Het geluk dat een relatie heet

Vanaf vandaag wonen we samen :heart_eyes:

46 likes

Mijn vriend en ik zijn beide op vakantie in een ander land en we zitten pas op dag 4 van de 21 dat we elkaar niet zien. MIS 'M!!! En hij heeft ook bijna geen internet

Hoe is het boek? Ik wil hem ook kopen maar twijfel nu toch

Gisteren had ik mijn vriend verteld dat ik vandaag gezellig wou ontbijten met hem en al het eten dat hij uit Roemenië had meegenomen, en dan een fietstochtje wou gaan maken. Dus vanmorgen was hij veel eerder wakker dan mij, dus ik zag het ontbijt alweer niet gebeuren. Heeft hij serieus gewacht totdat ik wakker was om te ontbijten, en hij was echt drie uur eerder wakker ofzo. Ik vond het zo schattig haha.

13 likes

mijn vriend is helemaal gek op lush bruisballen dus ik koop ze vaak als verrassing voor hem en als hij er dan 1 gebruikt moet ik bij hem in de badkamer komen kijken hoe de bal het doet (van begint tot eind). Daarna krijg ik nog een spreekbeurt over hoe de bruisbal was.

50 likes

Nou ik vind het wel leuk om te doen, maar mijn vriend vind het erg overbodig en wil alleen antwoord geven op van die flauwe vragen en al die serieuze vragen wil hij geen antwoord geven dus het zorgt voor enigszins wat frustratie vanuit mijn kant omdat hij zo flauw doet.

Mijn oma is deze week overleden en mijn vriend is er gewoon voor me. Hij kwam die dag hier aan met een rugzak op zijn rug, dus vroeg waarvoor dat was ‘ja ik blijf slapen, als je dat fijn vindt natuurlijk’. Gewoon dat ik het niet hoef te vragen maar hij het allemaal gewoon doet. Heb de laatste tijd best wel twijfels gehad (hier ook gepost) maar ben nu echt zo verliefd op hem en hij moest vandaag even een paar uurtjes werken en nu mis ik hem echt, zo blij dat hij na de zomer in dezelfde stad gaat werken waardoor we soort van samen gaan wonen.

Oja en bonus, hebben gister samen geshopt omdat hij geen nette kleren had en nu heb ik hem voor het eerst gezien in een pantalon + blouse en ik dacht helemaal wauwwwww dat is gewoon mijn vriendje. Moest er van hem maar even van genieten want eerst volgende keer is als we gaan trouwen zei hij.

26 likes

Door vervelend iets kon ik gisteravond niet slapen en durfde ik niet echt alleen te zijn. Was al om 23 uur en vriend lag al op bed thuis maar is toen speciaal eruit gekomen en naar mij gefietst om hier te slapen. En toen ik zei hoe lief ik dat vond zei hij ‘ja maar jij bent toch mijn liefde? Ik doe alles voor je’. Smelt

10 likes

Ik heb toentertijd niet gereageerd maar wel e.e.a. meegekregen. Wilde even zeggen dat ik het heel leuk vind om te lezen dat het nu beter gaat en dat je zo happy bent :hugs:

Oh das wel minder. Wat voor soort vragen zijn het dan? Heb je een voorbeeld van een flauwe en serieuze vraag. Op internet staat ook echt geen info erover.
En herkenbaar wel, ben bang dat mn vriend hetzelfde heeft

Ja echt heel gevarieerd haha.
Er zijn ‘wie van ons’ waarbij je kiest wie van jullie twee het meest aansluit bij een stelling. Kan zijn ‘wie is het rommeligst’ of ‘wie is er het slimst’. Nog best normaal.

Vragen waarbij je partner moet kiezen tussen twee dingen van jungle vs. savanne of vampier vs. weerwolf.

De laatste categorie zijn open vragen variĂ«rend van ‘hoe lang douche je’ tot ‘als je nog maar een standje mag doen wat zou het dan zijn’, ‘wat wat het eerste wat je dacht toen je me zag’, ‘wat zou je veranderen aan onze relatie’. Heel breed

Mijn vriend en ik gingen net uit eten en het was zo gezellig. En ik had ook stiekem afgerekend toen ik naar de wc ging en hij was zo verbaasd en semi boos maarja :stuck_out_tongue:

Alleen mis hem wel nu. We slapen niet samen omdat het praktischer met werk morgen is maar ik vind het helemaal niet leuk :frowning:

Maar volgende week gaan we lekker op vakantieeeee

8 likes

Ik heb zo’n leuke dag gehad met mijn vriend. We hebben gezellig ontbeten, vervolgens de hele stad doorgefietst, gebadmintond in het park wat zo fucking slecht ging en ook nog een uur op een waterfiets gezeten waar we gewoon klapkuiten van kregen zo zwaar was het haha. Daarna zijn we nog uit eten geweest en we hebben vooral gewoon zo ontzettend veel gelachen vandaag, zelfs toen we thuiskwamen nog. Toen hadden we het over dat dat badmintonnen zo kut ging terwijl ik 7 jaar van mijn leven tennisles heb gehad. Vervolgens zei ik heel enthousiast in dat gesprek:’ Ik heb trouwens mijn oude tennisleraar gevonden op facebook!’.Zegt hij: ’ Oh im so glad! Who cares?’. Om de een of andere reden dacht ik dat hij dit feitje wel kon waarderen, terwijl het letterlijk van 0 waarde is voor hem. Hij kende hem niet ofzo, en nietszeggender kan eigenlijk gewoon niet. En ik kon gewoon echt niet ophouden met lachen daarna. Hij ging er ook over door van:’ Ohh another human being I vaguely had a connection with in the past has a facebook! The world has gone mad!’.
Ik weet niet op dagen zoals dit vind ik echt dat ik van geluk mag spreken dat ik iemand heb gevonden waar ik zoveel plezier mee heb en zo hard mee kan lachen. Hij is echt mijn beste vriend en ik zou hem ondanks al zijn flaws echt nooit inruilen voor iemand anders. Oke slijmverhaal dit maar wou het echt even kwijt haha.

38 likes

Ik vind het zo leuk dat mijn vriend zijn familie mij zo accepteert. Mijn ex zijn ouders enz heb ik nooit gezien en daar heb ik 3,5 jaar een relatie mee gehad, hij heeft zelf ook geen contact meer met ze. Ik vond dat altijd wel jammer maar nu is dat dus heel anders


Ze vragen mij ook met echt van alles mee. Zijn zus nodigde mij een tijdje terug al uit voor het vrijgezellenfeestje van het andere zusje, ik had haar toen 2x gezien en dat zusje nog nooit. Oké ik vond dit misschien niet per se helemaal nodig maar het idee is leuk enz en kan ik enorm waarderen. Verder gaan we eind dit jaar met de familie in een huisje zitten. En zijn ouders willen graag dat wij tweeën een keertje meegaan op de boot. Zijn ouders zeggen schijnbaar ook regelmatig tegen mijn vriend dat ik ook mee mag komen als ze iets gaan doen of afspreken. Oh en ze waren echt vet lief toen mijn vriend zei tegen hun dat ik waarschijnlijk al met hem ga samenwonen na 1 jaar.

:heart: :heart: :heart:

9 likes

Vriend heeft nachtdienst en kwam dus vanochtend om 9 uur thuis, ik lag nog lekker te slapen. Komt 'ie ineens om kwart voor 11 de kamer binnen lopen met verse afbakbroodjes en een beker drinken. Ik smolt :sob::heart:

22 likes

Vervelende schoonouders kunnen echt je leven zuur maken, maar een leuke schoonfamilie is echt geweldig. Ik herken me een beetje in je verhaal. Het is je gegund!

Mijn vriend is nu alles op alles aan het zetten om de auto toch startklaar te krijgen voor onze droomvakantie. Wat mij betreft gaan we naar een camping hier een dorp vandaan, zolang ik maar samen met hem ben is het goed. Toch vind ik het zo bewonderingswaardig dat hij ondanks alle tegenslagen zo vastberaden is. Ik heb heel veel zin om met hem op vakantie te gaan :two_hearts:

9 likes

Wat fijn dat jullie er toch even tussenuit kunnen!! Heel veel plezier, geniet van elkaar :heart:

Ah wat leuk. :heart: Heel veel plezier!

Gisteravond in bed vonden mijn vriend en ik dat het te warm was om lepeltje lepeltje te liggen, zegt ie “ik moet wel iets van je vasthouden natuurlijk” en toen pakte hij mijn hand. Vond ik al heel lief, maar ik lag op mijn rug en kan dan niet goed slapen, dus na 5 minuten wilde ik al draaien. Toen ging ik bewegen en eindigden we toch lepeltje lepeltje en vonden we het toch allebei wel heel fijn en verzonnen excuses om zo te mogen blijven liggen van onszelf “ja straks als we slapen kunnen we wel weer los gaan liggen”. En zo zijn we heerlijk in slaap gevallen.

15 likes

Kwam thuis na werk, zit mijn vriend in zijn onderbroekje naast de ventilator te playstationnen. Nu zit ik ernaast in mijn onderbroek en praat hij me bij over zijn fifa bezigheden deze dag (inclusief herhalingen van mooie doelpunten, @mercurysummer)

14 likes