Het geluk dat een relatie heet

Bij mij lijkt dit alleen maar erger te worden :flushed: Ik word er af en toe een beetje gek van.

1 like

Ik stond echt chagrijnig te wezen boven de afwas want zo moe, zegt mijn vriend nou opzouten naar boven jij. Jij gaat lekker liggen, ik breng je een kopje thee en als ik klaar ben met de afwas krijg je een massage. :heart_eyes_cat:

17 likes

Aw dat is zo cute! Zo precious :smiling_face_with_three_hearts: Wij hebben al zo vaak ruzie over de app gehad, waardoor die associatie een beetje is verdwenen haha

1 like

Als op een werkdag de wekker gaat, staat mijn vriend nooit meteen om maar komt hij eerst altijd 5 minuten knuffelen. Zo fijn! :heart_eyes:

9 likes

Mijn vriend en ik zijn bijna een jaar samen en nu hebben we een weekendje weg geboekt. Lekker naar centerparcs hahaha. Maar heb er echt zin in om even niks te doen en een huisje voor onszelf te hebben

12 likes

Mijn vriend en ik zijn nu bijna 2 maandjes samen, dus nog heel erg op de roze wolk. Maar soms liggen we en begint hij uit het niks te lachen, als ik dan vraag wat er is zegt hij altijd dat hij moet lachen omdat hij zo blij met mij is. Smelt altijd weg dan haha.

19 likes

Maandag ben ik jarig en dit weekend gaan mijn vriend en ik een weekendje weg. Nu zingt mijn vriend de hele tijd ‘‘het is je verjaardagsweeeeeekend verjaardagsweeeeekend. Liefjuuuuuuh is jarig!!!’’ En dan een soort van beatboxen en dan ‘‘oud, bijna 30, oud’’ <3

20 likes

We lagen vannacht te slapen en ik werd wakker en moest naar de wc. Dus ik probeerde stil over mijn vriend heen te klimmen, maar hij werd wakker. Hij zei dat ik wel eerst tol moest betalen om over te kunnen steken, dus ik moest hem kusjes geven als tolgeld. Toen ik erna terug kwam lag hij al weer in diepe slaap :’)

21 likes

Liefde is als je hem niet haat als hij (de enige) zak cheetos chips (die voetballen) die je meenam uit Spanje omdat je ze zo lekker vind, op heeft gevreten :laughing:

5 likes

Mijn vriend doet nu de afwas zodat ik nu een stuk kan lezen voor werk en we straks samen film kunnen kijken. Nu nog echt het stuk lezen i.p.v. op forum zitten haha

12 likes

Mijn vriend heeft vanavond gezegd dat ik hem echt heel erg gelukkig maak en dat ik het beste ben wat hem ooit is overkomen <3 Volgens mij word ik alleen maar verliefder

17 likes

Mijn vriend kookt bijna elke dag en het is vaak super lekker! :blush:

10 likes

Ik hoor eigenlijk niet in dit topic want heb geen relatie maar ook geen leed dat daten heet.
Had het er laatst met mijn date over dat ik het liedje van Eric Clapton Wondeful tonight zo’n mooi nr vind. Gisteren kwam ik daar en pakte hij zijn gitaar en begon hij dat liedje te spelen. Echt in kon gewoon janken zo gelukkig voelde ik me.

33 likes

Hou op hoor :smiling_face_with_three_hearts: Ik ben zo verliefd dat ik me niet stoor aan de spelfout :roll_eyes:

16 likes

Ik was altijd de kookgek, maar sinds we een goede bbq hebben staat mijn vriend fluitend de hele dag spareribs te maken en salsa’s in mekaar te draaien en bijpassende cocktails te shaken als we eters krijgen. Zo leuk!

8 likes

Mijn vriend maakt altijd van die gekke vergelijkingen. Zo ook net: ja, wij horen onafscheidelijk bij elkaar zoals een kauwgompje dat onder een tafel geplakt zit en dan ben jij het kauwgompje! :heart_eyes:

Ehhhh dank je? :sweat_smile::joy:

15 likes

Hoe was jullie eerste date met jullie partner? Ben ik wel benieuwd naar! :relaxed:

Mijn eerste date met mijn vriend vond plaats in een bar. Ik heb hem leren kennen op Tinder. Ik dacht eerst dat hij Noors was (hij had daar een tijd gestudeerd, dus zijn school stond nog in zijn bio), dus we hebben echt heel lang in het Engels gepraat. Kwamen er pas later achter dat hij een dorp verderop woont en gewoon 100% Nederlands is. Oh well. Na een maand praten, wilden we wel afspreken voor een eerste date. Omdat we in kleine dorpen wonen, wilden we in een andere stad afspreken zodat we niemand tegenkwamen die we kenden. Dus ik had een bar uitgekozen, maar de vraag was: gaan we daar met de trein heen (we moesten allebei dezelfde trein dan hebben) of met de auto? Nou ik heb liever dat het heel ongemakkelijk in de auto is, dan dat de hele trein je aanstaart en je jezelf probeert te redden hahaha. Dus dat werd de auto, alleen wist hij de weg niet dus dat moest ik doen. Ik wilde dat casual uit m’n hoofd doen, maar na 10 minuten was ik de weg al kwijt. Een ritje van 20 minuten, werd een ritje van drie kwartier hahhaha. Genant. Gelukkig was wel meteen het ijs gebroken. Het was helemaal niet ongemakkelijk en eigenlijk een soort van liefde op het ‘eerste gezicht’? Toen hij me thuisbracht wist ik niet helemaal of hij me nou wilde zoenen en we stonden daar heel lang van oke en nu. En toen zei ik: “… Awkward…” En toen ben ik weggelopen hahahahahahh echt zo ongemakkelijk :sob::joy: Later zei -ie dat hij het wel grappig vond.

21 likes

Mijn eerste date was echt heel schattig. Wij kennen elkaar ook via tinder en hadden pas een week ofzo gepraat, maar het liep gewoon supergoed. Toen zijn we in het park hertjes gaan kijken en hebben we een ijsje gehaald :’) en toen ik naar huis wilde is hij meegegaan en heeft ie nog een half uur in mijn keuken gepraat haha, zo erg. Op onze tweede date maakte hij pannenkoeken voor me :’)

7 likes

Haha, wij kenden elkaar al vaag. Maar onze eerste date was in het huis van mijn zusje :joy: moest op de katten passen en hij kwam langs. Hebben we samen Ajax zitten kijken, pure romantiek dus!

Mijn geluk: ik mocht net zijn blaar kapot prikken, yesssss!

7 likes

Even aan mijn man gevraagd. We waren 16 & 17 en hadden tot 6e uur les, half 2 op een donderdag, goed weer (hoe onthoud je dat??) Met de metro naar zijn huis. Hij was heel ongemakkelijk en zaten op zijn bank en toen vroeg hij of ik wilde darten :smile:

Zo random haha, want hij wist niet wat hij moest zeggen want hij was heel zenuwachtig. Toen we dicht bij elkaar stonden zag ik dat hij wel wilde zoenen maar niet durfde dus heb ik het initiatief genomen. Daarna nog paar afleveringen Friends gekeken en naar huis.

2e date bracht mijn vader me naar de bios met een vriendin. Hij wist niet dat zij met haar date naar een andere film ging en dat ik dus met mijn date ging (strikte no boyfriend zone thuis).

Ga echt stuk.

36 likes