Het geluk dat een relatie heet

Door jullie lieve berichten mis ik mijn vriend nog erger. :sob: We hebben vanochtend wel heel fijn gefacetimed.

1 like

Ik kreeg een mailtje:

‘Naam vriend heeft je uitgenodigd voor een diner op zaterdag 25-8’

:heart_eyes:

23 likes

Omg :heart:

Wat lief, dankjewel!!

Vriend heeft ontbijt op bed gemaakt : chips met dipsaus

34 likes

Ik heb qua gevoel zooo veel ups en downs (gehad) en soms vergeet ik dan gewoon wat ik voor mijn vriend voel ofzo? Zag net foto’s van onze vakantie vorige week en we hebben overal zo’n lol, alle foto’s zijn 100x gemaakt omdat we telkens in een deuk lagen en ik krijg er zo’n warm gevoel door. En ik zie ineens ook weer wat een babe ik hem vind.

Oh en ik heb op vakantie een ring van hem gekregen waar ik echt suuuuper blij mee ben. Ook een beetje symbolisch wel omdat ik echt van de zee houd en we samen heel veel gesnorkeld hebben daar.

Samenvatting

27 likes

Ik word altijd zo blij van dit topic, lekker wegzwijmelen. Of lekker ongegeneerd je eigen zwijmelverhalen delen. Voel me soms bezwaard bij vriendinnen of zo, maar hier mag dat gewoon haha i love it. Ik lees ook echt alle verhalen, kom niet alleen om m’n eigen gezwijmel te delen of zo.

12 likes

Vannacht een nachtje doorgehaald dus ben nu behoorlijk brak. Ik had wel zin om een visje te gaan eten, maar onderweg in de auto voelde ik me toch niet zo fit. Vriendlief zag 't aan me. Dus heeft de auto omgedraaid en zijn naar huis gereden. Nu heeft hij me lekker ingestopt in bed met m’n favo knuffels.

8 likes

Sorry voor de late likes iedereen maar ik lees voor het eerst dit hele topic door en ik hou echt van al die lieve verhalen haha :heart: hierdoor waardeer ik mijn vriend ook meer of zo.

2 likes

Ik heb geen relatie maar ik vind dit topic idd ook zo lief om te lezen, fijn om te lezen dat jullie zulke leuke vriendjes hebben.

2 likes

Toen ik eens liet vallen dat ik graag zo’n Bloomon bloemenabonnement wilde, zei mijn vriend dat hij het leuker vond om zelf elke week bloemen te halen voor me. En sinds we samenwonen doet hij dat dus trouw elke zaterdag. Gaat ie naar de markt en zoekt een paar bosjes uit, die hij soms zelf ook nog combineert tot boeketten. Steeds andere kleuren en soorten ook.

Lot uit de loterij die vent <3

71 likes

Achtergrond informatie: mijn vriend tolereert alle planten in huis maar houdt er eigenlijk totaal niet van, het is echt mijn liefde.

Komen we thuis van vakantie, ik was ff in de badkamer en hij ging alle ramen en deuren open zetten voor wat frisse lucht. Hoor ik hem ineens super enthousiast vanaf het balkon mij roepen dus ik denk, die heeft een pot goud gevonden of z’n familie staat daar als verassing weet ik veel. Nee hoor, de cactus baby is een cactus peuter geworden en hij was trots op de groeispurt. Liefdeeee

31 likes

Mijn vriend en ik willen een kindje dus een paar maanden terug stopten we met alle anticonceptie. Nou ja het was niet meteen raak en ik had het er met een goede vriendin over die zwanger is en zij zei, wij hebben op een gegeven moment besloten om gewoon elke dag seks te hebben. Dus ik vertelde dat aan mijn vriend zo van, hahahaha, en hij zei, hahahahaha en toen was het stil en vroeg hij ‘
zullen we dat ook doen?’. Dus nu lopen we als giechelende pubers elke dag van ‘nou hihi we moeten nog he’ en ‘ja ik kom je zo pakken’ en het is eigenlijk zo gezellig en leuk om weer veel seks te hebben na 6 jaar bij elkaar dat ik hoop dat het nog even duurt :wink:

55 likes

Ah love deze verhalen, heerlijk😍

Ik heb zo’n heerlijk verjaardagsweekend met m’n vriend gehad. We hebben in een cafĂ© uuuuuren gepraat over alles: onze jeugd, wie we missen, over onze relatie, over gedoe met m’n moeder (ik wil ons contact misschien verbreken). We kunnen heel mooi discussiĂ«ren over dingen waar we elkaar niet in kunnen vinden. Ik heb zoveel liefde in een andere vorm dan “normaal” gekregen van 'm. Ik heb vorig jaar een passieve relatie van 7 jaar beĂ«inidigd en ik heb dit zo gemist. Ik snakte naar dit soort dingen en hij geeft me dit op alle fronten. Hij is echt m’n beste vriend en mijn bron van onvoorwaardelijke liefde.

34 likes

Mijn vriend is zo blij met zijn ‘nieuwe’ telefoon. Dat houdt in, hij heeft mijn telefoon gekregen want ik heb een nieuwe. Dolgelukkig is ie ermee :joy:.
En hij bood spontaan aan om de helft van mijn spiraal te betalen als die straks weer geplaatst wordt. Held.

19 likes

Ik heb zoveel last van puisten de laatste tijd en mijn vriend vind me nog steeds mooiste (althans dat zegt ie, denk dattie liegt)

Hoe kan dat

5 likes

We gingen verf uitkiezen voor mijn kledingkamer (sowieso al +1 dat ik die heb) en hij kwam zelf met roze tinten want dat vond hij daar wel bij passen. Uiteindelijk is het een metallic roestbruin geworden want ik houd nou eenmaal van glitter en ik moest optimaal gebruik maken van dit moment!!

6 likes

Hahaha mijne ook! Van Windows phone naar iPhone dus hij heeft apps ontdekt, bij alles wat ik zeg zegt ie “daar heb ik een app voor!” Sukkeltje :joy:

5 likes

Ahh mijn vriend en ik waren een lang weekend weg en het was zoooo fijn. Goede gesprekken, enorm gelachen met elkaar en goede seks :blush: Zo chill wat een beetje ontspanning en afstand van het dagelijkse leven teweeg kan brengen :heart:

14 likes