Het geluk dat een relatie heet

Soms vind ik het “eng” dat mijn relatie nog steeds zo goed gaat? :rofl: Ik heb 2 serieuze ex-n en met de 1 had ik een giftige relatie voor 3.5 jaar en de ander was het wel weer zat na 9 maanden. Ik heb nu (bijna) gewoon 1,5 jaar een relatie wat gewoon goed voelt en waar ik helemaal mezelf kan zijn en pff. :smiling_face_with_three_hearts:

Samenvatting

Veel mensen dachten dat hij mij toen aan het lijntje hield omdat we pas na 10 maanden daten een relatie kregen. Maar gelukkig bewijst dit dat het niet altijd zo hoeft te zijn (maar het kan helaas wel).

15 likes

Mijn vriend is vanmorgen (heel vroeg :sweat_smile:) naar zijn ouders in het buitenland gevlogen, en ik krijg nu al berichtjes dat hij me mist en we gaan straks voor het slapengaan nog even videobellen. Zo cheesy en klef, maar tegelijk ook zo fijn :smiling_face_with_three_hearts:

14 likes

Gisteren kwamen vriendinnen eten. Moest van tevoren werken maar was al redelijk op tijd thuis om dingen te kunnen voorbereiden. Kwam ik thuis had hij alles al gedaan. Huis opgeruimd, het gezellig gemaakt, tafel helemaal gedekt en alvast wat sauzen gemaakt.

Hij at niet eens mee. Hij zegt amper uit zichzelf dat hij van me houd oid, maar hij laat het wel altijd met dit soort dingen zien :heart:

32 likes

Ik vind Kerst altijd best wel intens, vooral nu ik mij mentaal ook niet heel fijn voel. Bij mijn familie werd altijd verwacht dat ik de hele dag ‘aanwezig’ was en blij was, terwijl ik op normale dagen al vaak een moment voor mezelf moet hebben. Nu woon ik samen en vind mijn vriend het niet erg als ik even moet liggen overdag om daarna weer gezellig te doen. Nog steeds beetje onwennig dat het zo ook kan, maar zó fijn hoe hij mij vaak zo steunt in die rustmomentjes pakken.

16 likes

Fijn is dat hè! Ik lag gisteren per ongeluk 4 uur te slapen op de bank terwijl we bij m’n schoonouders zijn, niet heel gezellig maar na een halfjaar extreme stress ook niet gek. Ik voelde me er ongemakkelijk bij toen ik er achter kwam hoe lang ik had geslapen, maar m’n vriend en z’n ouders waren zo begripvol en vonden het helemaal niet erg. Zo fijn als mensen daar begrip voor hebben i.p.v. dat je constant aan moet staan omdat het een bepaalde dag is.

26 likes

Ondanks dat ik soms best wat kan klagen over m’n vriend (favoriete onderwerp is het huishouden), ben ik zo vaak zo enorm gek op m :heart:

Vorige week stonden we in de supermarkt, raakten we aan de praat met een oudere vrouw en zegt ie opeens tegen de caissière: ik reken de spullen van de mevrouw achter ons ook af. Vrouw ontroerd, caissière ontroerd, ik ontroerd. Vind ik zo’n lief gebaar van m

En gisteren bij de schoonfamilie zei hij in bijzijn van iedereen dat hij me de mooiste vrouw vindt en dat hij van me houdt en toen zat ik voluit te janken bij iedereen :rofl::rofl:

50 likes

Ahw dat klinkt heel lief allebei :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Mijn vriend is een nerd, dat vind ik alleen al leuk aan hem. Hij kan heel boeiend over computers vertellen, ook al snap ik er zelf geen hol van. Maar voor kerst kreeg ik een boek van hem. Daarin zat een brief met een raadsel met allemaal getallen etc. Toen was het antwoordt “voor mij ben jij 42”. Dat moest ik dan uitzoeken op Google. En toen kwam ik uit bij de boeken van “The Hitchhiker’s Guide to the Galaxy”. En bij citaten stond: “The Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything is 42”. :pleading_face::heart:

53 likes

Haha cute. Een heel erg leuk boek (ofja reeks) trouwens, aanrader! :blush: klassieker.

3 likes

Mijn vriend heeft ze net recent uitgelezen voor de vijfde keer haha. Ik ga mij er volgend jaar aan wagen :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Ik vind het echt leuk dat mijn vriend net als ik een enorme nerd is als iets hem interesseert, en hij geïnteresseerd raakt in mijn interesse ongeacht hoe diepgaand het onderwerp zelf is!
Mijn favoriete activiteit was afgelopen week gelnagellak onderzoeken en hij heeft enthousiast meegedaan met de zoektocht naar de kleuren die ik in mijn collectie moest hebben. Hij heeft helemaal niks met make-up en nagels (ik geloof dat zijn ideale type qua stijl een model voor Bever Sport zou zijn, lol), maar hij gaat helemaal met mij mee.
Ik had hem een lijstje gegeven van de 6 lakjes die ik wilde van een winkel bij hem in de buurt, zodat hij ze met een korting die tot over een paar dagen geldig is kon kopen. Niet alle kleuren waren op voorraad, dus heeft hij met de verkoopster vervangende kleuren voor me uitgezocht, zijn taak heel serieus nemend.

Ik vind het ook superfijn dat hij mijn angst voor Coronavirus serieus neemt en me totaal niet schuldig laat voelen als we daarom minder leuke dingen met elkaar doen.
Mijn vader is slecht ter been en wacht sinds een paar dagen op een ziekenhuisopname. Omdat mijn vriend de kerstdagen met zijn familie heeft doorgebracht en verschillende vrienden heeft gezien (wel gewoon de maatregelen respecterend), heb ik hem gevraagd om elkaar tot en met oud en nieuw niet binnenshuis te zien, niet met elkaar te knuffelen of te kussen. Oud en nieuw brengen we samen door en vervolgens isoleer ik me van mijn ouders, maar tot dan wil ik gewoon helemaal geen risico nemen. Niet alleen vindt hij dit helemaal oké ondanks we al bijna een jaar samen zijn en we in bepaalde periodes praktisch samenwonen, maar hij oppert zelf manieren om elkaar buiten de deur te zien, rijdt een heel eind om tegelijkertijd boodschappen te doen met onze maskers op, etc.

Ik voel me echt veilig bij hem. :relaxed:

39 likes