Als mijn vriend aangeschoten is gaat hij altijd opruimen, dus onze vrienden zijn net weg van een etentje hier en nu heeft hij me weggestuurd om Expeditie te kijken zodat hij ‘lekker met een podcast kan opruimen’. Okeeeee
We zijn samen naar mijn familie in het buitenland en door covid is het de eerste keer dat hij ze ontmoet en het klikt zo goed. En dat maakt mij zo gelukkig, want deze familie is mij heel dierbaar en dit was zo belangrijk voor me.
Wij zijn een weekje weg met mijn vrienden (normaal gaan we een lang weekend, maar iedereen kan toch thuiswerken, dus hebben we besloten dit keer langer te gaan), en ik was bang dat het allemaal wat te intens zou zijn voor mijn vriend, die ze nog niet zo goed kent (kende) en vrij veel alone-time nodig heeft, maar ik ben er inmiddels wel een beetje klaar mee en ben blij dat we morgen naar huis gaan, en hij zou best nog wat langer willen blijven
Whaha van dit effect heb ik nog nooit gehoord.
Komisch. Gaat dat dan wel nog op een soort enigszins logische manier?
Hahaha ja mijn vriend is de schoonste/opgeruimdste van ons twee. Alles is daarna gewoon brandschoon
Gisteren met m’n vriend uit eten gegaan ergens in BE. We hadden niet per se een plan bij wie van ons we gingen slapen, dus allebei een tas met de hoognodige spullen meegenomen. Hij gaf aan best moe te zijn en wilde liever niet meer zo ver naar mij reizen, snap ik. Dus besloten dat we in principe allebei naar ons eigen huis zouden gaan tenzij ik m’n laatste trein zou missen (ging al om 20.50) want dan zou ik mee naar hem gaan. Die had ik inderdaad gemist. Maar de trein naar zijn huis kwam ook pas een uur later en dan zou het alsnog 2 uur reizen zijn… het was gisteren echt super koud en hard aan het waaien dus we wilden eigenlijk niet wachten en zo lang reizen. Dus toen hebben we daar besloten om te kijken of we op de bonnefooi een hotelkamer konden boeken. Bij het 3e hotel hebben we uiteindelijk een kamer genomen, daarna nog de stad in gegaan om voor mij een slaapshirtje + tandenborstel en tandpasta te kopen en toen terug naar de meest shittie en shady kamer ever Maar het was wel gezellig! Alleen ZO KOUD dat we echt niet anders konden dan dicht tegen elkaar aan liggen en toen heeft ‘ie me helemaal warm lopen wrijven want ik lag gewoon te rillen. En vanmorgen lekker cliché typische zondagochtend muziekjes in bed geluisterd
Zo blij met mn vriend gister tien maanden samen, komt ie aan met een mega boeket en dat is zo enorm blij met me is. Heeeerlijk cheesy maar echt love it. En toevallig had ik taartjes gehaald want ik zocht een goed excuus voor taart dus het was feest. Stiekem vind ik het heel leuk om dit soort kneuterige ‘mijlpalen’ steeds te vieren.
Hij was vanmiddag zo lief, voel me zo gezegend met hem. En hij heeft heerlijk gekookt
Mijn man oefent altijd een andere taal met een vrouw. Ze hadden het over dat zij vaak zwemt. Mijn haar is heel raar van nature en ik stijl het altijd dus ik vind bijv gaan zwemmen in een vakantiepark vreselijk want dan is of elke dag m’n haar lelijk of moet het helemaal gaan stijlen, om de volgende dag weer nat te worden.
Nu zei die vrouw dat ze dus na het zwemmen bodybutter in haar haar doet en het dan niet pluist. Ik moest er een beetje om lachen zo van “huh bodybutter nou jaaa hoe kom je erop”
Nu gaan we binnenkort weer naar zo’n huisje met onze dochter en wordt het weer elke dag zwemmen. Ik al aan het klagen dat ik er niet naar uitkeek hairwise.
Komt m’n man gister ineens helemaal trots aangezet met een haarproduct van loreal en een bodybutter. Had hij die vrouw schijnbaar gevraagd naar welke producten ze precies gebruikte en zij had foto’s ervan gestuurd. Was hij het helemaal gaan halen bij kruidvat en bodyshop.
Weet nie, vond dat gewoon echt lief dat ie dat deed haha
(Ik test nu trouwens of het werkt )
Haha wat attent van hem!
Ja wel he
Helaas helpt het niet bij mijn haar, ziet er nog steeds niet uit na wassen en aan de lucht drogen. Alhoewel ik nog niet echt veel bodybutter erin durfde te doen (want wtf?), maar denk niet dat het helpt tegen kronkelhaar
Toen ik nog bij Rituals werkte kwamen er ook regelmatig mensen de bodycreme kopen voor hun haar.
Volgende keer meer doen dan, misschien helpt het iig tegen de chloor lucht
Hij is zo leuk met mijn gezin . En zo schattig als hij over ‘onze’ toekomst nadenkt, kan er soms nog niet bij dat ik voor iemand toekomst ben.
Mijn vriend noemt de fijne 30 graden was altijd de tedere was en ik vind dat zo lief klinken. Ok niet echt geluk, maar ook geen leed
We hadden gisteren een beetje woorden en waren elkaar al de hele dag al half aan het negeren. Ik ging naar bed en hij in bad. Toen kreeg ik in mijn slaap weer een paniekaanval en hij stond echt binnen een paar binnen bij mij om me vast te houden. Zei hij vanochtend ik heb me eerst afgedroogd voordat ik kwam anders zou je boos worden als alles nat zou zijn. Die jonge kent mij.
Achtergrondinfo: Het gaat lichamelijk niet zo goed met me (verzakte baarmoeder en daardoor nu sinds 5 weken na de bevalling weer klachten alsof ik 38 weken zwanger ben al 7 weken - bekken-, heup- en rugpijn, constant plassen, niet lang kunnen lopen, rechtop zitten of staan) en m’n man is echt zo ontzettend zorgzaam en lief.
Ik vind het heel fijn dat hij ziet en regelmatig hardop waardeert dat ik heel erg m’n best doe om doordeweeks alles geregeld te krijgen nu ik volledig thuis ben met onze dochter. Ik kook elke avond uitgebreid, zorg fulltime voor haar (vanaf dat hij thuis is in de avond doet hij veel en doen we het samen), zorg dat alle was en het huishouden gedaan is en bestel de boodschappen bij picnic.
Nu ben ik ongesteld geworden en merk ik dat me dat mentaal heel erg zwaar valt. Raakte een beetje in paniek van al het bloed weer (heb een traumatische bevalling gehad en 10 weken voor deze zwangerschap een miskraam waarbij ik 3 weken heel hevig gebloed heb) en vind het heel confronterend en naar dat ik geen tampons kan gebruiken door de verzakking.
Die ik overigens door corona voorlopig nog moet uitzitten, omdat de wachtlijsten van de reguliere zorg oplopen heb ik geen uitzicht op wanneer m’n baarmoeder er eindelijk uit wordt gehaald.
Mn man is mega druk met fulltime werken en daarnaast is hij betrokken bij de gemeentelijke politiek. Hij is verkiesbaar gesteld en nu is hij daar dus nog weer wat drukker mee en wordt van hem verwacht dat hij daar 2/3 avonden per week aan besteedt. Daarnaast heeft ie dus een baby van 3 maanden en mij thuis zitten. Hij werd laatst door een collega in een feedbacksessie aangesproken dat die het gevoel had dat ie maar met 60% inzet in z’n werk zat, terwijl ik hem KEIHARD zie werken en alle ballen hoog zie houden. Ik vind het dus heel pittig voor hem allemaal en vind het niet vanzelfsprekend dat de weinige tijd die hij thuis heeft hij dan ook volledig de zorg op zich neemt van onze baby. Hij vindt dat wel
Hij doet dus al sinds vrijdagavond echt alles. Ze hoeft maar een kik te geven en ik doe een poging tot opstaan en hij staat er al. Elke nacht heeft hij genomen en vannacht doet ie weer, ondanks dat ie morgenochtend vroeg moet werken weer (normaal doen we omstebeurt).
Net wilde ik opstaan om samen met hem dr laatste avondfles te doen: “blijf maar liggen hoor, ik doe dr wel, jij wil wel even rust toch?”
Ik vind hem gewoon echt heel lief.
Edit: oké nu zit ik te huilen van ontroering.
Hij kwam beneden om extra melk te halen en toen zei ik dat ik hem heel erg waardeer en dat ie zichzelf niet voorbij moet lopen en het moet zeggen als ie vindt dat ik te weinig doe vóórdat ie zich aan me ergert. En toen zei hij: “fuck nee. Je doet mega veel, denk geen seconde dat je te weinig doet alsjeblieft. En ze is nu nog zo klein en ik mis al zo veel, dit is tijdelijk en gaat nooit meer terug komen. Ik geniet hiervan, het is echt oké”.
Dus nu is hij weer naar boven en zit ik als een ongesteld hormonaal hoopje mens te janken op de bank.
Als ik bij mijn vriend ben knuffel ik wel eens met de knuffel die hij als kind had. Soms komt hij de knuffel bij mij brengen als ik op de bank lig en dan zegt ie met een piepstem (alsof de knuffel praat): “Mag ik bij jou liggen?”
Afgelopen week was ik ziek en toen heeft hij mij die knuffel mee naar huis gegeven zodat hij een beetje bij me kon zijn terwijl ik ziek was
En het was eigenlijk de bedoeling dat hij vandaag de knuffel weer mee zou nemen naar zijn huis maar die is nog hier en ik vind dat zo fijn, lig er nu mee in mijn armen
Laatst gingen we naar een wijnproefavondje met vrienden en hun partners. Toen vroeg ik aan m’n vriend wat ie aanwilde, zei ie: ‘maakt niet uit, zolang ik maar match met jou!!’