Het geluk dat een relatie heet

Helaas werkt het 9 van de 10 keer andersom :sleepy:

Maar wat gezellig, al die dingen in bed doen met je vriend. Mijn vriend wil nooit overdag in bed gaan liggen. :unamused: Want dat vindt hij niet comfortabel of ā€˜zondeā€™ (de hele dag op de bank zitten heeft hij dan weer geen moeite mee). Klinkt echt heel fijn.

Het is na corona (ja ok corona is er nog steeds) wel veel minder geworden. Maar we konden toen beiden niks, en ik vind samen in bed liggen zo leuk, ik kan me ergens wel voorstellen dat mensen zich dan heel lui gaan voelen. Maar wat is het verschil met de hele dag op de bank hangen samen of de hele dag samen in bed liggen? Maar jullie hebben kind(eren)? Dan denk ik ook al wil je het, het sowieso een uitdaging is om de hele dag in bed te liggen samen? Mijn ouders werden altijd gek van ons in het weekend want wij waren standaard extreem vroeg wakker. Vooral ik, gelukkig was ik wel een heel blij ei die zich altijd vermaakte en mocht ik vanaf half 7 alleen naar beneden.

Ik weet niet waar het bij hem precies vandaan komt, er is inderdaad geen verschil tussen op bed liggen of op de bank zitten/liggen. Principedingetje denk ik, net als dat hij in huis nooit zijn schoenen uit wilt doen (want je zou maar ineens naar buiten moeten). En ja we hebben een kind van 1, dus een hele dag in bed samen zit er even niet in. Maar geeft niet, als het kind er overdag niet is ga ik regelmatig zelf een uurtje of twee in bed chillen. En ik kan niet wachtennnn tot ze ouder is inderdaad, dan mag ze zelf naar beneden en tv kijken en een boterham smeren :thumbsup:

2 likes

Oja op deze momenten ben ik ook altijd even extra verliefd. :heart_eyes: Ik ben op donderdag altijd vrij en dan maakt hij me altijd heel voorzichtig wakker om een kus te geven als hij weggaat. Beste manier om wakker te worden.

1 like

Het is wel een beetje een boomer ding denk ik, mijn ouders vinden het ook not done om op een vrije dag een keer in bed te liggen samen maar op de bank liggen is dan weer geen probleem. Wil niet zeggen dat je vriend een boomer is hoor haha. Maar een dag samen in bed liggen is denk ik toch wat minder geaccepteerd dan een dag samen op de bank liggen. Wij wonen daar niet meer en hadden gewoon een woonkamer maar wij vonden in bed liggen veel gezelliger. Love it. Ontbijten deden we toen ook standaard in bed omdat we daar een koelkast hadden neergezet. Ik weet dat dat wel een beeeeetje ver ging maar ik kijk er zo positief op terug.

3 likes

Wij hebben allebei soms een dag dat we in introvert mode zijn en dan spreken we af om apart te eten. Ik heb vandaag lekker in bad gegeten :sunglasses: Vind het zo chill dat dat gewoon kan en dat we elkaar daarin snappen.

35 likes

Hahah dit is letterlijk mijn vriend. Ik las je berichtje voor waarop hij allemaal tips gaat roepen.

3 likes

Wakker gemaakt worden door iets anders dan een wekker (en een huilende baby) is zoveel fijner!

Vroeger kon ik langer blijven liggen en kwam mā€™n man ook altijd nog even naar de slaapkamer voor hij weg ging, mij wakker knuffelen.

Inmiddels hebben we 2 natuurlijke wekkers in ons leven, dus missen we dat moment wel eens. Als de oudste ā€˜genoeg heeft geslapenā€™ horen we getrippel, gaat de lamp aan en dan horen we onze deur. Staat hij daar met zā€™n knuffels, enorm schattig natuurlijk maar ja hij gaat wel tussen ons in liggen. Dus als we het op tijd horen gaan we nog even heel snel knuffelen en bij elkaar liggen voor er een stapel knuffels en kind tussen ons in ligt :grin:

3 likes

Mijn vriend is een week op vakantie met vrienden en ik kon niet mee want moet gewoon werken. Hij is vanmorgen vertrokken en ik heb nachtdienst gehad dus lag te slapen. Kom ik beneden is t hele huis opgeruimd, ligt er een briefje op tafel met een heel verhaal over dat hij trots op me is en van me houdt, en het aller aller beste aan dat briefje is dat hij afsluit met ā€œik heb de wasmachine voor je aangezet en de vaatwasser is schoonā€ :heart_eyes: geeft me zo t gevoel dat we lekker een huisteam zijn, zoooo gezellig love this man

43 likes

Mijn vriend noemde vandaag opeens een termijn waarop hij bij me komt wonen en hij wil een nieuw meubelstuk, maar neemt dan waarschijnlijk mijn oude (in prima staat) zodat we samen een upgrade voor in mijn/ons huis kunnen kopen :smiling_face_with_three_hearts:. Voel me opeens heel volwassen (en dat na 30 jaar)

12 likes

Dit is niet echt relatie met mā€™n vriend maar meer met de ouders van mā€™n vriend - Maar er is (begrijpelijk) geen Geluk dat schoonfamilie heet-topic!
Ik en mā€™n vriend hebben een nieuw huis gekocht en verhuizen binnenkort. Helaas woon ik in het buitenland dus heb zelf geen ouders die kunnen helpen, maar mā€™n schoonouders wonen hier. Helaas werkt het in Engeland wat anders dus weet ik niet precies wanneer we verhuizen, want dat wordt pas op het eind van de aankoop bepaald. We kunnen wel vragen om op een specifieke dag te verhuizen, en wij willen graag op vrijdag verhuizen zodat we het hele weekend hebben om te landen.
Nu hoor ik net van mā€™n schoonmoeder dat ze elke vrijdag in November heeft vrijgenomen, voor de zekerheid, zodat ze zeker weet dat ze kan helpen. Zo lief!

93 likes

Het is echt fucking cheesy maar mijn vriend en ik vragen elkaar nog regelmatig opnieuw ā€˜verkeringā€™. Dan hebben we een gesprek waar we allebei erg tevreden zijn over elkaar en hoe we er beiden over denken en dat dan eindigt met ā€˜maar wil je verkering met mij?ā€™.

Nu zei hij laatst wel van oooh dus zo gaat het eruit zien als een van ons gaat dementeren en niet meer weet dat we al verkering hebben :cry:

26 likes

Thuis komen van bijna week elkaar niet zien en dat het eten dan klaar staat :heart_eyes: (we wonen niet samen).
Oh en het ging hierboven ook al over, maar ik vind het zo fijn om zelf geen wekker te hoeven zetten. Hij dealt ermee en maakt me na een tijd wakker als ik er ook uit moet. :heart_eyes:
En ik vind onszelf nog steeds cute met elkaar uitzwaaien en dan zo lang als we elkaar nog kunnen zien. Omgedraaid op je fiets zitten enzo.
Pas hadden we beiden haast dus kwam het niet goed uit. Kreeg ik een appje met sorry dat ik niet heb gezwaaid. Ik had zelf ook niet gezwaaid dus all good haha.

Oh en nog een klef geluksdingetje. Ik had nog nooit een kaartje gekregen van mijn vriend, tot vorige week. Zo schattig!

25 likes

Wij gaan komende week op vakantie en ik ben echt een heks een week voor vertrek. Bij onze vorige vakantie resulteerde dat in een ruzie waarbij ik hysterisch snikkend op de bank zat. Toen al goed gepraat over verwachtingen uitspreken en dat ik ook om hulp moet durven vragen.
Dus voor deze vakantie voelde ik gister de bui alweer hangen, ik overzag het niet meer en mn vol raakte langzaam vol. Dus ik had aan mn vriend gevraagd of hij deze week op mijn vrije dag de middag vrij kan nemen, zodat we samen wat dingen kunnen regelen. Was het eerst nog lastig, appte hij vanochtend dat het gelukt was en bedacht ik me dat ik toch wel echt een lieve vriend heb :heart:

9 likes

We zijn al 13jaar samen en we hebben voor het eerst met Kerst 2 nachtjes weg geboekt :smiling_face_with_three_hearts:
Het zijn al woelige weken/maanden geweest nadat mijn vriend een ongeval heeft gehad, en nu ik fulltime werk en studies combineerā€¦ het zal zoā€™n deugt doen om tijdens die periode ook geen andere familiale verplichtingen te hebben. Zo blij dat hij daarmee instemde en we samen op dezelfde lijn staan :smiling_face_with_three_hearts:
Soms kan ik gewoon echt niet geloven dat ik zoā€™n lieve vriend heb die ook mā€™n beste maatje is :smiling_face_with_three_hearts:

19 likes

Haha ik zocht dus pas serieus of dit bestond!

Ik woon ook in het buitenland en ik ben zo blij dat ik een fijne band heb met mijn schoonfamilie en dat ze er altijd voor mij zijn en met allemaal dingen helpen! Vooral omdat je geen eigen familie dichtbij hebt. Heel fijn dat jij dat ook hebt!

2 likes

We zijn bijna 3,5 jaar samen en ik lijk elke dag verliefder te worden op mijn vriend :heart:

17 likes

Ahhhh :yellow_heart:
Mijn man en ik waren vorige week ziek en ik appte naar mā€™n schoonmoeder dat ik gorillas (de boodschappendienst) wel ging missen omdat het zo fijn was dat we terwijl we ziek waren toch snel wat boodschappen in huis konden hebben. We verhuizen eind vh jaar naar t dorp waar mā€™n schoonouders wonen. Stuurde ze terug: ā€˜dan ben ik jullie gorilla :smiling_face_with_three_hearts:ā€™ zo lief haha

56 likes

Mā€™n vriend is een week weg voor zaken en we missen elkaar echt bizar veel. Is natuurlijk geen leuk gevoel, maar ook wel weer fijn om gewoon gemist te worden door iemand ook al zie je elkaar op korte termijn weer. Ben gisteren maar gewoon naar zijn huis gereden om in zijn bed te slapen zodat zijn geur een beetje om me heen hing :joy:

6 likes

Ik had een kaart voor de katten oppas gekocht (zijn op vakantie) om cadeaukaart in te stoppen. Mā€™n vriend had m niet gezien.

Maar gebruik ik toch voor iets anders, en mā€™n vriend was (alleen) naar de supermarkt dus ik vroeg hem een kaart voor de kattenoppas mee te nemen. En hij komt thuis metā€¦

Volgens mij zijn we te lang samen en kunnen we alle koppel-quizzes met vingers in de neus winnen

77 likes