Het geluk dat een relatie heet

Woeehoeee heb voor mijn vriends verjaardag als verrassing drie dagen Parijs geboekt in augustus, zodat we daar onze 7-year-anniversary kunnen vieren :smiley: zooooveeeel zin in

28 likes

Leuk! Zijn mā€™n vriend en ik deze maand ook geweest voor onze 5-year-anniversary, haha!

1 like

Zo leuk! Parijs is echt de lievelingsstad van mijn vriend (en nu dus ook een beetje die van mij) en we hebben ons tweede, vierde en vijfde jubileum daar ook gevierd haha. Ons jubileum valt in de zomer en daarom is het zo gemakkelijk om daar dan heen te gaan! Dit wordt nu al onze zesde keer Parijs samen, echt gestoord haha. Maar vorig jaar zijn we helemaal niet in Parijs geweest, en toen hebben we daar een jaar lang van gebaald. Ik weet dus ook wel zeker dat hij super blij gaat zijn met dit cadeautje!

3 likes

Hahaha nee, dit cadeautje wat ik hem geef is voor zijn verjaardag volgende week :slight_smile: Hij geeft mij dus sowieso niks!! Dat zou wat wezen inderdaad omg. Nouja dan zouden we gewoon lekker twee keer gaan denk ik. Of in twee verschillende hotels slapen hahaha

1 like

Zaterdagnacht had ik een klein feestje gegeven thuis, we gingen daarna de stad nog in, dus had ALLES nog laten staan in de woonkamer. Toen ik thuis kwam ben ik gelijk naar bed gegaan en toen ik zondag naar beneden ging om alles op te ruimen, zag ik dat mijn vriend 's nachts (hij was op een ander feest geweest en was later terug dan ik) alles gewoon opgeruimd had. Zo lief.

21 likes

Een oude herinnering, maar moest er net aan denken. Toen mijn vriend en ik voor het eerst samen sliepen, heeft hij de hele nacht wakker gelegen omdat hij zo hyper was. Hij kon niet geloven dat hij met mĆ­j in bed lag. Vond ik 's ochtends zo lief om te horen. Ik lag overigens heerlijk te slapen :biggrin:

22 likes

Mijn vriend en ik houden allebei heel erg van eten en als we boodschappen gaan doen kunnen we zo een uur bezig zijn met het bekijken van alles wat er te koop is. Vooral het schap met buitenlandse producten is favoriet. Of we gaan dingen zoeken die ons juist heel vies lijken. Best wel burgerlijk maar zo gezellig.

7 likes

Ah ik vind dit echt zo leuk. Ik wil hier ook graag mee beginnen maar dan heb ik helaas al zoveel gemist.

Ik had teveel gedronken op borrel van werk waardoor ik niet meer naar huis kon rijden. Is hij mij op komen halen, heeft een burger voor me meegenomen en vervolgens heeft hij me in slaap gekriebeld. Echt liefde

8 likes

Gewoon doen! Wij zijn er ook pas heel laat mee begonnen en hebben er nu heel weinig maar het is zo leuk om op vakantie de lelijkste magneet te zoeken.

Ik ben een heel asociale slaper, ik slaap in het midden van het bed of diagonaal en ook al hebben we het grootste dekbed dat er te koop is, wikkel ik me er alsnog als een burrito in. Mijn arme vriend wil me dan niet wakker maken en slaapt nu al 2 dagen met een T-shirt en joggingbroek omdat hij het koud heeft haha.

Schijnbaar heb ik keihard in mā€™n slaap ā€˜NEE!ā€™ geroepen toen hij een puntje van de deken wou pakken haha.

25 likes

Hahaha, dat laatste! Heerlijk, strijdbaar in je slaap :joy:

Mijn vriend slaapt als een banaan. Die vorm dus. Vind ik nog altijd tƩ leuk :laugh:

4 likes

Echte liefde

Mijn vriend wil altijd lepeltje lepeltje liggen. Maar dan wil hij wel altijd de kleine lepel zijn. En ik vind dat echt zo schattig. Hij is ouder en langer dan ik dus ik ben dan eigenlijk altijd een soort raar rugzakje/jetpack maar alsnog slaapt hij niet zonder mij als rugzak

44 likes

Samen een pot ijs leegvreten.
<3

(klinkt heel simpel, is het ook, maar oh zo fijn)

5 likes

Een rugzakje :joy: :joy: :heart:

7 likes

Mijn vriend heeft me zo stevig vast nu. Love lepeltje-lepeltje. Hij slaapt al en ik ben klaarwakker en ik lig heel kut, maar ik vind dit zo schattig dat ik niet durf te bewegen <3

7 likes

Oh wat leuk zeg! Dan gaat hij het zeker leuk vinden! Veel plezier alvast! :hugs:

Mijn vriend komt net terug van zijn Nederlandse les en hij vertelt me dan altijd wat hij geleerd heeft. Zegt hij net:ā€™ ik heb geen bananenā€™. Dus ik reageer met:ā€™ ohhh hebben jullie naar dat liedje geluisterd van (en uiteraard begin ik te zingen):ā€™ Neee ik heb geen bananen vandaagā€¦alleen radijsjesā€¦!ā€™. Hij:ā€™ neeā€¦wtf wat? Nee ik zeg alleen maar dat er geen bananen meer zijnā€™. Toen hebben we echt hard staan lachen met zā€™n tweeĆ«n en hebben we daarna nog als idioten in de huiskamer staan dansen op ā€˜what is loveā€™ haha.

47 likes

Hahaha fantastisch!:heart:

1 like

Kan je alsjeblieft gaan vloggen?? Hahaha

3 likes

Zo cuuute! Ik lig ook heel vaak als grote lepel, met mā€™n hoofd idd halverwege zijn rug haha

1 like