Het geluk dat een relatie heet

Ahhh gefeliciteerd! Is dit ook jullie huwelijksreis? Fijne vakantie nog! :hugs:

Dankjewel :slight_smile:️ en ja, onze huwelijksreis!

2 likes

Heb m’n vriend eindelijk zo ver gekregen dat hij een stukje mee door het bos gaat wandelen. Is zo mooi deze tijd van het jaar :heart:

11 likes

Aaaahh. Mijn vriend net: ik heb net twee kaartjes gekocht voor naam event, tevens zelfde event maar dan indoor wat ik afgelopen zaterdag heb moeten missen, wil jij mijn date zijn?
:heart::heart::heart::heart:

16 likes

Ik zou voor chinees gaan :sweat_smile:

Ik ben ongesteld en ik had zoooooo’n buikpijn vanmiddag en m’n vriend ging boodschappen doen. Komt ‘ie terug met chocoladekruidnoten :heart:️:heart:️:heart:️:heart:️:heart:️:heart:️

9 likes

Mijn vriend kan zo lekker enthousiast met de kat spelen. Zie ze net ook weer samen door de kamer rennen, zo cute :heart_eyes:

11 likes

Zo lief is dat he! Mijn vriend danst vaak met ‘m en dan smelt ik helemaal haha.

3 likes

Aww wat lief! Vind het altijd zo leuk om te zien!

Nu ik toch bezig ben: Hij gaat zo verse soep voor me koken omdat ik ziek ben :sunglasses:

4 likes

Vandaag zijn mijn vriend en ik 5 jaar samen❤️ Vandaag gaan we niet echt wat bijzonders doen, want mijn vriend moet voetballen, maar vrijdag zijn we naar Limburg gereden en hebben we een nachtje in een prachtig hotel geslapen. Was heel erg leuk. Vandaag lekker in bed liggen, series kijken en eten bestellen😊

24 likes

Afgelopen week zat ik te lezen op de bank en mijn vriend zat aan de eettafel te studeren. Kwam hij ineens naast de bank staan en pakte hij mijn hand, dus ik keek hem aan van huh wat doe je? Zegt hij ‘ja, kom even dansen tussendoor’ en toen hebben we als twee idioten een kwartier staan dansen om daarna weer allebei verder te gaan met ons eigen ding haha.

28 likes

Vind zondagen zo chill samen. Lekker uitgebreid ontbijten, hele tafel bezaaid met kranten en dan koffie drinken en de krant lezen met een muziekje op de achtergrond :heart:

12 likes

Vanavond weer met mijn vriend in bad boer zoekt vrouw kijken onder het genot van wat lekkers en iets te drinken. Dit is altijd zo gezellig, dan hebben we de iPad op de wasmand staan en wij zijn dan verstopt tussen al het schuim.

27 likes

Ik heb sinds kort een nieuwe relatie. Deze week ga ik alleen op vakantie, voor het eerst. Ik wilde dit tien jaar geleden al doen, maar toen kreeg ik dus ook een relatie.
Ik ben er best zenuwachtig over maar heb er ook zin in.
Zenuwachtig want alleen, plus ik ga hem wel missen (ben verliefd en vastgeplakt en we zijn veel samen).
Daarnaast vind hij het natuurlijk ook niet zo tof.
Ik heb pas geboekt toen we al echt een relatie hadden.
Ik ga maar een week en kijk er ook naar uit. Hoop dat ik niet terugkrabbel want ik heb een hele zware tijd gehad en wil tot mezelf komen.
Alles in mij schreeuwt, get on that plane!
Ook al ben ik bang dat hij het me toch teveel kwalijk neemt, Tijdens en achteraf…
mensen reageren ook echt verbaasd. Ga je met naam nieuwe vriend
Nee, alleen…

1 like

Wat leuk dat je gaat! Ik kan me ook voorstellen dat je he vriend gaat missen, maar missen is toch eigenlijk ook een heerlijk gevoel als je weet dat het voor even is?
Heb je voor jezelf bedacht wanneer je reis een succes is/wat je wil? Dat helpt om avonturen aan te gaan in mijn ervaring :slight_smile:

2 likes

Mn vriend heeft een uur geleden lekker de verwarming voor mij aan gezet zodat ik het niet koud krijg als ik zo uit bed stap :sleepy::heart_eyes::heart:

17 likes

Wat goed!
Maar waarom zou hij het je kwalijk nemen? Je hoeft niet alles samen te doen toch? Ik denk dat het alleen maar goed kan zijn af en toe iets zonder elkaar te doen. En zoals je zegt wil je tot jezef komen en dat lijkt me hartstikke belangrijk. Veel plezier!

1 like

Ik vertrok net naar het station om naar mijn werk te gaan en onderweg stuurde ik mijn vriend ‘oh crap ik ben mijn paraplu vergeten’, maar ik had zoiets van achja als het echt nodig is koop ik er straks wel eentje, no big deal. En wil nu net de trein opstappen zie ik mijn vriend ineens hijgend op me afrennen op het perron, was ie naar het station gerend om me die paraplu te brengen (we wonen maar 5 min van het station, maar toch). Mijn dag is goed <3

52 likes

Gisternacht lagen we in bed en waren we op een punt gekomen dat hij mij liedjes gaf om te zingen in James Blunt zijn stem, waaronder Gangnam style, my humps, all star etc. We lachten ons ook echt dood, mijn buren houden vast van me :joy:

12 likes

Hahaha Ik wil wel, maar ik kan het niet uploaden :disappointed:

1 like