Het geluk dat een relatie heet

Ik ben zo trots op mijn man. Hij is zo slim en goed in wat ie doet.

6 likes

vriend heeft 4! onmogelijk in elkaar verstrengelde kerstboomlichtjessnoeren uit elkaar gekregen.

(hmmm otoh ben ik degene geweest die de dorre kerstboom in stukken heeft staan zagen)

4 likes

Interesse in een driehoeksverhouding? Mijn man kan hier zo bij aansluiten haha. (Ik niet…)

Haha zo leuk is dat

Mijn vriend en ik hebben allebei een obsessie voor bestek, als in; we zijn echt superkritisch op hoe zwaar het is en hoe lang de tanden van een vork zijn, etc. Ik denk soms: gelukkig dat we elkaar hebben want ik vind nooit meer iemand die zo raar is als ik hahah

8 likes

Haha het zijn maar tijdelijke obsessies. Over een weekje ontdek ik iets anders en dan focussen we ons daarop :stuck_out_tongue:

Ik ben zo trots op mijn vriend. Hij is veertig kilo afgevallen sinds we samen zijn. Hij is tegenwoordig helemaal blij als hij zoiets als Skyr heeft ontdekt in plaats van een nieuwe soort chocola ofzo. :grin:

26 likes

Wow wat veel! Wat knap van hem! Daar mag je zeker trots op zijn (en hij natuurlijk helemaal)! :blush:

Ik hou in het algemeen van chips maar als ik ongesteld moet worden heb ik echt Pringles cravings. Normaal merkt hij het als het er aan zit te komen en komt hij thuis met een bus wat ik dus al super schattig vind (soms moet ik dan ook huilen want hallo hormonen en schattigheid), komt hij gisteren dus ineens met een boodschappentas vol bussen Pringles aanzetten! Met als rede dat de hitte normaalgesproken al niet te doen is dus moet je nagaan als je ook nog eens loopt te bloeden :rofl:

15 likes

Mijn vriend appte vanmiddag: er komt straks een verrassing voor je, track & trace zegt dat het er voor 14.00 is. Dus ik dacht: shit, moet ik kleren aantrekken voor de postbode :frowning:
Komt om 14.00 Mn vriend binnen, hij heeft de middag vrij genomen omdat ik me zo verveel in mn verlof. :heart:

67 likes

Hebben jullie ook een amandelprikker? Haha

1 like

Ik vind het zo fijn dat mijn vriend na de seks altijd vraagt of ik nog naar de wc moet. Zelf vind ik normaal dat moment altijd zo akward, maarja wil ook geen blaasontsteking dus dit is echt zo ideaal

3 likes

Gefeliciteerd! En wat knap van jullie! Wij hebben serieus een iemand ingehuurd om onze IKEA meubels in elkaar te zetten, daar kregen we al ruzie van. Dus respect voor jullie!

Jij poste laatst toch over iets van bij je schoonouders in de tuin wonen, is dat het geworden of hebben jullie iets anders gevonden? Wel heftig hoor een jaar lang klussen! Succes haha. Zijn jullie al lang samen?

Hebben jullie dan een huis gekocht? Want bij een huurhuis ga je natuurlijk niet een jaar klussen. Mag ik vragen hoe jullie dat hebben kunnen regelen ondanks je studie? :open_mouth:

Hahaha! De nood is hoog, hup!

Mijn vriend en ik wonen vanaf februari samen, maar we kunnen niet wachten om een nieuw stekje te gaan zoeken haha. Ik studeer momenteel nog dus we hebben een huis gekocht van 1 loon. Een boven appartement met 3 slaapkamers en een balkon. We verlangen alleen zo erg naar een tuin dat we binnen 5 jaar hopen te verhuizen haha.

1 like

:relaxed:

46 likes

Ik ben vandaag 3,5 jaar samen en het voelt als een eeuwigheid

7 likes

Vandaag zie ik mijn vriend weer na 3 weken zoooooveel zin in! Het voelde echt als 3 maanden

5 likes

Hebben jullie ook weleens periodes dat je opeens weer helemaal verliefd bent??

Wij zijn nu 3,5 jaar samen maar de laatste weken ben ik opeens weer zó verliefd. Als hij werkt zit ik thuis heel de dag naar z’n foto’s te staren en liefdesliedjes te luisteren en als hij dan thuis is volg ik hem de hele dag als een puppy door het huis. Wil mezelf het liefst aan hem vastplakken.

Zit al sinds gisteren liedjes voor onze bruiloft te zoeken (hebben totaal geen trouwplannen).

I blame het stoppen met de pil haha heb anders geen idee waar dit vandaan komt.

17 likes