Het geluk dat een relatie heet

M’n huisbaas heeft vandaag een gigantische stapel bouwmaterialen in onze tuin gezet en mijn vriend stond daar heel ernstig naar te kijken toen we thuis kwamen. Ik vroeg of hij zich afvroeg waar we dat materiaal moesten laten maar hij zei: “Ik denk nu alleen maar aan de slakken en padjes die daar normaal zitten.” :slightly_frowning_face: Hij kijkt ook ‘s avonds altijd even hoe het met z’n padden gaat haha.

16 likes

Ben echt blijjj want mn vriend mag tóch 1 nachtje weg van oefening morgen en hij komt direct naar mij toe om uiteten te gaan en samen te slapen ahhw

5 likes

Dit is gewoon mijn relatie. Inclusief lengteverschil en dat ik op random momenten zo bij hem ga staan. Hahaha.

34 likes

Ik heb vorige week en vandaag de auto van m’n vriend geleend om naar m’n werk te gaan. Vorige week appte hij toen ik in de auto zat ‘kijk in het dashboardkastje’ en zat er een reep Milka oreo in. Toen ik vanochtend wegging, riep hij weer ‘kijk in het kastje’ en nu heeft ie er zo’n stokje met allemaal spekjes eraan ingedaan haha.

44 likes

We stonden net bij de Action in een drukke rij en m’n vriend had schijnbaar lijmklemmen in het karretje gegooid.

Ik: “wat zijn dit?”
Vriend, hardop: “tepelklemmen!”

:+1:t2:

22 likes

De dochter van mijn vriend en ik gingen een hele grote zeemeermin tekenen en toen kwam mijn vriend helpen. Maar wel hebben vooral gelachen eigenlijk over het feit dat ze niet zo goed gelukt was :stuck_out_tongue:

En toen mijn vriend mij weg bracht heeft hij wel heel erg zijn waardering uitgesproken over hoe ik omga met de situatie en dat was wel even fijn.

19 likes

Mijn vriend raakte in een depressie toen wij net iets kregen. Dit was echt ontiegelijk zwaar voor ons beiden, maar ik heb er nooit aan getwijfeld. Hij heeft hulp gehad en alles. Sinds mei heeft hij fulltime gewerkt weer en hij is zelfs een nieuwe opleiding begonnen dit semester.

Ik zie hem elke dag vrolijker worden en ik ben zó trots op hem (en ook op ons). <3

43 likes

Aah mag je ook echt super trots op zijn. Wat goed!

1 like

Wauw! Ik snap helemaal dat je trots bent.

Mijn vriend gaat nu elke dinsdag naar mijn ouders zonder mij omdat hij bij mijn ouders in de buurt een sport beoefent. Hij blijft dan eten bij mij ze en blijft na zijn training ook slapen zonder mij. Van mijn moeder en van mijn vriend krijg ik steeds hele leuke verhalen te horen. Het doet me echt goed dat ze het ‘gezellig’ hebben samen. Mijn ouders mogen mijn vriend heel erg (zouden bijna alles voor hem doen) en mijn vriend voelt zich meer dan op zijn gemak bij hen. Echt een fijn gevoel, al moet ik wel zeggen dat ik aan een beetje FOMO lijdt haha.

34 likes

Ik vind het zo leuk dat ik jou ik elk topic tegenkom, haha.

Je lijkt me zo’n leuk mens :blush:

1 like

Haha jaa viel mij ook al op!! Super lief en insgelijks :blush:!

1 like

vriend, in oncomfortabele pantalon: ik wil zo ff een andere broek aantrekken

ik: wil je een huispak?

hij: alleen als er pailletjes aan zitten. hee hoe is het eigenlijk met…

ik: nou daar is wat mee, geloof ik.

hij: laat maar, mag ik de vraag intrekken? straks vraag ik nog hoe het met…

ik: Dries Roelvink gaat?

vriend: ja, die.

13 likes

Is niet oké hoor, als je elkaars zinnen af gaat maken :joy:

4 likes

Ik vroeg gister grappen aan mn vriend of die mee wou doen met de veganchallenge dit jaar (ik heb vorig jaar meegedaan en ben sindsdien vegan). Ik had verwacht dat die nee zou zeggen want hij vindt vaak dat die al genoeg doet (hij eet enkel soms nog zuivel en vis). Maar hij zei dus ja hoor natuurlijk, zoveel moeite is dat niet!
Nou ik denk dat ik hem sindsdien al ongeveer 10 x sexier vindt :heart_eyes:

18 likes

Ik kon gisteravond niet in slaap komen terwijl ik vroeg moest opstaan. Toen is m’n vriend uit bed gegaan en heeft hij de katten gehaald en bij me neergelegd voor knuffels :cry:

20 likes

Ahh ik smelt!! Niks is fijner als knuffelen met je kat!

1 like

Ik was gisteravond een beetje onverklaarbaar sip en toen ging mijn vriend thee zetten en zelfs koekjes bakken om me op te vrolijken. Zo liehieeef :cry:

16 likes

Morgen vlieg ik weer naar huis. Mijn vriend helemaal blij want hij heeft me zo gemist en heeft regelmatig nog gezegd dat ik dit maar nooit meer moet doen.
Ik baal daarvan want ik wil het wel vaker doen. Niet perse alleen, maar omdat ik mijn eigen tijd indeel en kan gaan wanneer ik wil, en hij dus niet.
Ik zou gerust nog een week langer willen blijven haha.
Nou als het goed is gaan we in januari samen op vakantie dus mag niet zeuren.

Elke keer als mijn vriend me appt maakt mijn hart een sprongetje en ben ik nog net zo blij als toen we net aan het daten waren. Als je mij 8 maanden geleden had verteld dat dit ging gebeuren had ik je zo hard uitgelachen.

21 likes

Na meer dan een jaar heb ik dit ook nog steeds met mijn vriend. Had me dit nooit voor kunnen stellen.

2 likes