Het geluk dat een relatie heet

En, hoe zit het met de FIFA-servers? Nog veel last van lag? En de scheidsrechter is zeker weer partijdig? Haha

Voor de ventilator is alles goed :sunglasses:

2 likes

“In zijn onderbroekje naast de ventilator” :joy: :heart:

7 likes

Ik mis m’n vriend zoooo erg, heb 'm nu al 10 dagen niet gezien en nog 10 dagen te gaan. Duurt me te langgg

De kinderen van mijn vriend sturen me allemaal gekke foto’s en spraakmemo’s via zijn WhatsApp. Hij is nu een paar dagen met ze kamperen. Zo grappig. En ik vind het ook wel jammer dat ik ze nu een tijdje niet zie. Ik had nooit gedacht dat ik toch wel snel iets met ze opbouw maar ben echt heel blij dat het zo goed gaat.

20 likes

hahaha dit is echt mijn vriend. Hij krijgt op verjaardagen ook altijd roze glitter lush ballen van m’n zusje :’)

Smelt :redface:

13 likes

Buiten heel de tijd kletsen en wie ben ik spelen. Terwijl hij zulke spelletjes haat :heart_eyes::heart_eyes:

1 like

Volgens mij heb jij zo’n lieve vriend!

1 like

We zaten gisteren op de bank te telefonen en waren telkens foto’s naar elkaar aan het sturen via AirDrop, maar op een gegeven moment vond ik het een beetje irritant worden dus weigerde alles. Dus mijn vriend begon allemaal foto’s van mijn konijn te sturen om vervolgens te zeggen “Je kan hem toch niet weigeren, daarvoor vind je hem veel te leuk”, ik smolt toen echt een beetje want ben echt een crazy bunny lady en vooral mijn eigen konijn ben ik verliefd op. Vond het zo schattig toen die dat zei en deed, omdat hij niks met konijnen had voor we iets kregen en nu door mij ook een beetje konijnenobsessed is.

12 likes

Ah, ik had vannacht zo slecht geslapen, lag van 02:00 tot 06:00 wakker dus ik sliep vanochtend een beetje uit. Heeft meneer alles maar dan ook alles schoongemaakt. Woonkamer, keuken, mijn make-up kamer en onze game kamer. Van stoffen tot stofzuigen tot dweilen, vond het zo lief.

18 likes

Ik liep doelloos door de mango rond, met m’n vriend nog doellozer achter me aan. Trekt hij in 1x een super leuk jurkje uit de sale, afgeprijst van 40 naar 15 euro, mijn maat en perfecte pasvorm. Made my day.

16 likes

Als hij je vertelt dat hij een goed gesprek heeft gehad met een belangrijke collega uit Amerika en dat die collega vroeg hoe het mij jou was en hij antwoordde met “het gaat steeds beter en beter”. Yes thanks for the update lover.

2 likes

Mijn vriend is me van mijn werk komen ophalen met de auto (airco!)omdat hij het zielig vond dat ik een kwartier in dit saunaweer naar huis zou moeten wandelen. Vond ik wel lief

3 likes

Gister 3 uur samen in bed zitten kletsen na mijn vakantie.
En het ging over kinderen en eerst wou mn vriend die niet en toen besloten we over 4/5 jaar.
Nou gister vertelde die dat die niet kon wachten en hij vroeg wanneer ik het wou, dus ik liet hem eerst antwoorden.
Zei die “nou toch nog wel een jaar”. Ik zat echt van woow, en vind dat ook te kort maar hij is er gewoon aan toe!! Guys wie had dat ooit verwacht.

16 likes

Ik ging daarnet in bad, en toen ik een uur later uit de badkamer kwam, was mijn vriend nergens te bespeuren. Fast forward: 2 uur later, nog steeds geen vriend te bespeuren. Plots zie ik hem de oprit oprijden, heeft hij speciaal voor mij de hele provincie afgereden opzoek naar een ventilator omdat ik het al dagen zo warm heb :heart_eyes:

19 likes

Oh veel sterkte met je oma :slightly_frowning_face: Heel lief van je vriend. Mijn grootmoeder is deze week opgenomen in het ziekenhuis en we hebben een paar bange momenten beleefd (en nog steeds), maar mijn vriend is ook niet van mijn zijde geweken. Vond ik ook zo lief van hem.

(Sorry dat ik je post gehijacked heb, als je het vervelend vindt, verwijder ik dit weer!)

Mijn vriend smste me net dit en ik vind het zo schattig hahaha:

“Jammer dat je hier niet bent ik zie er echt ziek lekker uit vandaag haha”

11 likes

Ik vind het zo fijn dat ik mijn onzekerheden bij mijn vriend kwijt kan en ik ben trots op mezelf dat ik dat ook durf, in plaats van dagenlang piekeren. Komt grotendeels ook natuurlijk omdat hij het zo goed oppakt, maar goed haha

4 likes

Ik ben zo blij dat ik elke nacht naast m’n vriend mag slapen.

Muggen vinden hem veel lekkerder dus tot nu toe staat de teller op 20 voor hem tegenover 0 voor mij :heart:

28 likes

Ik ben zo blij dat hij dezelfde debiele obsessies heeft als ik

We hebben nu een obsessie met scheepswrakken en met de voormalige veerdienst tussen Katseveer en Zierikzee

16 likes