Het geluk dat een relatie heet

Ja hoor, na zes jaar zelfs!

2 likes

Nou toch leuk! :hugs:

Ik heb zoveel zin in de Subway. Raad eens wie er nu een lekker broodje voor me aan het halen is😏

7 likes

We hebben afgelopen donderdag alleen maar naar Bob Ross afleveringen gekeken met wat thee haha super gezellig

10 likes

Ik sta nu op een camping in de Franse bergen met mijn vriend. We wandelen inclusief wandelschoenen, we koken op een gasstelletje, drinken 's avonds wijn in het ieniemienie voortentje in onze slaapzak uit een plastic beker. Van zulke ouwelullen vakanties moest ik braken als puber, maar denk dat ik nooit gelukkiger ben geweest.

30 likes

Wow dit is echt zo leuk om te hebben! Echt zo’n herinnering aan hoe het ooit zo nieuw en spannend was wanneer je al jaren samen bent haha

Komt hij naar NL??? Ga nu googlen omg

Ik was net mijn makeup er af aan het halen en mijn vriend was met zijn lenzen bezig, toen vroeg ie ineens waar al mijn reiniging precies voor is dus ik vroeg of hij het wilde proberen. Ja, maar dan alleen als ik het zou doen. Dus ik heb zijn gezicht gereinigd, daarna een maskertje aangebracht en toen wilde die dook nachtcrème en oogcreme. En nu zit ie de hele tijd met zijn handen aan zijn gezicht te roepen dat zijn gezicht zo zacht is.

Denk dat ik alles maar achter slot en grendel zet voortaan want hij gaat er met zn vieze vinger in zitten graven.

40 likes

We zijn vandaag naar Brussel geweest en alles was zo perfect leuk, echt zo’n mooie dag :heart_eyes:. En nu gaan we naar de bioscoop als afsluiter, ik ben zo blij dat m’n vriend mijn liefde voor mode, architectuur en films deelt.

8 likes

Spontane middagdutjes samen op zondag zijn de beste middagdutjes

12 likes

Het beste is als je vriend vervolgens opstaat om eten voor jullie kind te maken en dat jij dan lekker mag blijven liggen. Vanmorgen stond hij ook al op om ontbijt te maken.

Ik zat de afgelopen dagen een beetje te zeuren over m’n vriend in andere topics, maar ik ben toch wel heel blij met hem.

5 likes

Jaa 15 feb! Kaartverkoop startte afgelopen vrijdag. Hopelijk ben je er nog op tijd bij geweest? 2 jaar geleden was ie echt in 3 minuten uitverkocht (maar ik ken verder echt niemand die hem kent)

1 like

Mijn vraag (en die van verloofde) past denk ik wel redelijk in dit topic. Wij trouwen dus binnenkort op een maandag. Want; goedkoop, snel etc. Met de getuigen doen we daarna een leuke lunch in een restaurant. Zaterdag erop volgend is onze ‘echte’ bruiloft. Maar; we willen die maandagavond wel eigenlijk wat leuks/lekkers eten. Nu zijn onze lievelingsrestaurants, ietwat high end/culinair, dicht op maandagen. Logisch. Dus toen kregen we het geniale idee om heerlijk in pyjama thuis te kaasfonduen of chinees te bestellen. Maar we kunnen nie kiezen. :scream:

Wat vinden jullie nou t meest romantische smerige eten voor thuis?

7 likes

M’n vriend is momenteel behoorlijk ziek op vakantie. Echt sneu wel. Maar dan gaat ie wel lieve, cheesy dingen zeggen. Te cute.

@elix sowieso Chinees. Lekker op de bank, overal bakken met Chinees eten bezaaid om je heen. Luf it!

2 likes

Wij zitten in een Airbnb en vlak voor het slapen ging mijn vriend uit zichzelf opeens een tafel en de bank verschuiven omdat ie bang was dat ik 's nachts tegen de scherpe punt van het tafeltje aan zou knallen. Zo lief en zorgzaam, had er zelf niet eens aan gedacht.

9 likes

Meestal appt mijn vriend hoe laat ik thuis ben na werk zodat hij weet wanneer hij moet gaan koken. En dan staat hij vaak ook voor de deur op me te wachten als ik aan kom lopen. Oh ja, en als ik heel laat thuis kom, haalt ‘ie me op bij de bushalte. Die precies 1 minuut lopen is van ons huis. We zijn ook pas 10+ jaar samen… :roll_eyes:

43 likes

Gisteravond hebben mijn vriend en ik de hele avond wie ben ik gespeeld en op een gegeven moment had ik mezelf in gedachte. Vond het zelf heel grappig

“Is het een zij?”
“Ja”
…
“Is het een comedian?”
“Zeer zeker…”
…
“Is ze knap?”
“Zeker”
“Als in model-knap?”
“Dat al helemaal”

Moest echt om mezelf lachen hahahahahhaha. Jammer dat hij wel eerst mijn moeder noemde en toen mijn zus en DAARNA ik pas. Doet me pijn om te merken dat hij hen grappiger vindt dan ik maargoed weet niet waar ik heen moet met dit verhaal vond het zelf vooral heel grappig en mn vriend uiteindelijk ook toen ie het raadde hahahhahahah

47 likes

Haha geweldig!!

1 like

Ik ben met mijn vriend op vakantie en ik verbaasd me er iedere dag weer over hoe knap ik hem vind :heart_eyes: zeker nu hij een beetje bruin is en z’n haar lekker warrig zit door zon en zee

Oh en het is sinds kort niet meer mijn vriend maar m’n man :smile:

43 likes

We liepen net samen hard, wat sowieso al heel fijn en in een mooie omgeving was, en toen zei hij ook nog: “Hier heb ik altijd van gedroomd; samen met mijn vriendinnetje hardlopen.” Smelttttt :heart_eyes: :heart_eyes:

9 likes