Het geluk dat een relatie heet

Ik heb sinds kort een baan waarvoor ik om 6 uur op moet staan, en mijn vriend gaat dan ook uit bed om een verse cappuccino voor me te maken. Daarna gaat hij weer terug naar bed, echt zo lief

35 likes

Goals! Zo lief

1 like

O
M
G
:heart_eyes:

1 like

Mijn vriend kwam net thuis met een bos roze rozen :blush:

25 likes

Dit is zowel leed als geluk.
Mijn vriend is ziek (leed, vooral voor mij) en is heel lief beneden op de bank gaan slapen (geluk).

Niet dat ik nu wel kan slapen, maar de gedachte is zo lief.

2 likes

Ik grapte dat ik zo’n goede vriendin was, omdat ik koekjes had gebakken. Toen knuffelde m’n vriend me en zei: je bent niet alleen een goede vriendin, je bent ook een goed persoon.

21 likes

We zijn op vakantie en het is zo fijn :relaxed:
Echt even wij samen en een beetje chillen, wandelen, spelletjes spelen en onze eigen domme grapjes maken.
En als aanvulling op de tampons die hij altijd bij zich heeft: toen we aankwamen in het huisje en onze spullen gingen opruimen heeft hij het tasje met tampons en maandverbandjes naast de wc gezet ‘want het is vast heel kut als je die nodig hebt en nog moet gaan zoeken’

En hij heeft een seksdroom over mij gehad :sunglasses:

14 likes

Het scheelt denk ik dat hij met zussen is opgegroeid en tampons vroeger al wel grappig speelgoed vond :joy:
Maar een man die zich er voor schaamt zou ik echt vreselijk vinden, dan wen er maar gauw aan

3 likes

@Goldenmilk @gradje hahah die van mij heeft zelf altijd een aantal tampons in z’n tas, die geeft hij dan aan vriendinnen als ze er 1 nodig hadden.

Een keer stond ik erbij toen een vriendin van hem aan een ander meisje vroeg of ze een tampon had, en hij zo heel triomfantelijk: ‘ik heb er eentje! Maar
 ik weet niet welke maat je draagt want ik heb maar 1 soort’. Dus wij proesten van het lachen, dacht hij dat iedere vrouw een bepaalde maat heeft in tampons en dat ie anders niet past ofzo hahaha

38 likes

Ik was gister bloed en bloedchagrijnig en voelde me ook niet helemaal topfit. Uiteindelijk lagen we in bed en was ik nog steeds kribbig en het liefste wilde ik gewoon even een potje janken (last van hormonen I guess haha). Ik zei tegen hem dat ik zo chagrijnig was en dat ik eigenlijk gewoon zin had om te huilen waarop hij zei “Kom maar lekker bij me liggen, als je wilt huilen dan huil je toch gewoon even, dan is het er misschien allemaal even uit” En toen knuffelde hij me en toen gingen de sluizen open hoor hahaha

25 likes

Ik ben 3 dagen/2 nachten heel impulsief met mijn vriend weggeweest met een tentje naar de zee. En het was zooo ontzettend leuk en spontaan allemaal.
Leed: nu wel sad om terug thuis te zijn en hem een paar dagen niet te kunnen zien haha.

6 likes

Sinds ik zwanger ben, voel ik me steeds zo extra verliefd op mijn vriend. Hij is zo enthousiast, betrokken en lief voor mij :blush:

26 likes

Ahhh wat leuk! Gefeliciteerd!

“Heb ik eigenlijk al gezegd dat ik van je houd? Want dat doe ik wel”.

Had ie nog niet eerder gezegd dus

17 likes

Mn vriend die stiekem briefjes met lieve teksten tussen mn brood stopt (die ik meeneem naar het werk). Zodat ik het pas ontdek zodra ik er een hap uit neem HAHA. Humoristische romantiek :heart_eyes:

22 likes

Ben met mijn vriend op vakantie en hij is gewoon zoooo lief de hele tijd? De hele tijd willen knuffelen, elke dag veel seks en hij benoemt continu hoeveel hij van me houdt en hoe mooi hij me vindt. Hij is hier normaal altijd heel open over maar dit is echt next level. Voel me echt heel erg geliefd, zo fijn.

24 likes

Ik zei dat mijn vriend snacks moest meenemen uit Roemenië en nu appt hij me net dit :grin:

28 likes

Mijn vriend heeft als cadeautje extra ram-geheugen voor mijn laptop gekocht, zodat m’n pc beter games kan draaien :heart_eyes: En we hebben vanavond samen Python (programmeertaal) geleerd. #nerdsforlife

19 likes

Op vakantie is tie zo schattig omg.
Voordat we een weg oversteken pakt ie eerst m’n hand vast, zodat ie zeker weet dat ik veilig aan de overkant kom haha
Ook al heb ik al schone handdoek gebruikt, dan gaat ie douchen en zegt ie: schatje ik heb de lekker schone handdoek voor jou laten hangen
De baby op d’r rug kriebelen zodat ze nog wat langer blijft slapen

7 likes

We waren in de Ikea en ik was wat vergeten 100 paden terug. Hij loopt dan zonder morren terug om het te halen. Ondertussen liep ik al tijdje verder en zag ik in een flits een hele knappe man, blijkt het mn vriend te zijn :heart_eyes:.

(Sowieso al leuk dat hij mee wil naar ikea)

22 likes