehad dus was het wel waard :biggrin:

3 likes

Haha ja, woon jij hier ook toevallig? Ergens in het zuiden
 klopt het?

Mijn vriend en ik woonden al ons hele leven maar 300 meter bij elkaar vandaan. Maar door het leeftijdsverschil eigenlijk nooit echt contact gehad. Op een gegeven moment zaten wij beide bij commissie van de kerk in ons dorp. Hij moest de gezamenlijke bbq regelen, dus hij stuurde iedereen een mail. Daar reageerde ik op. Heen en weer mailen, uiteindelijk msn’en. Later gingen we wandelen en veel kletsen en na de tijd een biertje doen bij hem thuis. Uiteindelijk hebben we elkaar pas na weken wandelen een keer gezoend. En toen veel dates gehad bij hem thuis! Samen een filmpje kijken en nog meer kletsen. Haha!

4 likes

Yes, ik kom uit een klein stadje daar net iets boven! Ik kwam er dus sowieso heel vaak en heb er een jaartje gewoond, nu woon ik in het buitenland:)

1 like

Denk dat ik net het mooiste compliment ooit heb gekregen van hem
 “Je bent geweldig niet alleen voor mij maar voor iedereen om je heen :heart_eyes::heart_eyes:”

Ik moest er van huilen, terwijl het een appje was


22 likes

We waren beide niet nuchter op een feestje. Hij vroeg me om te daten de volgende dag. Goed plan. we zouden lunchen in een stad - want hij wilde met z’n motor want super cool. Ik had me verslapen, dus we spraken een uur later af. Hij haalde me op, jawel op z’n motor. Eenmaal van de snelweg af, stuurde de motor niet meer goed zo iets??? Was de band plat/lek. Nadat geregeld was dat z’n oom ons en die motor zou komen op halen, zijn we naar de dichtstbijzijnde (mini) Esso gelopen en hebben daar chocolade, snoep en drinken gehaald. We hebben dit romantisch gegeten, met een kater, in de zon op een stoeprand, naast een drukke 80 weg (tussen stoeprand en weg zat nog een heg en groot fietspad, maar niet goed voor de sfeer). Als kers op de taart wist de volgende dag ook de rest van zijn familie van onze “date” af.

Hahah, date is in ieder geval wel goed blijven hangen. :stuck_out_tongue:

9 likes

Mijn eerste date was heel random. We hebben elkaar leren kennen op insta en hij heeft zeker een maand gedacht dat ik een kerel was. Na een tijdje reed er een trein met graffiti van iemand die hij heel vet vond en nog nooit in het echt gezien had, dus heb ik hem uitgedaagd en gevraagd of hij naar station Roosendaal durfde te komen.

En het was liefde op het eerste gezicht. Ik, een vreemd manwijf die een bak ijs met aardbeien in de trein had zitten eten (wil je ook ijs? Nee? Echt niet? Dude dan moet ik het weggooien) en hij, een verzorgde voetbalhooligan met brede en mannelijke features. Qua uiterlijk waren we elkaars type niet maar holy moly wat was ie knap op dat moment.

We moesten een uur wachten op die trein, dus gingen we naar een plek waar veel graffiti was. En ondertussen maakte hij constant debiele grapjes en taalfouten en deed ie vet awkward. En ik ook want ik ben net zo’n kneus. Toen de trein er was gingen we doen alsof we die graffiti hadden gemaakt en gingen we ervoor poseren en vertellen aan elkaar hoe vet die nacht wel niet was blabla, dat personeel hield ons constant in de gaten :joy: bij het afscheid wisten we allebei niet wat we moesten doen, dus ik rende snel de trein in met de mededeling ‘leuk je gezien te hebben misschien zien we mekaar binnenkort weer’ en hij was helemaal in de war, waardoor we 10 minuten lang in de deuropening van de trein hebben gestaan. Op het allerlaatste moment wilde hij nog een knuffel geven en dat lukte net.

En ik was zo dom en awkward om totaal geen hints te geven, waardoor we pas op de derde date hebben gezoend. Wel geknuffeld maar ook pas nadat hij zei dat ik dat beloofd had.

Echt, we zijn halverwege de 20 en dan nog zo klungelig :joy:

17 likes

Mijn vriend en ik leerden elkaar kennen op OkCupid, waar ik uit verveling op een vakantiedag een profiel had aangemaakt (een beetje om de dates van een vriendin die er actief op was te bekijken, een beetje omdat ik dol ben op vragenlijsten) met een Schotse hooglander als profielfoto, een valse naam en een verkeerde geboortedatum. Ik had braaf ingevuld alleen op zoek te zijn naar friends en was verrast door de hoeveelheid best leuke gesprekken die desondanks op gang kwamen; 's avonds, na uren kletsen met verschillende mensen, sprak P mij aan en hoewel hij ogenschijnlijk allesbehalve bijzonder was, voelde het direct erg vertrouwd en bleef ik in de chat met hem hangen. We praatten over van alles en nog wat, urenlang, tot ik hem om 2 uur 's nachts vroeg of we konden bellen omdat ik mijn ogen dicht wilde doen (hij had nachtdienst, ik was gewoon in de ban van dit nieuwe soort contact), we urenlang aan de telefoon praatten en we toen zijn nachtdienst was afgelopen spontaan besloten elkaar te zien. Het was zo out of character! Ik zit al jaren op een klein en vertrouwd forum vol meiden en vind het idee om met hun af te spreken al ongelofelijk spannend, waardoor ik me nog steeds afvraag wat me die nacht bezielde. Met mijn slaapgebrekkige hoofd ging ik naar onze afgesproken plek toe, waar we ontbijt haalden en nog wat kletsten. N.b.: hij wist toen nog helemaal niet hoe ik eruit zag en vertrouwde het maar op basis van mijn stem, haha!

Die nacht zelf was ik er nog niet van bewust, maar volgens mij was de vonk al enigszins overgeslagen en vanaf toen begonnen we praktisch non-stop te appen en dagelijks te bellen, drie weken lang, nooit op een flirterige manier, omdat ik mezelf en hem ook wijsmaakte niet echt open te staan voor een relatie. Ik ging de dag erna een week op vakantie en vervolgens ging hij twee weken, waardoor we na ruim drie weken pas weer konden afspreken voor onze eerste date. Ik geloof dat ik zo dom was dat ik pas die avond ontdekte hoe dol ik eigenlijk wel niet op hem was, want ik was echt knetternerveus. We hadden afgesproken om naar de openluchtbioscoop bij Trastevere te gaan toen Full Metal Jacket draaide omdat ik die nooit had gezien terwijl ik dat wel graag wilde en het was zo raar om hem weer te zien! We trilden allebei een beetje van de spanning, ik durfde hem niet in de ogen aan te kijken en we bleven ongemakkelijke grapjes maken en fysiek contact vermijden, tot we na de film in gesprek kwamen met een rare man die zijn gedachten over Kubrick met ons wilde delen en we casual elkaars handen aanraakten. We liepen naar mijn auto toe waar ik als een pro een bijna-kus vermeed, stelde voor hem een lift naar huis te geven en hij liet me naar de sinaasappeltuin rijden, de plek met Ă©Ă©n van de mooiste uitzichten van Rome, waar hij me na een paar ongemakkelijke minuten Ă©indelijk kuste en we een uur lang door bleven zoenen. Ik geloof dat we sindsdien samen zijn! :smiling_face_with_three_hearts:

(Goed verhaal Nora, lekker kort.)

28 likes

Deze week had ik best wel wat gedoe op werk, waar ik onterecht heel onproffessioneel behandeld werd. Mijn vriend en ik zijn 5 jaar samen, maar hebben lange tijd aan andere uiteindes van de wereld gewoond. Hij is altijd mijn steun en toeverlaat geweest, maar op afstand is dat natuurlijk toch wel anders. We wonen nu zo’n anderhalf jaar samen en dit was de 1e x dat ik echt acuut heel erg geraakt etc was door een situatie. En hij was er op zo’n fijne manier voor me! Ben weer even extra gelukkig met hem

6 likes

Gisteren zei mijn vriend: ‘naar die kant ga je naar ons huis’, terwijl we niet eens samen wonen. Ik vind t zo lief als ie over ‘ons’ praat :grin:.

En ik heb denk ik de sleutel van zijn huis nu gekregen :innocent::heart_eyes:

14 likes

Soms voel ik me zo aangetrokken tot mn vriend dat ik zowat in hem wil kruipen haha knuffelen lijkt de lading dan niet te kunnen dekken

Iig: samen een heeeel fijn weekend gehad!! Vrijdagavond zat ie plotseling op de bank toen ik thuis kwam van werk. Gisteren lekker samen op pad geweest naar groothandels, lekker geluncht, stad in geweest en gisterenavond nog naar de film a star is born :heart_eyes:

6 likes