Het geluk dat een relatie heet

om vier uur 's nachts er achter komen dat er toch mcdonalds voor me in de koelkast ligt terwijl ik quasi-bescheiden zei dat het niet hoefde hoor

31 likes

Mijn vriend smeert elke dag mijn brood, heb al 100 keer gezegd dat het niet hoeft :grin:

5 likes

@arcobaleno haha dat heb ik dus ook!

Waren samen gisteren op de bruiloft van zijn zusje en ik kreeg zo vaak van die verliefde blikken van hem haha. En hij zag er ook zo verdomd goed uit in pak!
Zulke momenten laten me echt weer realiseren hoe ontzettend veel ik van hem hou en hij de enige is met wie ik zo’n toekomst zou willen.:heart:

6 likes

Mijn vriend vroeg laatst: ‘als we samenwonen gaan we toch wel samen ontbijten hè?’ Met een beetje een bezorgde stem, waarschijnlijk omdat ik nu zelden thuis ontbijt. Vond het heel lief.

17 likes

wij hebben ons vandaag laten registreren als partners en hij heeft zo’n lieve speech voor me gehouden als verrassing :two_hearts:

36 likes

De combinatie vriendje en konijntjes is perfect, weet ik uit ervaring :heart:

3 likes

guysssss zo lief allemaal dit <3

we zijn vandaag anderhalf jaar samen en hij zet noooooit iets van ons samen op instagram maar nu heeft ie een foto in z’n verhaal gepost
wel nadat ik er zelf 4000 in mijn eigen verhaal heb gepost maar alsnog lief <3

8 likes

Mijn vriend is lichtelijk geobsedeerd door mijn billen en zei vanochtend uiterst serieus, terwijl hij ze stevig vasthield: ik zal de rest van mijn leven goed voor ze zorgen. Oké schat :crazy_face: :heart:

11 likes

Ik had van de week een of andere allergische reactie. Ik had echt gigaaaantisch dikke ogen die ik amper open kon houden. Dus ik naar werk - ging niet omdat ik er echt last van had. Toen ik thuis op de bank in slaap viel, heeft hij heel lief een dekentje over mij heen gelegd en me ingestopt terwijl ik sliep :biggrin:

4 likes

Ik heb zelf absoluut niks met kinderen (dacht ik) en mijn vriend ook niet en we kunnen samen altijd flink haten op kinderen en dat ze zo vervelend zijn en zo.

Maar ineens begon het bij mij een beetje te veranderen, niet dat ik nu per se een kind wil, maar wel dat het idee van een kind met hem mij niet meer tegenstaat en me soms zelfs best wel leuk lijkt? Niet nu, maar over vijf jaar of zo. Ik vond het best wel eng om dat te zeggen, omdat hij dus ook zijn aversie tegen kinderen nooit echt onder stoelen of banken heeft gestoken, maar na een paar wijntjes en in de vakantiesfeer heb ik toch toegegeven dat ik ooit best wel een kind van hem zou willen en hij antwoordde dat ik de enige ben met wie hij ooit een kind zou willen. :heart:

36 likes

Dit weekend waren we bij 3 kinderen en men vriend was zoooo schattig met ze! Vlinders in men buik als ik ze samen zie spelen. Alleen word ik er zo babycrazy van :pensive: (Too soon)

3 likes

Als ik dit post mag ik van jullie nooit meer over mijn vriend zeuren: de afgelopen 6 jaar heeft hij elke (!) ochtend die we samen wakker werden koffie voor me gemaakt en in bed gebracht. Met opgeschuimde melk, terwijl hij zelf zwart drinkt. Als er ‘s ochtends geen melk is loopt hij eerst naar de winkel. (Hij is een vroegere vogel dan ik maar toch) Dit is echt zoooooo verwend.

60 likes

Teach my boyfriend plz

2 likes

Je moet een horeca vent hebben.

1 like

Ahh, wat ontzettend fijn! <3

1 like

hahahaha mijne doet dat echt niet hoor die verwacht eerder dat ik hem bedien 's ochtends

Ik ga het zwembad opzetten zodat mijn vriend daar in kan gaan liggen als hij thuis komt van werk. Verrassing! Verwijs ik ‘m ook even door naar dit topic.

21 likes

Ik heb bijna ‘’’’’ al ‘’’’’ negen maanden maar deze maanden zijn zo snel gegaan en het voelt gewoon alsof we al veel langer samen zijn, hij is echt m’n thuis?

Mijn vriend heeft ergens nog wat bindingsangst (zit in z’n hoofd, hij gedraagt er zich gelukkig niet naar). Maar gisteren zei hij dat hij er steeds meer over nadenkt om samen te wonen met mij binnen een jaar. Baby steps…:hugs:

6 likes