Het geluk dat een relatie heet

Dit is geweldig, ik was al zo hard aan het lachen en toen zag ik dat er meerdere screenshots waren en werd het nóg beter. Nooit gedacht dat mannen onder elkaar ook zo konden zijn :sweat_smile:
(Edit: haha het dringt nu pas tot me door dat die vriend gewoon doodleuk zegt dat hij verwachtte dat jij het awkward en kut zou vinden om hem te zien, lekker bot)

7 likes

Hahaha dit is zo cute! Ik ben nu echt benieuwd wat voor type je vriend is, ik wist niet dat mannen ook zo hysterisch blij konden reageren via whatsapp, echt zo schattig <3

2 likes

Zo lief omg​:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

1 like

@notmycircus Haha ahh dit is zo lief!! En ik vind het ook heel grappig want ik denk dat als je je vriend heel kort zou omschrijven, je dit niet per se zou verwachten.


Ik heb kaartjes voor het concert van Matt Corby gefixt als verrassing voor m’n vriend, en hij was zoooo blij. Hij is echt de enige artiest die m’n vriend graag live zou willen zien. Ik heb 'm 2 jaar terug al eens live gezien en vond t toen zo goed, leuk om 't nu samen te zien. M’n vriend is eigenlijk ook vrijwel de enige persoon die ik ken die Matt Corby ook kent? Dus dat maakt het ook nog een beetje bijzonder.

Maar zo leuk haha, m’n vriend wist niet eens dat ie een concert gaf. Ik hou echt van dit soort geslaagde verrassingen/cadeaus.

13 likes

Dit zijn echt goals man :heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Mijn vriend en ik hebben een lange afstandsrelatie en we gaan zondag eindelijk op vakantie. Zo chill om dan langer achter elkaar samen te zijn ipv 2 dagen.

22 likes

Waaaaahhhb zo cute!

1 like

Gisteravond samen lekker Disneyfilm kijken onder een dekentje met kaarsjes aan terwijl baby slaapt :two_hearts:

13 likes

@NoyraSoturi haha ja dat was ook wel beetje bot, zit wel een verhaal achter (heb toen tegen m’n vriend gezegd dat ik 'm even niet meer wilde zien, was een aparte situatie :p) dus zijn vriend refereerde daar naar. Niet dat dat het botte wegneemt.
@Elderflower De grap is dat hij bij defensie zit :joy: Je zou, zoals @tuula al zei, niet verwachten dat hij zo hysterisch/in paniek kan zijn want hij is best wel groot en idk. Maar eigenlijk is hij echt een mega softie en zo lief :upside_down_face:

12 likes

Dit deed mij breed glimlachen. Wat onwijs lief!!

1 like


Als je vriend dit savonds meeneemt OMG YES

17 likes

Vandaag zei mijn vriend: ‘We blijven toch de rest van ons leven samen? Daar ben ik wel zeker van’. Echt zo’n moment dat ik helemaal smelt, na tien jaar ben ik echt nog zo dolgelukkig met hem :heart:

33 likes

Awh echt cute dat hij zo groot is maar wel een softie

1 like

Wat lief!! :heartpulse:

1 like

Mijn vriend reist veel en vanaf elke plek stuurt hij altijd een ansichtkaart. Of hij nou een weekend weg is of een paar weken. De eerste kreeg ik nadat we pas 3 dates hadden gehad :heartpulse:

44 likes

Dat vind ik oprecht zo lief!!

1 like

Wauw wat leuk/lief! Heb je ze ook allemaal nog bewaard?

Dit is echt heel lief!

1 like

Hahahaha mijn vriend doet dit ook soms. Laatst zei hij opeens midden in de nacht hardop “FOR FUCK’S SAKE”

3 likes

We zijn nu ongeveer een half jaar samen en heb er nu 6! Dus nog geen shocking 100 getal ofzo hahaha

1 like