Het geluk dat een relatie heet

Aaaah zo leuk is dat he, zullen we naar ‘een of andere vage locatie waar voor hem geen hol aan is’, is goed schat, jij blij ik blij.

Loop ik weer als een of andere veel te blije kleuter duiven te spotten en hij is gewoon tevreden met mijn blijheid <3

3 likes

Mijn vriend is een hekje aan het plaatsen in de tuin en ik lig met hoofdpijn op de bank en de hond loopt echt gruwelijk in de weg, maar elke zoveel minuten neemt hij toch even de tijd om even met hem te spelen. Krijg er spontaan rammelende eierstokken van :heart_eyes:

5 likes

Bij ieder slaapje dat ik overdag doe wanneer mijn vriend thuis is, word ik wakker omdat ie me zo lief aait over mijn hand of hoofd of buik (dan word ik wakker van het trappen van de baby). Laf it.

7 likes

Mijn vriend en ik hadden vandaag matching outfits aan, zo een beetje ANWB-gehalte.

Dus toen hebben we een ANWB-koppel-fotoshoot gehouden met ons konijn hier in de woonkamer. De foto’s zijn gigantisch lelijk maar we hebben ons kapot gelachen.

33 likes

Echt een hele fijne zondag gehad waarop we niks hebben gedaan, beetje slenteren, eten en klef zijn. Vanmorgen had ik echt geen zin om hem achter te laten terwijl ik moest werken, maar dit maakt het dan weer iets beter :blush:

4 likes

Hahaha fantastisch! Ben heel benieuwd wat jullie aan hadden.

(Hele) kleine kinderen zijn altijd dol op mijn vriend, zonder dat hij daar iets bijzonders voor doet. :heart_eyes: Nu zit hij gewoon te eten (we zitten op een camping) en komt een Duits peutertje van hier tegenover dat we pas een paar minuten ‘kennen’ de hele tijd zijn/haar eten aanbieden haha. Mijn vriend hoeft alleen maar te kijken en het kind is blij. Kijkt hij op zijn telefoon, dan schreeuwt het even voor aandacht vanaf de overkant haha. In bussen en op straat ontstaan ook altijd dit soort situaties.
Hij zegt net: “ja tegen die kleine kinderen moet je eigenlijk gewoon net zo praten als tegen een hond” :+1:

3 likes

Ah echt super lief dit!

1 like

Ik smelt altijd als mn vriend mij boef noemt

2 likes

We hebben tot half 3 s’nachts whisky gedronken en gesprekken gevoerd over bodypositivity, feminisme, seksisme en homofobie. Zo aantrekkelijk dat hij bewust bezig is met deze onderwerpen, erover leest en erover wil discussiëren (al hebben we wel vaak bijna dezelfde mening, maar dat soort diepgaande gesprekken zijn echt tof). En daarna heeft ie een guided meditation voor me gedaan waardoor ik heel lekker in slaap viel :heart:️ Nu alleen een beetje brak onderweg naar werk na vanochtend vroeg op te zijn gestaan om ontbijt voor m te regelen. Zo mega gelukkig met deze :blush:

26 likes

Ik ben echt door de hel gegaan en teruggekomen dit weekend en nu brengt mijn vriend me iedere dag naar mijn werk om me een beetje te ontlasten (half uur rijden, dus uur rijden voor hem in totaal). Afgelopen dagen kwam hij me ook halen. Echt zo lief want hij heeft vakantie dus zou eigenlijk kunnen uitslapen. :heart_eyes:

11 likes

Kreeg zomaar bloemen van hem! Vind ik heel lief

7 likes

Gisterenavond heeft mijn vriend samen met mij Mamma Mia gekeken (omdat ik dat heel graag wilde) en daarna zijn we gaan dansen op de muziek in de keuken. We konden er eigenlijk vrij weinig van maar ik vond het echt heel leuk om te doen hahaha

14 likes

Wat lief. Ben je een beetje oké inmiddels?

Haha aaahw lief!

1 like

Ah lief dat je het vraagt! Nee het gaat niet zo lekker, maar goed vanaf nu kan het echt alleen nog maar bergop (hoop ik toch :slight_smile:)

Dat hoop ik inderdaad, en dat je vriend je tot die tijd net zo lief blijft steunen! Kan ik/dit forum iets voor je doen? :hugs:

Ik heb een beetje (irrationele) heimwee naar ons oude huis, dus mijn vriend stelde voor om morgen in onze oude buurtkroeg iets te drinken en dan bij onze favoriete restaurantje in onze oude straat te eten <3. Denk dat ik daarna meteen weer van heimwee genezen ben als ik die drukke binnenstad weer eens heb gezien.

24 likes

Mijn vriend belde net en zei dat zn vakantie wel leuk was, maar niet het einde was omdat ie mij zo erg mist :sleepy::sleepy::sleepy: zo lieffff!! Hij was zo blij om mij te horen, de schat

2 likes

Ik vroeg mijn vriend dit weekend of mijn konijnen op ons naambordje mogen als we samenwonen. Meer gekscherend dan serieus. Zijn antwoord was dat hij daarover na moet denken. Ik dacht nog: joh, het is geen big deal, lijkt me gewoon leuk (oké, ik wil het wel heel graag :grimacing: ). Ik was het alweer vergeten, zegt hij vandaag ineens: dat bordje, dat lijkt mij heel leuk :heart_eyes: Hij stuurde zelfs voorbeelden mee :heart_eyes:

18 likes

Kunnen mensen hier wat meer in posten want vind dit een leuk topic!!!

Mijn vriend staat altijd eerder op dan ik om naar zijn werk te gaan en dan blijf ik liggen. En dan geeft -ie me overal kusjes op m’n gezicht en nek tot ik moet lachen want op een of andere manier kietelt dat altijd en als ie dan klaar is met klaarmaken dan komt hij nog 5 minuutjes bij me liggen. Hij zet ook elke dag een kwartier eerder de wekker zodat hij nog “wakker en bewust” met me kan knuffelen hahahaha

14 likes