Het geluk dat een relatie heet

Eens. Ik kwam hier eigenlijk om te zeggen hoe fijn ik het vind dat wij allebei zo kunnen genieten van samenzijn in stilte. Of gewoon wat korte zinnetjes. Dat je samen op een kleedje naar de wolken ligt te kijken met af en toe een ‘Zie je dat?’. Ik kan me dan heel erg verbonden voelen met mijn vriend, omdat ik weet dat hij ook geniet. (Veel) woorden verpesten zulke momenten eerder dan dat ze iets goeds doen. Maar ieder z’n ding toch? Wat Kae zegt is wel waar, dat je als buitenstaander niet kunt zien wat er in mensen omgaat en of er chemie is. Het ene stille stelletje is het andere niet.

Ik kan af en toe ook echt wel de oren van zijn kop kletsen hoor. En op een terras praten we ook wel meer, maar ook dan vind ik het stiekem het allerleukst als ik helemaal op ga in een dessert en dat mijn vriend dan op een gegeven moment moet lachen en ‘Lukt het?’ vraagt omdat ik zo idioot opzichtig zit te genieten van iets simpels als een bolletje ijs of pancake.

Edit: Jezus, waarom zoveel woorden Keukenkastje?! Shut up :woman_facepalming:

9 likes

Mijn vriend en ik zijn dit jaar niet op vakantie geweest en ook niet veel gedaan ivm dat hij 5 weken nachtdienst had van mijn 6 weken vakantie. Weten jullie leuke hotelletjes die niet te duur zijn om samen een nachtje naar toe te gaan?

Ik heb een abonnement op LINDA. gekregen van echtgenoot. Da’s sowieso al :ok_hand:t2::ok_hand:t2:. Zijn koosnaam voor mij is ‘snoes’, en vorige week viel de LINDA. op de mat, gericht aan S.N.O.E.S. [achternaam]. De klantadministratie zal wel gedacht hebben…’wat een rare voorletters heeft deze mevrouw’, maar ik vond het vét lief (nadat ik heel hard om had gelachen :joy:) :heart:

32 likes

Ik heb lang haar en zou het kort (iets boven m’n schouders) laten knippen omdat ik vind dat het er maar wat hangt. Kan er helemaal niks mee, er zit geen model in. Maar mijn vriend vindt lang haar mooier bij mij dus leert hij vlechten met youtubefilmpjes want dan kan hij mijn haar steeds mooi maken zegt hij :joy:
Een gewone vlecht, invlechten en een watervalvlecht kan hij ondertussen al haha

63 likes

Ik ga mijn vriend wakker maken om dit te vertellen. Goals

10 likes

Dit! Ik vind het zo heerlijk dat mijn vriend steeds beter begrijpt dat ik het fijn vind om gewoon bij elkaar te zijn zonder per se constant actief dingen te delen, en er langzaam maar zeker zelf ook echt van genieten wanneer we bijv. lekker uit eten zijn en helemaal zen aan tafel kunnen zitten zonder te praten, haha!
Ik las net ook dit terug, van toen we maar net samen waren en mijn vriend nog een beetje moest wennen aan mijn introvertie:

8 likes

Ik ben gister weer even 100x verliefd geworden op m’n vriend. Jezus wat is ie sexy in pak en gvdrmm wat kan ie dansen. :heart:

23 likes

Ik post hier veel te veel, sorry. Maar damn, mijn vriend :heart_eyes: We hebben vandaag motor gereden en hij is zó sexy in zijn motorpak. Potverdorie :heart_eyes: En dan lekker schuin over rotondes en van die inhaalacties die nèt kunnen. Ja, ik hou ervan.

3 likes

Ik vind uitlachen echt triest.

4 likes

Ja ach “grapjes maken over” of “lachen om” ik vind het allemaal 1 pot nat

Ik denk dat ieder stel soms grapjes over bepaalde dingen maakt en dat deden wij in dit geval over een stel dat super ongezellig allebei op hun mobiel zaten anderhalf uur lang en dat moeten ze lekker zelf weten

Dus grapjes maken in de trant van “joh hou je mond eens even pak je mobiel erbij” mag je best triest vinden het is niet alsof die mensen het doorhadden ofzo

2 likes

Mijn vriend drinkt heel weinig, laatst waren we op een feestje en had hij een beetje te diep in het glaasje gekeken en fluisterde hij in m’n oor dat ie heel graag kindjes met me wilde maken (als in ooit) haha zo lieffff

20 likes

Naar andere mensen kijken en ze judgen is 90% van de reden dat ik op een terras ga zitten.

18 likes

Mijn vriend heeft mijn haren droog geföhnd en daarna gevlochten en toen zei ik
“misschien moet je maar eens een tutorial kijken” en toen zei hij “ja ik moet dit toch ook kunnen bij onze dochter later”

ik ben nog steeds gesmolten denk ik :no_mouth:

34 likes

Ik heb een vakantie fotoalbum gemaakt die ik aan mijn vriend wil geven. En het is zo leuk. Wordt echt blij van de foto’s en ik hoop dat hij het ook leuk vindt!

En nu droom ik dat we van elke vakantie/reis een fotoalbum maken en die later ergens in een kast in ons huis komen te staan.

8 likes

Ik moet zo hard lachen om de grofheid van m’n vriend hahaha

Laatst waren we een weekendje in Brussel en we hadden een airbnb. Dus die vrouw van die airbnb was net weg dus ik zei voor de grap “nou zullen we maar gaan neuken dan” en toen zei -ie “nou katherine je hoeft echt niet elke keer met je natte kut overal op te gaan zitten” moest zo hard lachen hagahahahhahah

46 likes

Ik mocht vanmiddag in Sephora en Douglas mijn vriend zijn arm gebruiken voor swatches. Hij loopt dan ook altijd op zijn gemakje achter me aan en wijst allemaal dingen aan zo van “ah dat is echt wat voor jou”, “dit moet je de volgende keer bestellen” en heel veel dingen herkent ie ook omdat ik het al heb haha.

Mag ‘m alleen NOG STEEDS NIET opmaken, echt zo teleurgesteld daarin.

19 likes

Ik had vandaag afgesproken met mijn vriend en hij wilde iets leuks doen, alleen ben nog super gaar van Lowlands dus wilde beetje chillen.
Heeft ie allerlei lekkere dingen gemaakt en hebben we samen gepicknickt. En gewoon lekker gechilled samen haha.

9 likes

Normaal kook ik echt altijd omdat ik normaliter eerder thuis ben. Maar dit keer was mijn vriend eerder thuis en heeft hij zo lekker gekookt. Echt dan ben ik weer x100 verliefd.

3 likes

Ik had vandaag 10 uren gewerkt ivm overwerk, de hele tijd achter de pc. Bij mij slaat dat nogal snel op die spieren in mn rug en het resultaat is dan barstende koppijn.
En hij was zooooo lief. Hij nam gewoon even alles van me over, kleedde me uit en zette me onder de douche, waar die bij bleef staan om te kletsen. Daarna heeft ie me afgedroogd en moest ik op bed gaan liggen en toen heeft ie serieus een half uur lang mijn rug gemasseerd. Ik was er helemaal ontspannen en loom van geworden. ZO ZO ZO lief

29 likes

Hij heeft voor morgen een nachtje van der valk geboekt, omdat hij tijdens mijn hele vakantie nachtdienst had 5 weken lang hebben we niet veel samen kunnen doen, dus heeft 'ie dat gedaan als goedmakertje. CUTIE

7 likes