Het geluk dat een relatie heet

Zo schattig dat je dit typt terwijl je nog daar bent :slight_smile:
En yesss love het gevoel dat iedereen jouw ā€˜speeltjeā€™ bewondert zoals vroeger in de kleuterklas als je nieuw speelgoed mee mocht nemen

1 like

Mijn vriend appte mij precies toen ik aankwam met de trein of hij me even op moest halen zodat ik niet met de bus hoefte. Dus ik zit uit te kijken naar zā€™n auto, komt hij aan op de motor met een extra helm en handschoenen. Ik had al heel lang niet achterop gezeten dus vond het superleuk en mā€™n vriend ziet er ook gewoon heel sexy uit op zā€™n motor :heart_eyes:

14 likes

Lig naast mijn vriend in bed, allebei op onze telefoon (no go eigenlijk natuurlijk, maar stiekem soms best fijn even). Hij doet een spel maar fluistert af en toe in zijn taal wat woorden en zinnen. Versta er geen bal van, maar geniet er gewoon van dat hij zo fanatiek zit te spelen? Laatst zat ie een sapje van zijn fruit uit blik op te drinken/slurpen. Vond ie helemaal lekker en toen zat ik ook zo naar hem te kijken :heart_eyes: :heart_eyes:
Als je zit te genieten van iemand zijn geslurp en gefluister moet het wel liefde zijn, toch?!

5 likes

Ja zeker van geslurp, krijg echt moordneigingen als mijn vriend slurpt hahaha.

3 likes

Kan zo intens gelukkig worden van die momenten wanneer we samen de slappe lach hebben en geen woord meer uit kunnen brengen haha
Ik ben echt een koukleum en mn vriend is echt een stoof (voor Nederlanders: verwarming :stuck_out_tongue: ) en dan wil hij graag savonds de airco aanzetten wanneer we in bed liggen, waardoor ik in standje eskimo verander haha. Dan gaat hij al het deken rond me wikkelen alsof ik een rups ben in een cocon haha en dan gaatā€™ie me helemaal vastpakken terwijl ik daar lig te cocoonen, zo knus love it :biggrin:

5 likes

Dit moet hier Ć©n in het leed topic eigenlijk. Mijn vriend zingt iedere avond vol overgave ā€˜Blijf je vannacht bij mijā€™ van Gordon voor me. Ieder woord van de tekst kent ie ook gewoon.
Ik schaar het maar onder geluk omdat het heel grappig en lief is en we er allebei heel hard om kunnen lachen. Maar ik begrijp heel goed dat ons kind er niet uit wil, als je vader zo isā€¦ :joy:

22 likes

Mn vriend en ik hebben zoā€™n chill weekend. Vrijdag hebben we samen arretjescake gehad en lekker op de bank gehangen, met goeie seks als afsluiter. Gisterenochtend bracht ie ontbijt op bed (schuddebuikjesssss :sunglasses:) en hebben we lekker samen gedoucht om daarna naar woonwinkels te gaan. Toen we thuis kwamen hebben we samen pasta carbonara gemaakt en alvast nachos voor zn vrienden voorbereid. Hij knuffelde mij in slaap, wat nooit gebeurd. Vandaag gaat ie voetballen en komt ie naar mij om uiteten te gaan met mn familie

16 likes

Arm kindā€¦ trauma voor het leven!

1 like

We zullen zien wat de gehoortest gaat doen ook.

1 like

Update: in februari gaan we samenwonen :exploding_head: ā€¦SPANNEND :grimacing:

53 likes

Volgend weekend zijn mijn vriend en ik 5 jaar samen. We gaan een nachtje slapen in een luxe hotel in Zuid-Limburg. Daar was onze werkweek (middelbare school) 5 jaar geleden en is het allemaal begonnen. :blush: Zo veel zin in!

33 likes

Zo leuk!

Mijn vriend denkt van zichzelf ook dat ie bindingsangst heeft, maar in werkelijkheid valt dit echt mee. Hij heeft soms gewoon een beetje tijd nodig om te wennen aan dingen. :stuck_out_tongue: Zo ook samenwonen, ik begon erover en hij reageerde een beetje angstig. Toen heb ik er een maand helemaal geen woord over gezegd en uiteindelijk zat hij op een dag klaar met het inschrijfformulier van de gemeente.

3 likes

Haha ja exact dit! Voor mij was samenwonen absoluut geen must want ik moet nog 1 jaar studeren, dus heb het er ook nooit over gehad. Kwam hij plots af dat hij toch geĆÆnteresseerd was in het huis van mijn zus ā€œen oja, het zou voor ons twee zijn eh, om samen te wonenā€.

2 likes

Vorig jaar had ik mā€™n nu vriend een berichtje gestuurd of ie een mcflurry wilde halen, dit was zā€™n gesprek met een vriend (die vriend had de screenshots gemaakt haha). Ik smelt zo erg (hij weet dat ik dit deel, vindt 't niet erg haha)

104 likes

Omygod ik word hier zo blij van zo lief joh!!

1 like

Ahw

1 like

O wow wat lief! :heart:ļø:heart:ļø

Yes!!! Nu weten we ook dat mannen hysterisch kunnen zijn op dategebied hahahah. Heel lief!

21 likes

Haaaaahahhaha wat een grappig Whatsapp gesprek!! En inderdaad wat @Canvastas zegt

3 likes

Ahhh, zĆ³ lief!! :heart_eyes:

1 like