Mijn vriend is zo begripvol. Hij zag mijn burnout van mijlen ver aankomen. Ik wilde geen seks, wil niet naar buiten, veel slapen, weinig praten en over het minste aangevallen voelen.
Toen ik hem belde dat ik me ziek had gemeld moest hij huilen omdat hij blij was. Nu hebben we elkaar dit weekend gezien en ben ik echt verwend door hem. Hij had mijn voeten gemasseerd, mijn favoriete snackies gehaald en hij blij is dat we samen gaan wonen zodat hij me beter kan verzorgen. We hebben ook heel goed gepraat over alles en dat voelde zo enorm fijn
We hadden al een hele dag gewandeld en ik was moe. Heeft hij in Google Maps een parkje opgezocht zodat ik op een bankje op hem kon liggen en een dutje kon doen.
Het gaat de laatste tijd weer lichamelijk ruk met me waardoor ik weinig kan en mijn vriend neemt naast zn fulltime baan en opleiding ook een groot deel van het huishouden op zich. Nu doet ie normaal al best wat, maar nu ook de dingen die ik normaal doe. Ik voel me schuldig omdat ik hele dagen thuis zit en hij ook nog werkt en studeert, maar hij doet het zonder dat ik het van hem vraag en zonder te klagen. Als ik erover begint zegt hij; âik wist waar ik aan begon en dat dit erbij hoortâ
Ik ben vandaag jarig en mijn ouders hebben de moeder van mijn vriend ontmoet en alles was helemaal leuk.
En nu kijkt hij noodgedwongen Heel Holland Bakt met me hehehehehe
Wij hebben net voor de komende weken maar alvast vastgelegd wanneer we elkaar weer zien
Mijn vriend en ik zitten de laatste tijd in zoân heerlijke âsleurâ (of misschien is status quo een beter woord). Amper irritaties, alles lijkt als vanzelf te gaan, en het voelt constant heel liefdevol tussen ons. We doen beiden ons best voor elkaar, en zitten in een heel fijn ritme. Niet dat het daarvoor helemaal kut was uiteraard, maar het voelt extra fijn nu.
Ik weet niet of het toeval is, maar dit is zo sinds het superrelatie weekend van 365 dagen succesvol waar we aan mee deden (de gratis online versie). Dat moet natuurlijk maar net je ding zijn, en al had ik op sommige dingen die dat weekend verteld werden zo mijn bedenkingen, het heeft echt tot goede gesprekken geleid tussen ons.
Ik heb zoân fijn weekend gehad met mân vriend! We hadden gisteren een bruiloft en het was vrijdagavond en zaterdagochtend een beetje stressen met halsoverkop pantyâs halen vanwege het koude weer en megavroeg weg moeten. Maar uiteindelijk was het echt een leuke dag en ik vond zân familie ook echt heel gezellig (kende alleen zân ouders en de rest nog niet).
Maar daarna waren we echt een soort sociaal uitgeput en heel moe. Dus hebben we de hele avond non-stop Netflix gekeken, Thuisbezorgd besteld en geknuffeld onder een dekentje op de bank. Hebben echt praktisch niks tegen elkaar gezegd behalve âik kan hier echt intens van genietenâ
Gisteren voor het eerst met mijn vriend naar de sauna gegaan en het was zo leuk om eens als koppel te gaan! Ja kan elkaar de hele tijd een beetje aanraken en knuffelen en ook nog lekker een massage erbij geboekt! Onze eerste maand samen goed gevierd!
Oh en we hebben een lange afstandrelatie, maar in de auto liet hij ineens vallen dat hij in zijn huidige huis niet te veel wil investeren omdat hij op termijn toch mijn kant op komt
Mijn vriend zit op school sinds afgelopen september in de zorgsector. Hij is een van de weinige mannen en hij is erg goed bevriend met dames uit de klas.
Vroeger zou ik het erg vinden en nu kan ik hem alleen maar toejuichen en ben ik blij voor hem.
Ik vindt het zo schattig dat hij de appjes laat zien, terwijl dit voor mij niet hoeft want ik vertrouw hem gewoon.
Ik ben niet zo lekker en lig in bed en ik hoor hem bellen met een van die dames waarin hij mij helemaal de hemel in prijst.
Zo lief, maar het feit dat ik een man zo blind vertrouw omdat hij mij het gevoel geeft dat hij te vertrouwen is, is zo fijn!
Ik ben geen makkelijk persoon. En door allerlei zaken die nu spelen ben ik zo snel getriggerd en stuur ik mijn vriend nog net geen powerpoint met redenen dat hij het uit moet maken door.
Goed dat ging deze hele week dus ineens zo. Vanochtend hem jankend opgebeld en mijn excuses gemaakt en hij vond het feit dat ik sorry zei al zoân vooruitgang dat hij helemaal trots was op mij. En dan kan ik alweer janken. Ik was allang bij mezelf weggerend.
Gewoon ff ter info voor het hele plaatje, wat gebeurt er in die filmpjes? Zie je gewoon een boottochtje ofzo of zie je bijv een rondleiding in een boot? Mooi glas trouwens
Oh is er een geluks topic haha. Mooi want ik wou al opscheppen over mn vriend maar vond t leed topic geen geschikte plek haha.
Ik ben zo blij met mn vriend we hebben 2 super leuke weekenden achter de rug. En ik word met de minuut verliefder. Kan niet wachten tot ik hem weer zie en we onze serie verder kunnen kijken.
(Ofnja mijn serie die hij nu ook heel leuk vind waar ik heel blij mee ben)
Afgelopen weekend hebben we ook veel besproken over ons en heeft hij zulke lieve dingen gezegd en gedaan dat ik er van moest huilen hahaha. Ik had nooit verwacht dat ik zon kleffe wifey zou worden
Ah echt zân passie dus. Gelukkig vind je het ook leuk om mee te kijken! En hopelijk lukt het hem om er zijn carrière van te maken
Welkom bij de club! Haha
Voordat ik met mijn vriend ging was ik forever single en nooit gedacht zo gek op iemand te kunnen zijn waar ik echt 120% mezelf kan zijn. Zelfs nu als we het hebben over âhouden vanâ krijg ik wel eens tranen in mân ogen als ik hem zeg hoe blij ik met hem ben.
Mijn vriend staat sinds een paar weken 's ochtends heel vroeg op, gaat dan mediteren, sporten en douchen, zet dan thee en komt daarna mij wakker maken, door even met me te knuffelen in bed. Vind dat echt zo gezellig. Heb al weken geen wekker meer hoeven zetten en voel me weer helemaal een klein meisje dat wakker wordt gemaakt voor school.
Oh en afgelopen weekend waren we op een feestje van een vriendin van mij en vind het dan echt zo leuk om te zien dat hij zich ook gewoon zonder mij kan redden en echt een leuke avond heeft. Heb hem die avond amper gesproken, omdat hij met iedereen lekker aan het kletsen is. Ik zag andere stellen de hele avond samen staan, vind het chill dat ik me niet om hem hoef te bekommeren.
We gaan momenteel even door een moeilijke periode en ik ben zo blij en dankbaar dat we juist zo lief zijn voor elkaar ondanks alle stress. Dat we tijd voor elkaar hebben en oog, dat we beide oplossingsgericht zijn en die man heeft zoân positieve vibe om zich heen.
Dit klinkt zo knus! Ik vond het ook altijd fijn als mijn vriend terug naar bed kwam of in bed bleef als ik weer eens niet kon slapen na een nachtdienst, dan ging 'ie me net zolang kriebelen tot ik in slaap viel. Ik vind samen in bed liggen echt een van de fijnste dingen.
Dit is zooo fijn! Sinds het thuiswerken maakt mijn vriend me ook elke ochtend wakker. Hij gaat altijd vroeger de deur uit om te werken en hoeveel haast hij ook heeft, hij komt altijd voordat hij de deur uitgaat gedag zeggen door me heel veel kusjes te geven haha. Echt de beste wekker Andersom zou ik die moeite nooit nemen denk ik, zeker als ik haast heb dan ga ik echt niet nog helemaal naar boven om eerst mijn vriend gedag te zeggen en wakker te maken hahah, maar hij doet dit nu al anderhalf jaar.
Klein geluk maar ik vind het zo fijn dat mân vriend na 3 jaar nog steeds zo lief en klef is. Als hij eerder uit bed gaat krijg ik altijd eerst heel veel kusjes en als hij weg gaat nog eens
En we zijn plannen aan het maken voor de toekomst en het is zo leuk en fijn dat hij daar ook zo enthousiast over is. We liggen goed op 1 lijn in wat we wel en niet willen dus hopelijk blijft dat ook zo.
Ah ja sowieso is dat veeeeel chiller wakker worden vind ik persoonlijk als iemand anders je wakker maakt, of dat nou je partner, een vriend, of familie is. Veel minder stressvol als zoân wekker. Ik heb ook gemerkt dat als ik geen wekker zet, ook al moet ik er echt heel vroeg uit, het veel beter handel als ik door een ander persoon wordt wakker gemaakt. Ik heb ooit een lieve huisgenoot gehad die mij 's ochtends vaak wakker maakte als we er ongeveer gelijk uit moesten. Als ik kinderen krijg ga ik zo lang mogelijk proberen hun wekker te zijn. Maar wat lief ja dat je vriend dat doet
@Sax vorig jaar hebben wij zoveel in bed geleden tijdens de lockdown, verveelde nooit! Films kijken, heb leren borduren in bed lol, spelletjes spelen. We hebben toen zelfs een koelkast hahaha, een waterkoker en tosti apparaat in de slaapkamer gezet omg. We maakten ook altijd grappen dat we het als b&b gingen verhuren.