Het geluk dat een relatie heet

Hahaha, mijn vriend heeft ooit een Bunq pas voor mij aangevraagd met daar niet alleen mijn naam op maar ook die van onze rat.

16 likes

Mijn bijnaam van hem is ā€œPoppieā€, dus de hele dag noemt hij me Poppie of verbasteringen daarvan: ā€œPehpeh, pops, popje, PPā€ en elke keer als hij me zo noemt smelt ik een beetje. En als ik niet lekker in mā€™n vel zit, zegt hij: ā€œMaar jij kan dat, want jij bent pehpehā€. We hebben ook een sterke kinderwens (wachten op het ā€˜juiste momentā€™), maar dan gaat hij tegen mijn buik praten en zeggen: ā€œHallo, kientje?! Kientje ben jij daar?ā€ :heart_eyes:

En die billenā€¦ Mijn god, die billen van hem zijn de mooiste die ik Ć³Ć³it heb gezien. Zo vlezig en stevig. Kan er altijd weer naar uitkijken om daarmee in Ć©Ć©n bed te liggen, haha! #tmi #sorrynotsorry

21 likes
Samenvatting

Zoetsappig verhaal #klefheid

Gisterochtend waren mijn vriend en ik allebei eerder wakker dan de wekker. Toen hebben we relaxte muziek opgezet die we min of meer samen ontdekt hebben en die ons doet denken aan het begin van onze relatie (zijn toen ook samen naar een concert daarvan geweest). Het voelde zo ontzettend fijn om samen zo te liggen en ernaar te luisteren dat ik stiekem een traantje moest wegpinken.

Nadat we een paar nummers geluisterd hadden moest mijn vriend opstaan, maar toen kwam er nog een fijn nummer dus ging hij nog even naast me liggen onder het mom van ā€œOk deze moet ook nog evenā€. Vervolgens zei hij over de gitarist ā€œIk echt zo graag die gast zijn!ā€ en toen zei ik: ā€œIk wil zo graag mij zijnā€, omdat ik zo heerlijk met hem lag daar. En toen zei hij ā€œoh zo lief, zo lief!ā€ en zag ik hem ook stiekem traantjes wegpinken.

11 likes

haha dit is te lief

1 like

Mā€™n vriend (ja sinds een paar weken officieel mā€™n vriend) en ik hadden zondag onze eerste soort van discussie. Hij dacht dat ik iets verzwegen had wat ik die nacht ervoor had gegaan, en appte in de middag dat hij daar die avond over wou praten. Nou ik heb me de hele dag verschrikkelijk gevoeld omdat we elkaar pas 's avonds zagen en ik wist dat het binnen 5 minuten uitgepraat was. Dat was het ook, want er was niks aan de hand.
Maar ik merk sindsdien dat het echt beter, dieper voelt ofzo, ik vind het heel bijzonder om te merken dat zoiets kleins ons alweer dichter bij elkaar heeft gebracht. Een vriend omschreef het als een boom die weerstand nodig heeft om te wortelen.

Nou goed verder ben ik gewoon zo vreselijk verliefd dat ik mezelf niet meer herken

23 likes

Jaa je hebt een relatie! Zo leuk!!

1 like

Ik vind het altijd leuk (en dit gebeurt dus elke avond haha) dat mijn vriend altijd zegt als ik gekookt heb: lekkerā€¦ en het eten ook.

Ohhh wat stom!

19 likes

Haha, heerlijk! Echt van dat dad humor!

1 like

Mijn vriend zit 2,5 week in Amerika bij oude vrienden. En voor hij vertrok had ik nog gevraagd of hij amerikaans snoep wou meenemen voor mij. No biggie als hij dat zou vergeten. Stuurde hij me vannacht dat hij veel food heeft voor mij en ook iets wat niet food is :heart_eyes: . Hou er echt van als ze zo kleine dingen doen waaruit blijkt dat ze echt wel aan je denken.

5 likes

Mijn vriend en ik keken een serie en daarin vroeg een vrouw flirterig aan een man wat zijn intenties waren. Dus ik draai me naar hem toe en vraag hem: ja, wat zijn jouw intenties als het om mij gaat? Zegt ie: een huis met je kopen, je zwanger schoppen en zorgen dat je niet meer het huis uit komt :grimacing:

Zo zo, die is niet bang :sweat_smile::joy:

27 likes

Vanochtend was ik zo fucking pissig op hem echt dat ik hem wel een klap kon geven, maar toch vergeef ik het hem iedere keer weer haha.

1 like

Ik was de afgelopen weken steeds bhā€™s kwijt. Ik wilde al nieuwe kopen. Kom ik bij mijn vriend, zie ik er daar een stuk of 5 in zijn lade! :flushed: Meneer haalt zijn schouders op en zegt grijnzend: ā€œIk spaar ze. Bijna compleet, ik zoek alleen nog die eneā€¦ā€

OkƩ, mopperdemopper, maar ook heel schattig :sweat_smile:

16 likes

O ja en nu het wat meer afgekoeld is en ik een koukleum ben lig ik al onder een dekbed en hij nog slechts onder het laken. Vraagt ie: ja, hoe vind je dat nou slapen, zo met aparte dekbedden? Dus ik: ja, wel prima, niet anders dan wanneer we onder hetzelfde dekbed liggen eigenlijk. Hij: nou, ik vind het maar ongezellig!

Zo lief!

10 likes

Ik ben Gossip Girl opnieuw aan het kijken op netflix en mn vriend kijkt gezellig mee haha hij vindt het serieus leuk ook

5 likes

Cheezy maar als mn vriend zegt ā€˜jij bent familieā€™ vind ik het altijd zooo leuk omdat zijn familie vrij gesloten is op dat vlak, meestal neem je niet je vriendinnetje mee naar vb familiefeestjes zeg maar. Hij nam me daarentegen al van in het begin van onze relatie mee (wist toen niet dat dit ā€˜andersā€™ was dan zij gewend waren) en achteraf zei hij daarover dat hij toen al wist dat ik toch een blijver was hehe leuk om te horen

10 likes

Mn zus heeft een aantal maanden geleden een paar fotoā€™s van mij afgedrukt voor mn vriend, maar hij wilde ze eigenlijk niet hebben omdat ie t stom vond. Nu vroeg hij of ik na zijn vakantie alsjeblieft de fotoā€™s wilde meenemen zodat hij deze op zn nachtkastje kon zetten en naar mij kon kijken

waaarrr heb ik deze jongen aan verdiend?? Hij is echt zoooo leuk maar ook mega lief en god ik wil niet meer zonder hem hahah

2 likes

Ik vroeg of ik een shirt van hem mocht lenen en hij gaf me een random shirt uit zā€™n garderobe (hij draagt van die casual voetbal shit) en nu ben ik ineens zijn :heart_eyes: knappe :heart_eyes: casual :heart_eyes: meisje :heart_eyes: en hij liep vet trots naast me net

Hij zei net ook dat hij dat shirt geweldig vond staan bij me

Wat 'n gekkie

8 likes

Ben nu samen in parijs met mijn vriend om ons 7 jarig jubileum te kiezen maar ohhh we geven veels te veel geld uit aan eten en drinken, zitten alleen maar op terrasjes hele dagen te kletsen. Maar heb nu zooooā€™n kater van al het bier en cocktails ik kan niet meer!!!

We gaan ook altijd andere mensen op het terras uitlachen die maar in stilte bij elkaar zitten. We kunnen het ons ook gewoon niet voorstellen? Dat wij ooit uitgepraat zijn? Zo gezellig

7 likes

Ik heb sinds deze vakantie echt het gevoel dat mijn vriend en ik samen een familie zijn.

15 likes

Ik leer echt zoveel van mn vriend. We waren deze vakantie in Duitsland en ook een weekje in Berlijn. En ik snap gewoon best veel dingen niet, zoals hoe dat nou precies zat met het ontmantelen van granaten of dat de Berlijnse muur er nog staat.
En dan kan ik het aan hem vragen en hij legt me dan alles uit en het is zo heerlijk om naar zijn stem te luisteren en meer te leren :slight_smile:

8 likes