Het geluk dat een relatie heet

Ik was letterlijk net aan het typen hier hoe lief mijn vriend naast me ligt te slapen bedekt met 3 katten en hoe gelukkig ik er van werd toen hij ineens wakker werd, met zn vingers knipte, de katten wegjoeg en begon te snurken… :sweat_smile:

28 likes

Mijn vriend is zo schattig. Bij onze hypotheek aanvraag kunnen we de voortgang bekijken op de website. Nu appte hij me net “heb je al gekeken vandaag?” vervolgens zei hij “het is weer een stapje verder :heart:”. Zo lief. Mijn vriend is niet zo goed in zijn gevoelens uitdrukken in woorden, maar met dit soort kleine dingen merk ik dat hij ook graag verder wil met me en ook heel graag dit huis wil :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

14 likes

echt schattig

17 likes

Ik had het vanavond met mijn vriend erover dat we echt zo erg gelukkig zijn samen en dat we echt van geluk mogen spreken dat we elkaar gevonden hebben. Dat het zo bijzonder is dat we eigenlijk gewoon altijd een maatje hebben om ALLES mee te delen en dat we allebei zo dol op elkaar zijn. En dat we ook echt zoveel zin hebben in onze toekomst samen.

Vind het zo fijn dat mijn vriend zulke dingen gewoon uitspreekt? Ahhh word hier weer zo verliefd van!!!

13 likes

Dat zijn echt fijne appjes idd! :heart_eyes:

1 like

Ik had me vanmorgen een beetje verslapen en was aan het haasten. Mn vriend lag nog in bed en toen ik doei ging zeggen zei hij: er ligt iets voor je op tafel. Dus ik kijken,was het een superlief kaartje van hem. Ik ga in september weer studeren en hij schreef dat hij trots op me is dat ik mijn hart achterna ga en dat hij me altijd zal helpen en steunen. ZO lief!
Toen was ik nog later omdat ik moest huilen toen ik hem bedankte en ging knuffelen haha.

22 likes

Zo lief!

1 like

Mijn vriend kan zo aandoenlijk zijn soms. Zo heeft hij onlangs een EHBO-cursus gedaan en is hij nu helemaal into de EHBO. Laatst kwam hij nogal aangeschoten thuis na het stappen en zag dat ik een klein schrammetje had (echt mini, stelde niks voor). Meteen helemaal in ridder/EHBO-modus: “Het komt goed! Ik heb een EHBO-set!”, ging 'ie doodserieus in de weer met verband enzo. Hij werd ook echt boos dat ik zei dat het niet nodig was. De volgende ochtend was hij dat overigens wel met me eens (maar hij was wel supertrots “Wow, ik kan echt goed EHBO’en als ik dronken ben, vind je ook niet?”). Op zulke momenten laat hij me echt smelten haha :heart:

32 likes

haha ik ben vaak nogal droog

2 likes

Crisis hier. Maar ik probeer vooral de positieve dingen te benadrukken dus: mn vriend is net speciaal naar de supermarkt gereden voor mn lievelingseten: italiaanse bol met filet american en gekookt ei + verse jus <3

Heel lief

10 likes

Ik ben echt ZO gelukkig met mijn vriendje. Onze persoonlijkheden passen zo intens goed bij elkaar, en nu heeft 'ie gevraagd of ik bij hem wil komen wonen wanneer die een huis gaat kopen en wilt hij dat ik mee ga kijken omdat ik het ook een mooi huis moet vinden en het ook mijn thuis moet worden.

Hij is echt niet perfect hoor maar soms kan ik echt wel huilen van geluk.

14 likes

Mijn vriend maakt altijd ontbijt op bed voor me als ik bij hem slaap (meestal 1 keer per week), zo schattig :’)

2 likes

We zijn nu ongeveer een jaar samen. Pasgeleden wilde ik een lief briefje voor mijn vriend achterlaten voor als hij thuiskwam die avond (ik zou een paar dagen weg zijn) en ik was op dat moment in zijn huis. Dus op zoek naar een pen trok ik een laatje open en toen vond ik een handgeschreven briefje van hem aan zijn familie met zoiets als “Als jullie dit lezen is me helaas iets overkomen en ben ik er niet meer…” en daarna dat hij graag wil dat ik dan ook betrokken word in de verdeling van zijn bezit. Ik moest een beetje huilen, omdat ik de gedachte dat hem iets zou overkomen heeeel erg vond, maar ook omdat ik het zooo lief vond dat hij daarover nagedacht had en dat hij speciaal dat briefje had geschreven.

20 likes

Wow aan de ene kant best lief maar aan de andere kant ook heel confronterend lijkt me :scream:

Mijn vriend en ik noemen elkaar heel walgelijk en debiel ‘babeh’, inclusief idiote uitspraak. We hebben allebei geen idee wanneer het begonnen is maar we doen dit nu al jaren. We proberen het wel alleen te doen als we met z’n tweeën zijn, want dat doen we andere mensen niet aan haha.
Vaak zeg ik dan ook babeh, als ik geen zin heb om op een vraag van hem in te gaan ofzo, en dan zegt hij:’ don’t babeh me babeh!’. Ik ben ook vaak ‘the babeh’, of ‘a babeh’. Dan zegt ie bijvoorbeeld:’ tonight ill spend time with the babeh!’ Verder hebben we hele denkbeeldige gesprekken in ‘babeh’ taal hahaha :joy: Het is zo stom en misselijk maar toch blijven we het doen haha.

20 likes

lief! veel geluk :sparkling_heart:

Mijn vriend en ik hebben zoveel domme grapjes of “stukjes” die we opvoeren dat ik echt denk dat mensen ons debiel zouden vinden als ze alles zouden weten. Bij heel veel dingen weet ik niet eens waar het vandaan komt of hoe het begonnen is haha.

11 likes

Ik vind mijzelf erg. Ik heb voor het eerst een vriend met een echte serieuze baan… Dus we hebben het over de kat tuinproof maken enz. Zegt hij ‘ja ik denk nog wel even na want dingen ontwerpen is wat ik doe’. Ik vond dat zo sexy klinken haha.

Oké nu moet ik maar weer normaal doen.

6 likes

Wanneer is de kat tuinproof? :thinking:

Ik snap dat je smelt. Mijn vriend gaat de tuin konijnproof maken inclusief enorm hok/ren en gaas onder de grond. De konijnen zijn van mij dus ik vind het superlief :heart_eyes: We hebben nog niet eens een huis en hij begint er zelf steeds over :two_hearts:

5 likes

Ah dat is ook wel heel lief. :heart:

Hier gaat het in eerste instantie om zijn eigen kat maar omdat ik waarschijnlijk erbij kom wonen met mijn kat moet die dus ook in de tuin blijven haha. En uhm… We gaan in september met zijn tuin beginnen. :slight_smile:

2 likes