LEGE toetjesverpakking?! Ga eens heel snel naar ‘Leed dat een relatie heet’.
We waren Modern Family aan het kijken en ik moest stiekem huilen bij een scene en toen zei ik tegen mijn vriend voor de grap: “moet je huilen??? ” en toen bleek hij ook stiekem te huilen hahahaha. Het was niet eens een emo scene. Claire werd officieel CEO van het kastenbedrijf tijdens een kersttripje
Mijn vriend en ik willen heel graag trouwen, maar we willen eerst het een en ander op orde hebben. Zijn studie moet af, we willen gaan samenwonen etc. Naar vrienden van ons toe refereert hij wel al aan mij als zijn vrouw (en tegen Engelssprekende vrienden wife/spouse) en ik krijg elke keer vlinders in mijn buik als hij dat doet . Ik kan niet wachten tot het echt zo is!
Elke ochtend als ik wakker word, mijn verlovingsring weer om doen en er dan samen naar kijken en hardop uitspreken hoe gelukkig we zijn
Ik ben sad om iets best wel doms maar m’n man begrijpt het helemaal en is zo lief. Ik ging even in bed liggen (emotioneel wrak als ik ben) en kwam hij er lekker even bij liggen
Er is geen topic voor ‘het geluk dat schoonouders heet’ dus daarom hier omdat ik dit het meest passende topic vind: ik heb echt zulke leuke schoonouders. Ze zijn allebei zo lief, gezellig, geïnteresseerd, staan altijd voor mijn vriend en zijn broertje en zus klaar en ook voor de partners van iedereen. En ze zijn echt de liefste opa en oma voor de kinderen van mijn zwager. Mijn schoonmoeder belt mij sinds kort af en toe om te kletsen en nu belde ze gisteren of ik deze week gezellig samen naar de bioscoop wil En ze houden zoveel rekening met het feit dat ik vegetarisch eet, wat voor hen helemaal nieuw was toen ik ze een paar jaar geleden leerde kennen. Nu ligt de koelkast daar altijd helemaal vol met falafel, vega gehakt en vega hamburgers haha zo lief. En zo kan ik nog wel even door gaan. Soms doet het een beetje pijn omdat ik niet altijd een goede band heb gehad met mijn eigen ouders en het soms nog steeds lastig kan zijn. Maar zo fijn dat ik deze onvoorwaardelijke mensen er bij heb gekregen!
Ohh wat leuk! Ik ben ook helemaal gek op mijn schoonouders. Ik eet ook vegetarisch en daar hebben ze van het begin af aan rekening mee gehouden echt zo fijn. Laatst zou mijn vriend eens alleen bij ze op bezoek maar hadden ze ook naar mij gevraagd en we gaan weleens samen uit eten, ik vind het fantastisch! Het zijn ook echt van die gezellige mensen die graag willen dat je blijft borrelen en slapen enzo
Mijn vriend ligt in het ziekenhuis en vandaag heb ik van het volledige bezoekuur (aka 9 uur lang) gebruik gemaakt om bij hem te zijn. En de tijd vloog voorbij, zitten we te kletsen, allerlei dingen te regelen.
Dat we zelfs in kloterige ziekenhuis tijden en ander gedoe samen goed er mee om weten te gaan en alleen maar zo blij zijn dat we momenten samen hebben maakt dat ik denk ja, wij kunnen alles samen aan.
Mijn vriend had haar tot aan zijn onderrug, wat ik heel erg mooi vond, maar sinds hij het heeft laten knippen vind ik hem gewoon nog aantrekkelijker!?! Ik keek stiekem best tegen op de knipbeurt, maar nu denk ik juist elke keer dat ik hem zie weer hoe sexy ik hem vind. Ik besefte gisteren ook plotseling dat ik hem iets weg vind hebben van Jess uit Gilmore Girls, dus de droom van elfjarige Mora is helemaal uitgekomen.
Erg oppervlakkig, maar ik heb me heel zelden echt aangetrokken gevoeld door iemands uiterlijk! Ik kan mensen natuurlijk wel aantrekkelijk vinden, maar het is altijd maar voor even, of juist echt een uitstralingding, iets dat te maken heeft met kleding ofzo. Bij mijn exen viel dat heel erg snel op de achtergrond en bij mijn huidige partner was het in het begin iets waar ik totaal niet bewust van was, dus het voelt bijzonder en heel erg leuk om er zo van te kunnen genieten!
Weten jullie nog het moment dat je je realiseerde van ja! Dit/hij/zij is leuk!
Heb wel zin in kleffe verhaaltjes.
Voor mij toen ik hem op de 5e date vertelde dat mijn familie me liet hangen en hij meteen zei me te willen helpen! Dat was zo lief! Iemand die ik amper kende op dat moment en het echt serieus meende. Oh en we maken er nu grapjes over, maar hij had toen een shirt aan waarin je zijn biceps goed kon zien en dat zag er prima uit. Bleek het dus paar maanden later ofzo dat hij dat shirt wel met oog op die zichtbare spieren had aangedaan
Jaaa
Wij hadden elkaar leren kennen in de kroeg en daarna p denk ik de derde keer dat ik hem had gezien bracht hij me naar de trein en stapte ik in en gaven we elkaar nog een kus en toen dacht ik echt JA ik vind jou echt leuk
Toen hij een kroket voor me had gebakken en door de brievenbus had gegooid wist ik dat het een blijvertje was
Wij hadden echt al een tijdje met elkaar gepraat via skype. Toen we de eerste keer afspraken en hem van zijn fiets zag afstappen met zijn big smile wist ik het, jij bent echt heel leuk. Die lach is overigens nog steeds 1 vd dingen die ik het aller aller leukste aan hem vind.
we waren al een tijdje aan het daten, toen hij 's avonds rond 22u appte: wat ben je aan het doen? dus ik zei ik ga zo douchen en dan slapen. jij? waarop hij zei: ga snel douchen, ik kom je over 10 minuten halen, we gaan naar de mac. tot zo! ter info, de mac is vanaf hier 45 min rijden en we mochten niet binnen eten ivm lockdown mac gegeten in de auto en toen weer 45 min terug naar huis.
ik zat toen bij hem in de auto met natte haren, in m’n trainingspak maar het was zo leuk! in het donker in de auto, was echt een leuke spontane date
mijn vriend en ik zijn net terug van bijna drie weken vakantie in NL bij mijn familie en het was zo fijn! het was onze eerst vakantie samen en de paar weken voor de vakantie waren lastig tussen ons dus vond het echt spannend. maar het was zo gezellig en fijn, alleen maar leuke dingen gedaan en tijd doorgebracht met mijn familie. kan ik echt een hele tijd op teren
We zouden friends with benefits moeten zijn, toen die benefits ook in bleken te houden dat hij 2 weken lang elke dag na m’n operatie om amandelen te verwijderen na zn werk bij me langs kwam en een beetje gitaar speelde voor me, banaan voor me prakte, mn hond uit liet, thee zette en bij me onder m’n dekentje kroop op de bank. Nog geen kusje gegeven aan elkaar die twee weken en gewoon alleen maar gezellig gekletst en elkaar beter leren kennen. Juist dat er totaal geen poging kwam, maar alleen maar zorgzaamheid maakte wel dat ik hem anders ging zien. Duurde wel nog 10 maanden voor we official waren. En dat is nu al 8 jaar terug.
We gingen samen naar een concert waarbij we moesten staan. Dat trekt mijn lijf niet dus eind van de avond kon ik nauwelijks nog lopen. Al mijn voorgaande dates haakten af zodra ze een slechte dag meemaakten maar hij vond het alleen maar heel vervelend voor me. Dat concert was onze tweede date en na die avond is hij nooit meer weggegaan.
Oh en onze eerste date was pizza eten tijdens een say yes to the dress marathon waarbij we alle jurken een cijfer gaven. Dat was ook al een prima indicatie.
Ik vond mijn vriend eerst niet zo mijn type (beetje te veel machogedrag bij zijn vrienden, via wie ik hem ken). Maar hij was vanaf moment 1 heel geïnteresseerd en lief tegen mij, dus toch gaan daten. 8 jaar geleden vond ik minions echt heel leuk (mijn broertje was toen 6 en nouja laten we zeggen, ik werd daar in meegesleept ). Op onze tweede date vertelde ik dat en hij moest er behoorlijk om lachen (oke logisch wel haha). Er was kermis in de stad waar ik woonde en hij appte me een paar dagen later of hij na de kermis naar mij toe mocht komen, en ik vond dat wel goed, had ie een minionknuffel voor me gewonnen uit de grijpautomaat. Zowel de knuffel als mijn vriend zijn uiteraard nog steeds bij mij
De eerste avond in het vila gingen we knuffelen, maar ik voelde er eigenlijk niks bij, haha en toen de hele nacht wakker gelegen en toen kwam er toch een klein kriebeltje.
En de eerste keer dat ik het echt wist was onze eerste date na het vila toen hij op straat liep en alle katten wilde aaien en hij zei dat zijn doel in het leven was om alle katten te aaien
Ja zo leuk is dat hè! Als ik aan het dagdromen ben denk ik er vaak over na. Onze eerste ontmoeting was tijdens het uitgaan, ik was in die tijd erg depressief en eigenlijk totaal niet bezig met relaties of mannen. Hij kwam op me af lopen, terwijl hij z’n vrienden zocht maar onderbrak die zoektocht omdat hij mij zag. Het is echt een heel zoetsappig verhaal maar eigenlijk was het liefde op het eerste gezicht. Ik weet nog dat ik op de fiets naar huis zat en echt helemaal in de wolken was, kon aan niks anders denken dan aan hem. Alleen had mijn vriendin gelogen over onze leeftijd (haha geen vriendin inmiddels meer dus) en ik had alleen zijn nummer, dus durfde niet te appen want dan moest ik toegeven dat er dingen niet klopten. Ik was overigens 17 en hij 21. Hij heeft via Facebook m’n naam achterhaald en na 3 dagen een bericht gestuurd waarom ik geen appje had gestuurd. Toen heb ik alles verteld en gingen we daarna op date. Nou ja, inmiddels 6 jaar later en nog steeds samen
Nu ik erover nadenk is het eigenlijk heel mooi dat, terwijl ik in de meest donkere periode van m’n leven zat, hij toch iets in me zag om met me te praten ipv door te lopen. Denk niet dat ik heel veel vrolijkheid uitstraalde in die tijd.
Ik had het vanaf het eerste moment dat ik hem zag. Was niet eens een date. Ik was met 2 vriendinnen en hij was gewoon een vriend van 1 van de 2 en we gingen wat eten. Wij waren net naar zo’n trampoline park geweest, mijn haar zat door de war en het was opeens koud dus ik had een oude trui van die vriendin aan. Toen hij kwam aanlopen dacht ik gelijk wow, dit is hem?
Gelukkig vond hij mij ook leuk, zelfs met oude trui en verwaaid hoofd haha. We bleken ook heel veel raakvlakken te hebben maar het was echt bijzonder, echt een soort liefde op het eerste gezicht. Ik kan het ook niet goed uitleggen want het was niet puur alleen op uiterlijk gebaseerd.
We zijn toen op 1 date gegaan, ik achterop bij hem op de motor. Hij ging steeds checken of ik het niet eng vond en dan bij het stoplicht zijn hand op mijn been leggen. Daarna moest ik naar huis want ik was op vakantie. Ik moest toen zelfs huilen in het vliegtuig. En blijkbaar toen mijn moeder mij kwam ophalen van Schiphol had ik tegen haar gezegd dat ik mijn toekomstige man had ontmoet. En het was echt zo want nu zijn we al 3 jaar getrouwd