Het geluk dat een relatie heet

Ik heb wel 10x opnieuw een stukje getikt maar poging 11 gaat het worden.

Ik denk dat ik het met onze eerste date al wist.

Maar ik had zo’n pantser om mij heen om hem maar niet te leuk te vinden want hij kwam onder andere uit een zeer lange relatie en ik dacht ja doei ik ga de rebound niet worden. Maar hij was zoveel leuker in het echt dan op de foto’s de gesprekken liepen soepel. En na die eerste date durfde ik hem ook niet te zoenen.

Toen volgde de tweede date waar we ordinair gingen muilen in een kroeg en toen kon ik het ook echt niet meer verbergen hoe leuk ik hem vond. Maar zag het daarna ook weer tijdens zoveel momenten, de eerste keer dat hij mij meenam naar een optreden en ik weer een andere kant van hem zag. Hoe makkelijk hij mij direct voorstelde aan zijn vrienden en hoe trots ik mij voelde dat ik bij hem hoorde op dat moment. En nog steeds. We zijn nu 3 jaar verder en nog steeds krijg ik een kriebel in mijn buik als ik hem weer zie en baal ik soms wel dat ik dat pantser zolang op heb gehouden. Maar goed, we hebben het ruimschoots ingehaald allemaal.

8 likes

Het eerste moment weet ik niet meer, kende hem al jaren voor het echt wat werd. Maar wat me nog heel helder bijstaat is dat we op het werk buiten door de regen liepen, ik snel naar binnen wilde gaan maar hij zei ‘wacht eens even, kijk daar’ (oid) . En dat hij naar een regenboog wees. En daar hebben we toen een tijdje naar staan kijken.
Laatst hebben we ook midden in de nacht op een kleedje gelegen ergens buiten om naar vallende sterren te kijken.

4 likes

We waren al een tijdje samen maar wist echt dat hij het was toen ik naar de spoed moest en niemand kon me brengen.
Hij is dan gestopt met werken, mij komen halen en dan naar daar gebracht. Maar uiteindelijk mocht hij niet binnen en had hem gezegd dat hij terug naar huis mocht want het zou lang duren.

Heeft hij 8uur in de auto op de parking gewacht en was hij eten halen voor mij tot ik ontslagen werd.

48 likes

Geen moment dat ik echt wist, ja dit was het. Maar na een tijdje scharrelen had ik hem geappt voor een snelle bootycall op een vrijdagmiddag die spontaan duurde tot maandagochtend. Op zaterdag gingen we naar de sauna, naar een cocktailbar 's avonds, zondag de hele dag een beetje gelummeld in bed en op maandag zat ik echt op mijn werk met een gelukzalig gevoel. Alles ging zo vanzelf, en leuk, en makkelijk, zijn telefoon stond ook het hele weekend uit en het was zo fijn. Toen dacht ik, ok kut, dit is iets meer dan scharrelen.

Oh en ik ben gek op vallende sterren en in augustus is er altijd een perseïdenstorm. Toen lag ik al in bed, en appte ik hem dat als hij een stukje ging wandelen hij naar boven moest kijken, want er waren vallende sterren te zien. Kreeg ik een appje terug dat ik in een kwartiertje klaar moest staan, want hij haalde me op en we gingen er samen naar kijken :heart: Was helaas wel minder romantisch dan het klinkt, want zijn beste vriend was ook mee en daar heb ik toen enorm ruzie mee lopen maken (over waarom jeff bezos een lul is, hij vindt dat het een god is)

5 likes

Bij mij begon ik me echt te beseffen dat ik verliefd op hem was en dat hij het is, toen ik na ongeveer 5/6 weken daten met spoed naar het ziekenhuis moest en direct geopereerd moest worden. Hij was toen thuis (in BE) aan het werk, maar toen ik hem in de ochtend huilend belde en het vertelde heeft hij direct al z’n werk laten vallen en gezegd dat hij de rest van de dag niet beschikbaar was. Toen is ‘ie met OV, zo’n 2,5 uur durende reis, meteen naar mij gekomen in het ziekenhuis om er gewoon voor me te zijn. En daarbij maakte het hem helemaal niet uit dat ik er dus anders uitzag dan ‘normaal’ en ik nog volop in het ziekenhuis traject zat (zit). Misschien negatief gedacht maar ik had nooit verwacht dat er iemand zou zijn die mij zou accepteren met alles hoe het nu nog is… en dan is ‘ie ook nog eens de allerleukste haha :heart:

10 likes

Mijn vriend en ik zaten bij elkaar in de klas op de middelbare. We vonden elkaar toen al leuk. Is niks geworden. Ik kreeg een andere relatie maar we hebben altijd contact gehouden via whatsapp. Zagen elkaar één keer per jaar ofzo omdat het niet helemaal goed voelde om af te spreken tegenover mijn ex. Na drie jaar liep de relatie met mijn ex stuk. Ik sprak af met mijn vriend (toen nog alleen vriendschap) en vanaf het eerste moment dat we elkaar weer zagen (na 1,5 jaar ongeveer elkaar niet gezien te hebben) wisten we het allebei meteen. Spraken we niet naar elkaar uit maar we hebben toen elkaar vrijwel elke dag daarna gezien. En nu zijn we 3,5 jaar verder en zijn we nog steeds stapel gek op elkaar :heart:

5 likes

Ik was aan het daten met een jongen maar ik voelde niet echt VUUR :fire: ofzo, maar het was wel gezellig. Daarnaast was er wat verdrietigs gebeurd in mijn familie en ik was een tijdje best wel sip en in de war dus dan zat ik midden op een date ineens te snotteren op zijn witte shirt, overal snot en mascara vlekken, enzo. Of dat ik dan ineens halverwege een sekspotje zei, hey kun je even stoppen, en dat ik dan onwijs moest janken op zijn schouder.

En ik weet nog dat ik een week heel weinig had laten horen omdat ik allemaal niet wist of ik hem nou wel helemaal leuk vond of niet, plus die hele familie gebeuren spookte door mijn hoofd. Toen was ik met een paar vriendinnen en ik vertelde over dat familieding en was heel verdrietig en daarna vroegen ze naar die datejongen en ik vertelde dat hij heel supportive en lief was, en toen ineens dacht ik, ik wil NU naar hem toe. Dus toen heb ik geappt of ik langs mocht komen en dat mocht.

Maar hij was not amused omdat ik een week amper wat had laten horen dus ik moest mezelf wel even uitleggen daar aan zijn voordeur en dat kon ik natuurlijk niet dus ik weer een potje grienen en zeggen dat ik zo in de war was en dat ik niet wist wat ik voelde voor hem, maar of ik alsjeblieft binnen mocht komen en mocht blijven slapen.

En dat mocht en hij was heel lief en een paar weken later dacht ik ineens, jeetje deze jongen is toch wel echt een pareltje en sindsdien ben ik superverliefd en zijn we samen.

9 likes

Ik kwam voor het eerst van mijn leven echt tot rust bij hem, alles was zo chill en zeker toen ik bij hem voor de 1e x kwam straalde het hele huis van hem ook zoveel energie uit. (Ondanks lelijk interieur) ik weet niet nog steeds is het mijn rust plek, hij hoeft mij maar even tegen zich aan te drukken en ik ben al mijn zorgen kwijt. Toen ik een van de eerste keren met hem buiten liep voor zijn appartement kwam er ook een poes op hem af. Hij heeft haar uitgebreid geaaid en aandacht gegeven en zelfs die kat (vrij wilde kat) gaf zich over. Zijn energie etc ja dat maakt voor mij dat hij voor mij het is. En nog steeds, hij doet alles voor mij en het kost hem geen moeite.

10 likes

De knuffel is nog steeds bij mij. Vanmorgen maakte hij het bed op en toen legde hij de knuffel tussen de kussens en zei hij dat ie zo het lekkerst ligt. En hij zei ook dat de knuffel hem regelmatig appt dat ie het zo fijn heeft bij mij. Ik weet het, kinderachtig en mierzoet maar ik vind dat zo leuk :smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Mijn vriend is vanochtend tussen z’n werk afspraken met mij mee gereden om een kast te halen, die alleen in zijn auto past. Nu werkt hij bij mij aan de eettafel en ik vind het zo gezellig dat hij er is. Helemaal als ik hem steeds hoor bellen over werkgerelateerde dingen ben ik echt zo trots op hem. Een half jaar geleden zat hij nog in behandeling en aan de antidepressiva vanwege een angststoornis. Het gaat nu zoveel beter dat we gewoon weer vooruit kunnen kijken naar de toekomst. Afgelopen 6 jaar waren een hell of a ride maar wel heel trots op waar we nu staan samen :heart:

37 likes

Vorig jaar vond ik het al bijzonder dat mijn (toen prille) vriend samen op een suffe zelfgemaakte kerstkaart wilde, maar dit jaar begint hij er ineens zelf over dat het wel leuk is weer zo’n kaart te maken samen! Zo leuk, ik heb jarenlang de grootste lol gehad in mijn eentje met die kerstkaarten, tof dat mijn vriend nu ook zo enthousiast is.

10 likes

Ik denk dat ik al vrij snel verliefd was op m’n vriend en wist dat hij hét was. We hadden dronken gezoend tijdens uitgaan (met weinig herinnering) en toen een week later gingen we op eerste date. Toen ik hem weer zag dacht ik echt: ‘wow hij is echt knap!’ Hahaha. Aan het eind van die date liepen we al hand in hand over straat, bij de tweede date bleef hij per ongeluk slapen en kletsten we tot 5 uur ‘s nachts… en toen een maand later hadden we al een relatie. Tot nu, bijna 10 jaar later!

20 likes

Ah dat kletsen in bed is zo fijn. Laatst wilde ik gaan slapen (was al 3 uur) en toen zei mn vriend ‘ga je al slapen? Ik wil nog een uurtje kletsen’ en dat vond ik zo lief :pleading_face:

11 likes

Wij worden weleens wakker en dan zetten we foute hitjes op. Geen idee waarom. Ook van die fijne momenten :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Vriend en ik hadden het gister over babynamen nav een vriend van hem die bijna een kleine verwacht. We zijn nu bijna een jaar samen en hebben beide een kinderwens maar nog net iets te vroeg. Toen vertelde ik dat ik een lijstje heb met favoriete namen en toen bleek dat hij een naam in gedachten heeft voor een jongetje en die stond er bij mij ook op. Haha zo leuk. We hebben vaak van dit soort dingen en dan denk ik echt ahhh zie dit is meant to be (haha sorry kots :smiling_face_with_three_hearts::joy:)

15 likes

Mijn man heeft de kerstboom versierd en hij ging uit zichzelf checken of het stukje dat in beeld is als ik aan het videobellen bel wel goed versierd was, zo lief :smiling_face_with_three_hearts:

28 likes

Ik zie mn vriend verder niet dit weekend dus afgesproken om gisteravond bij hem te hangen. Had hij helemaal zijn best gedaan om er een leuke datenight van te maken: z’n huis opgeruimd, lekker gekookt, snacks en wijn in huis, zelfs whisky gehaald, en toen hebben we lekker de hele avond spelletjes gedaan en series gekeken met kaarsen aan. En vanochtend lekker koffie in bed en héle lekkere ochtendseks

24 likes

M’n vriend stuurt net deze foto vanuit de supermarkt :pleading_face:

30 likes

He’s a keeper

1 like

Mijn vriend was altijd van ‘ik wil niet trouwen’. Goed, dat was ik ook tot ik hem leerde kennen :face_vomiting:.

Maar dit weekend zei hij (ietwat aangeschoten) ineens dat hij ‘wel ringen heeft opgeslagen’.

Nu zijn we er wel beiden over uit dat we eerst gaan samenwonen enzo maar ik vond het wel heel schattig.

4 likes