Het geluk dat een relatie heet

Ik heb op het moment heel veel relationele voor- en napret. Morgen vertrekken we op vakantie (kamperen met de hond) en over een maand zijn we getrouwd :heart_eyes:. Daarvoor gaan we nog in september naar de Efteling om ons 8jarig jubileum te vieren. En! Er was laatst een iBood hunt (lievelingsmoment in het jaar van vriend) en nu komt er een kitchenaid deze kant op. Ik ben even een hele gelukkige meid.

10 likes

Maar verhuizen/samenwonen/inrichten is ook helemaal niet gemakkelijk en leuk en roze wolkerig. Dat is regelen en de tering naar de nering zetten. Zo fijn dat je elkaar dan vervolgens aan kunt kijken en dit kunt uitspreken. Das pas echt goud waard.

5 likes

ik wil graag lipfillers en mijn vriend gaat dan helemaal onderzoeken hoe dat gaat en waar je het het beste kan laten doen en met hoeveel ml enzo. Vind ik echt leuk

11 likes

Ah ik ben ook net gaan samenwonen met mijn vriend en wat @elix zegt idd. Wij hadden ook zoveel gedoetjes/irrititaties in het begin, het is ook allemaal best stressvol! En wat mensen zeggen is inderdaad irritant, o tortelduifjes jullie zijn vast superverliefd nu, eh nee vooral gestresst en moe :sweat_smile: Maar superfijn dat jullie het nu zo chill hebben, geniet ervan!

2 likes

Aaaah ik hoorde vannacht mijn vriend in zijn slaap praten over mij “Ik vind het zo leuk dat -naam- zo klein is zodat ik haar altijd helemaal kan vasthouden”

haha ik dacht op dat moment echt dat ik uit elkaar zou barsten van liefde

snap ook niet wat hij lulde want zo mini ben ik niet

Edit: hij praat sowieso echt vaak in zijn slaap. Hij staat overdag voor de klas en 's nachts in zijn dromen doet hij de dag nog even over ofzo? Dan zegt ie opeens: ssssssst! of dan zegt ie dingen als: “als je nu niet luistert dan mag je wat regels schrijven” ofzo en dit is misschien meer leed want ik word daar echt GEK VAN soms word ik er wakker van en denk ik dat hij boos is op mij.

25 likes

Eigenlijk gaat dit niet helemaal over alleen mijn relatie.
Maar mijn vriend heeft zijn ribben gekneusd en moet nog naar de dokter. Ik vertelde dat gisteren aan mn ouders en mn vader vroeg hoe die daar ging komen, dus ik zei dat dat zijn probleem was maar de bushalte nogal ver weg is. Biedt mn vader direct aan hem te brengen en halen en z’n eigen planning om te gooien. Zelfde voor donderdagavond, de 1e schooldag van mn vriend zn nieuwe studie.
Ik ben zo blij dat mn vader mijn vriend echt gewoon ziet als een van z’n kinderen. En ook voor mn vriend dat die eindelijk een gezin heeft waar die bij hoort en waar die meemaakt hoe lief we voor elkaar zijn. (oh en dat mn vriend de hulp van mn ouders accepteert, ook heel fijn)

25 likes

Wij gingen naar Ikea. Op de terugweg zei mijn vriend: “Dit klinkt misschien stom, maar ik vond het echt heel leuk om met jou naar de Ikea te gaan.”

(Dat ik daarna zei “Wat vond je het leukst? Ik de hotdog” en hij heel lief iets zei over samen keukens kijken, vergeten we maar even :face_with_hand_over_mouth: )

27 likes

Mijn vriend gelooft in soulmates en dat je daar maar 1 van hebt (ik niet maar goed ik respecteer het toch) en zei laatst dat ik dan zijn soulmate ben. En als ik zeg dat ik ook niet had kunnen verhuizen en hij dan wel een andere vriendin had gehad zegt ie altijd heel stellig “nee want dan had ik jou nooit ontmoet”. Hij is echt a-romantisch als wat dus dit betekent best wel veel :heart:

Edit: oh ja en toen we terugkwamen van vakantie konden we de baby ezel bij ons in de straat niet meer herkennen, dus hebben we 3 kwartier een heel wetenschappelijk onderzoek uitgevoerd door lang alle ezels ondervraagd en bekeken en geaaid om te kijken of kleine timmy weg was of gewoon heel erg gegroeid is. We waren een uur te laat voor onze afspraak om deze belangrijke reden. Also conclusie van het onderzoek: Timmy is heel erg gegroeid en is nu een puber met een afro

17 likes

Wat8

9 likes

Okay dus we waren 8 weken weg ofzo en de mini baby ezel is nu een grotere baby ezel en hij heeft een heel erg pluizige, fluffy, krullende vacht maar vooral bovenop zn kop.

EN WE HADDEN GEWOON LOL OKAY. Ik heb sowieso echt een band met al die ezels. Vind ik dan

5 likes

Maar ik snap 't niet, ik probeer het te snappen. Jullie hebben ezels in de straat en die hadden ooit een baby en die is nu heel groot geworden?

1 like

Nou ja eigenlijk wel. Ik woon aan de rand van de stad, dus er zijn hier veel weilanden. In een daarvan staan ezels. Een paar maanden terug was er dus een baby geboren, die hebben we Timmy genoemd. Omdat we er elke dag langs fietsten zagen we hem opgroeien, maar in die weken dat we weg waren is hij dus enorm gegroeid en nu is hij geen baby ezel meer maar nog maar een beetje kleiner dan de volwassen ezels. En zn vacht is heel erg veranderd (denk door de zomer?). Dus ik herkende hem niet meer

2 likes

Ahhaaa! Wat lief!! :slight_smile:

1 like

Ik kwam gisteren na 2 weken vakantie terug en m’n vriend kwam mij en de vriendin met wie ik was ophalen van Schiphol. Ik stond te wachten op m’n bagage en even ging het door m’n hoofd van ‘hij zal toch niet met van die ballonnen staan te wachten he?’ (Ik heb echt een bloedhekel aan dat cliche “romantische” gedoe)


Hij stond daar met een ballon voor mij Ă©n eentje voor mn vriendin :upside_down_face: goede nieuws is dat er chocoladepepernoten aan vast zaten (en oke het is stiekem toch wel lief haha)

42 likes

Ik ga morgen m’n vriend ophalen die drie weken weg is geweest (voelt als drie maanden, maar nu echt nog maar Ă©Ă©n nachtje slapen :tada:). Hij vroeg vandaag ‘je staat toch hopelijk niet met zo’n ballon te wachten hù’. Heb gezegd van niet maar zit er nu over te twijfelen om daar met de meest cheesy ballon die ze hebben daar te gaan staan, lekker beetje pesten gelijk :heartpulse:
Maar elkaar een paar weken moeten missen is aan de ene kant kut maar aan de andere kant ook wel een eye opener hoe fijn we het samen hebben en hoeveel ik eigenlijk van hem houd. We zijn ook zo klef via de app en nog nooit zoveel aan sexting gedaan als de afgelopen weken haha.

10 likes

Wat is een iBoot hunt?

We wonen sinds dit weekend samen en ik plof uit elkaar van blijheid. Alles is gezellig, zelfs afwassen en vroeg opstaan :heart:

40 likes

Net even spontaan een ijsje gegeten samen, hij belde me omdat hij me even wilde zien tussen de werkdagen door.
Geluk zit in de kleine dingen

10 likes

Jaaa, ik mag me hier melden :heart_eyes:.
En ik vind het zo leuK en lief en ahhhhw. :blush:

Hij zei gisteren heel lief dat ie z’n moeder over mij had vertelt. Dat was wel ff een fijn momentje van bevestiging ofzo.

Aankomende woensdag is hij jarig, hij viert het niet, maar zijn ouders komen wel ff. Oftewel: ik ga zijn ouders ontmoeten
 best een beetje spannend :grimacing:

12 likes

Ook al is m’n vriend al naar huis van de bruiloft waar ik nog ben, ben zo blij hem de mijne te noemen. Een hoop knappe mannen hier, het oog heeft niets te klagen maar de mijne is de leukste #zegtiedereenhaha

9 likes