Het geluk dat een relatie heet

Eens. Ik wil alleen de kleine zijn. Mijn vriend wil heel graag de grote zijn, dus dat is perfect. Vaak wurmt hij zich 's ochtends als het nog veel te vroeg is om op te staan tegen mij aan. ZO FIJN :heart_eyes:

Zo lief die foto’s!!

1 like

Mijn vriend was vroeger blijkbaar een dino-kindje (zo’n kind dat alle ingewikkelde dinonamen kende) en altijd als we de ASDF-movies kijken en bij dit stukje komen zegt hij een beetje sip ‘Maar da’s een brontosaurus geen stegosaurus’

En nu is hij dus afgestudeerd en ik zag toevallig in de Kringwinkel een beeldje van zo’n langnek-dino staan dus die heb ik meegenomen als ‘afstudeercadeau’

En ik heb er een briefje bij geschreven ‘De studie-stegosaurus zegt proficiat’

Niet zeker of dit heel flauw of heel grappig is :biggrin:

28 likes

Neee vet leuk!

1 like

@Wijntje @Solee Haha lief :biggrin: Extra biecht: ik heb de dino goud gespoten voor extra :sparkles: fabulousness :sparkles: en in de rechteronderhoek van het briefje heel klein een plaatje van een echte stegosaurus geplakt

Gaat echt te ver haha

16 likes

Ik voel me toch geroepen hier op te reageren.
Wij gaan elke zomer met mijn moeder op vakantie, omdat we dat gezellig vinden. Niet als oppas of omdat er iets mis is, gewoon omdat we dat alle drie leuk vinden.

9 likes

Mijn knuffelkonijn stond altijd op mijn nachtkastje en gebruikte ik om mijn telefoon tegen aan te zetten als ik video’s kijk terwijl ik in bed lig, slaap er ook niet meer mee. Toen we gingen verhuizen had ik ‘m in een doos gepropt en dat zag mijn vriend, hij pakte hem eruit en zei “hallo naam konijn mag je zo niet behandelen!!” Toen had ie ‘m op schoot in de auto meegenomen en zodra we in ons huis kwamen meteen op mijn kussen gelegd. Dus nu slaap ik er maar weer mee. :slightly_smiling_face:

22 likes

Met mijn schoonfamilie op vakantie zou de hel zijn, maar met mijn familie zou ik dat juist super leuk vinden. Maar het ligt er ook aan wat er dan verwacht wordt he, ik wil dan wel gewoon dingen met mijn vriend alleen kunnen doen als we dat willen, moet er niet aan denken om vastgeplakt te zitten aan mijn familie.

Mijn vriend en ik wonen sinds een paar maanden samen. Nu ben ik een weekje op vakantie met mijn moeder en hij keek er enorm naar uit om alleen thuis te zijn en schuin te kunnen liggen in bed. Maar nu zegt hij aan de telefoon telkens dat het toch wel erg stil en saai is thuis en dat hij liever heeft dat ik er ben :heart::sob:

7 likes

Mijn vriend komt ineens de afgelopen weken de hele tijd thuis met fruit van de markt. Dus ik dacht ok het zal wel, en hij maar smoothies voor me maken en bakjes fruit snijden. Blijkt dat ik een paar weken geleden heb gezegd dat ik meer fruit wil eten en hij dat meteen serieus opgepakt heeft :joy:. Zo lief is hij. (ter achtergrond: wij eten best gezond en het is ook niet dat meer fruit eten een enorme levensverandering voor mij is ofzo. Ik zei dat gewoon een keer gedachteloos en hij heeft het meteen opgeslagen)

Update: we werken allebei thuis vandaag en terwijl ik dit typ komt hij met een glaasje versgeperste sinaasappel aanzetten

37 likes

Zo schattig!

Ik heb mijn vriend al een paar dagen niet gezien en ik verlang echt naar knuffelen met hem. Gisteravond heb ik best lang gehuild aan de telefoon en hij is gewoon zo lief dan. Ben zo verliefd haha.

2 likes

Ik vind het zo schattig als mijn vriend uit het niets zulke dingen stuurt en daarna weer doorgaat haha

15 likes

ik vind het leuk dat mijn vriend zoveel van knuffelen houdt. Van huis uit ben ik het niet gewend om te knuffelen, maar hij doet dat vaak. En zorgt er ook voor dat ik hem knuffel (dan pakt hij mijn armen en doet hij het om zijn middel).

8 likes

Haha cuuute! Ik ben blij dat ik niet de enige ben die kleffe berichtjes en mega veel hartjes naar m’n vriend stuurt en andersom haha

1 like

@ vakantie met (schoon)familie: Ik ben net terug van een vakantie met mn schoonfamilie en dat was super gezellig! We lieten elkaar wel vrij inderdaad en ik ben meerdere keren alleen met mn vriend weggeweest maar vond het superleuk om gezellig samen te eten en 's avonds te kletsen of een spelletje te doen. Volgend jaar gaan we waarschijnlijk met mijn familie.

Mijn vriend zei gister dat ie een cadeautje voor me had gekocht en dat t deze week zou komen. Een paar uur later had ik het erover dat ik deze week toch echt eindelijk een museumkaart moest regelen en hij zei oh ja moet je inderdaad doen. Maar ik zag ineens aan zn kop dat er iets was dus ik zei: off is dat je cadeau?? Maar hij ontkende. Krijg ik net een mailtje van de museumkaart site dat ik iets moet bevestigen haha. Dus toch! Echt altijd als hij een verrassing of iets heeft kom ik er achter. Maar wel heel lief!!

12 likes

Ah zo lief!! Wat een leuke foto, en die knuffel is echt heel schattig

2 likes

Guys weten jullie mijn kledingdilemma nog en dat die voor een bruiloft eindelijk zo’n outfit zou kopen.
Nu die bruiloft ging die niet meer heen maar gister heeft die voor 300 euro aan chinos en shirts enzo gekocht en hij gaat nog schoenen bestellen erbij. En hij zegt dat ik hem er zo sexy in ga vinden maar heb het dus nog niet gezien!! #leed
Maargoed ik ben dus heel gelukkig met mn vriendjes makeover :innocent:

10 likes

Aah lief! Love vriendjes make-overs haha, daar zijn vriendinnen voor toch?

Mijn vriendje staat altijd met me op omdat hij ongeveer even vroeg weg moet. Vandaag was hij vrij, maar dan komt ie toch om 07:00 naar beneden strompelen om even ‘gezellig koffie met me te drinken’. En hij zei ook: ‘oohh nu al zin in dat je er weer bent vanavond’ :heart_eyes:

9 likes

Mijn vriend gaf vannacht in een dronken toestand toe dat hij in het begin van onze dates erg aan mij twijfelde omdat hij veel aan zijn eerste ex moest denken. Het was namelijk wel heel leuk maar hij wist niet of hij mij wel zo leuk zou vinden en ooit dat “ene” gevoel nog zou terugkrijgen. Ik schrok daar wel van en zei dat ik het jammer vond dat hij dit nooit eerder heeft gezegd tegen mij. Vervolgens zei hij dat hij sinds enkele weken het gevoel heeft teruggevonden, maar nu bij mij. Wel fijn om te horen dat het écht goed zit. Daarna maar gelijk heeel effe op t hart gedrukt dat die mij niet moet vergelijken met andere exen joe

2 likes

:heart:️:heart:️:heart:️

1 like

Mn vriend was gisteren op een bruilofft en toen kreeg ik allemaal appjes dat ie daarvan realiseerde hoeveel hij van me houdt :heart_eyes:

7 likes