Het geluk dat een relatie heet

Ik hoop maar dat Ajax wint want mijn vriend is dan serieus chagrijnig als ze verliezen. Opzich best wel cute ook

2 likes

Ik ben vanaf werk onderweg naar hem toe maar ben mn pinpas vergeten, dus kan niet wijn/sigaretten halen maar ik heb daar wel zin in
Dus besloot subtiel even een balletje op te gooien via whatsapp ā€œheb je zin in een wijntje?ā€ Heeft ie alles al in huis gehaald :heart:

5 likes

Mijn vriend is nu weer doordeweeks intern ergens in het puntje van Nederland, is super kut, maar hierdoor zijn alle weekenden zĆ³ fijn. Alleen al samen bankhangen is echt mā€™n hoogtepunt (hihaho) van de week.

3 likes

Wiehoeee samen een weekje vakantie geboekt en hij was zo blijjj!!

2 likes

Ik vind corgiā€™s echt de allerleukste honden ter wereld en ik wil er heel graag eentje. Mijn vriend weet dat. Hij heeft niet per se iets met honden. Is er ook niet meer opgegroeid. Maar nu stuurt hij me zo af en toe een plaatje of een filmpje van corgiā€™s. Zo lief! En hij komt op werkreis in Amerika best vaak corgiā€™s tegen en dan gaat ie ze ook aaien voor mij. :heart_eyes:

6 likes

Wij laten ons jubileum meestal aan ons voorbij gaan. Maar nu stelde hij ineens voor om vrijdag uit eten te gaan. Ik: oh, zomaar? Hij: omdat we 8 jaar samen zijn :slight_smile: Stiekem toch wel leuk.

15 likes

Ik heb dat fotoalbum net achtergelaten bij mijn vriend op bed met een cheesy briefje erbij. Ben gewoon een beetje nerveus wat hij gaat zeggen als hij thuiskomt van werk en wat hij ervan vindt haha. Ik heb nog nooit zoiets gedaan denk ik :stuck_out_tongue:

7 likes

Mā€™n vriend is echt zo lief.
Ik zou hem niet meer zien, na het weekend pas, maar net belde hij of ik zin heb om vanmiddag naar de stad te gaan met hem, lekker even samen weg en misschien een leuk jurkje kopen. Echt bijzonder want normaal heeft hij echt een hekel aan winkelen

6 likes

Wat vond hij ervan?

Ja hij vond het heel leuk en lief en creatief haha! En toen stuurde hij een foto dat hij het fotoalbum ergens in zijn kamer had neergezet en dat briefje hangt aan zijn memo bord :stuck_out_tongue:

7 likes

Haha ik krijg ineens een filmpje toegestuurd van hem waarin hij keihard Ti Amo staat te zingen in zijn uniform voor het restaurant waar hij werkt, dus gewoon midden op straat. Zo heerlijk dat hij geen schaamte kent wat dit betreft :heart::heart:

16 likes

Mijn vriend kwam vannacht pas heel laat thuis en toen ben ik blijkbaar in mijn slaap tegen hem aan gekropen als little spoon. En toen we vanmorgen wakker werden lagen we nog steeds zo, helemaal knuffelend :heart:ļø Zo lief. En zo fijn dat dat weer kan nu het niet meer zo warm is.

9 likes

Ik knap bijna uit elkaar verliefdheid. Ben zĆ³ gelukkig nu! En als mensen dan zeggen ā€œja, dat is alleen in het begin zo.ā€ Laat me lekkerā€¦ ook al is het alleen het begin, laat me genieten :relaxed:

27 likes

Mn vriend zou gister na werk langskomen, maar moest waarschijnlijk tot 20.30 werken en dan nog langs huis en dan naar mij (uurtje reizen) dus had hem pas rond 23.00 verwacht. Stond hij ineens om 21.00 al op de stoep, bleek hij iets eerder klaar te zijn geweest en niet langs huis te zijn gegaan ā€˜want ik wilde zo snel mogelijk bij jou zijnā€™ :heart:

7 likes

Als hij mij ā€˜zijn vriendinnetjeā€™ noemt :heart_eyes: Klinkt zo schattig uit zijn mond.

5 likes

Vanavond een datenight gehad met mijn vriend en het was zooo fijn. Lekker gewandeld en daarna bij een leuk tentje lekker wat biertjes gedronken en goede gesprekken gehad. Hij zei allemaal lieve dingen over hoe geweldig hij mij wel niet vindt en allerlei complimentjes. Helemaal week in de knieƫn :blush::heart_eyes:

8 likes

Ben echt benieuwd naar hoe iedereens vriend of vriendin eruitziet

6 likes

Super knap natuurlijk

6 likes

Mijn vriend kwam gisteren op tv vanwege uitreiking Willems-orde en hij kwam met enige regelmaat voorbij. Al mn collegaā€™s en (schoon)familie keken en iedereen was zo trotsss hah en dat maakte mij weer trots want jaaaa, geliefde vriend, altijd leuk :heart_eyes:

10 likes

Zo leukkk :heart_eyes::heart_eyes: hij kwam gisteren gewoon in uniform naar mij maar trok vandaag nog eens het pak om het te laten zien aan mij. En dan praat ie zo gepassioneerd en denk ik ahh liefi

3 likes