Ik was een bergje hormonale prut op de bank en er was niks lekkers meer en ik baalde ergens van. Hij rent naar boven, haalt z’n portemonnee en schoenen, trekt me van de bank en we zijn naar de supermarkt gewandeld waar hij al m’n lievelings in het mandje gooide en het was zo gezellig en precies wat ik nodig had
Er zijn hele heftige familieomstandigheden gaande en ondanks dat m’n vriend niet zo goed weet hoe hij het beste kan helpen doet hij het zo goed. Hij is m’n chauffeur, tranendroger, kussen, knuffel, eten brenger en afleiding. Zulke heftige omstandigheden zullen we waarschijnlijk de rest van ons leven niet meer meemaken en dat we dit samen goed doen is echt fijn.
Had dit eerst in het leed topic maar dit is eigenlijk helemaal geen leed maar gewoon heel grappig:
Whaha mn vriend en ik waren laatst wat aan het vozen en toen wilden we naar boven want de hond gaat altijd blaffen als we zoenen oid (). Toen stond ie op helemaal in the mood beiden en poedeltje naakt, laat ie een scheet. HAHA ik ging helemaal stuk. Zo leuk dat soort ‘eerste keer’ dingen. En zijn reactie was nog leuker in combi met zn verschrikte hoofd
Mijn vriend is vandaag gezellig met mijn ouders naar een yogales geweest, en heeft daarna een kopje koffie met ze gedronken. Helemaal niet bijzonder natuurlijk, maar ik vind dat echt zo knus aanvoelen dat hij zonder mij ook gewoon met ze om wil gaan. Vind ik heel fijn!
Ik was net wakker geworden met een rammelende maag, besefte me dat vriend weg was zonder dat ik dat had gehoord en enkele momenten later komt hij hiermee binnen Hij kent me te goed.
Zo’n fijn weekend met mijn vriend gehad. We zijn nu op het punt gekomen waarbij het in mijn vorige relatie minder ging. Amper seks, niet praten en het prima vinden elkaar 2 weken niet te zien. En tuurlijk ging ik ook akkoord met iets wat niet heel fijn was allemaal. Maar bij ons lijkt het andersom te zijn. Balen als we elkaar maar 3 dagen kunnen zien in een week, veel (goede echt omg) seks en ik kan volledig mijn moeilijke zelf zijn. Ik hoop toch zo dat mijn onzekere brein het niet eens gaat verpesten.
Ik was gisteren wat aan het mijmeren over mijn lage inkomen en woonlasten. Op een gegeven moment ging het over een punt in de toekomst en toen zei die ‘maar dan wonen wij ook al samen’
Past mooi in het verlengde van de post van @Bird
Wij hebben officiele plannen gemaakt om in december samen te gaan wonen kan echt niet wachten. Eindelijk ook niet meer m’n spullen heen en weer slepen steeds. Gaat zooooveel rust brengen haha.
Super leuk! Ik was het heen en weer slepen van spullen op gegeven moment ook zo beu. Wist niet meer waar wat lag en leefde min of meer uit een tas.
Wat leuk! Tof vooruitzicht! (Geen idee of het van toepassing is en misschien heb je het allang uitgezocht, maar het kan handig zijn om even t checken hoe dit belastingtechnisch gaat. Met toeslagen bijv. kan je met terugwerkende kracht toeslagpartners worden. Dan kan het voordeliger zijn om pas per 01-01-2022 samen te gaan wonen)
Goede tip! @RupiKaur Hier scheelde het toen heel veel met teruggeven zorgtoeslag, zorgkosten bij de belastingaangifte etc. als ik dat had geweten was het 1-1 geworden.
Ooo goede tip! Alleen ik heb al heel lang geen recht op zorgtoeslag of andere toeslagen meer en mijn vriend ook niet. Dus ik denk dat dat voor ons dan niet uitmaakt? We zijn toch ook niet meteen fiscaalpartner als we gaan samenwonen? Dat was ik met mijn ex in elk geval niet.
Nee, maar mocht je later in het jaar wel fiscaal partners worden, dan ben je dat met terugwerkende kracht het hele jaar
Wat @tessel zegt! En ik weet even niet of je ook fiscaal partner kan worden als er kinderen zijn, bij de toeslagen word daar ook naar gekeken. Maar fijn in elk geval dat je niet iets hoeft met de toeslagen!
(Oh en toeslagpartners is niet gelijk aan fiscale partners altijd. Je kan samenwonen en wel toeslagpartners zijn maar geen fiscale partners. Als je fiscale partners bent en op een adres staat ingeschreven, ben je wel automatisch ook toeslagpartners. Voor iemand anders die wel toeslagen heeft)
Fiscale partners?
https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/prive/relatie_familie_en_gezondheid/relatie/fiscaal_partnerschap/fiscaal_partnerschap
Toeslagpartners?
https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/prive/toeslagen/hoe_werken_toeslagen/partner/
@Fissa ja dat gebeurd veel vaker! Had vaak verbaasde mensen aan de telefoon die ook andere keuze hadden gemaakt dan. Slecht eigenlijk dat dit niet beter gecommuniceerd wordt.
Superleuk . Hier gaat het helaas nog wel even duren maar denk ook wel dat ik die tijd nodig heb om helemaal mijn vertrouwen in deze relatie te kunnen vinden (dat ligt niet aan hem, maar volledig aan mij haha). In ieder geval fijn dat we het allebei als doel hebben (al wist ik dat wel, maar er was nog nooit concreet een tijdsbestek genoemd)
Trek je bij hem in/hij bij jou of een nieuw plekje?
Wij zijn trouwens samen op vakantie geweest en nu ben ik nog verliefder weer wennen om zonder hem te zijn
Alles op je eigen tempo toch! Wonen jullie ver van elkaar vandaan? Leuk dat jullie samen op vakantie zijn gegaan. Ik mis mijn vriend daarna echt extra als we weer thuis zijn haha.
Ik ga bij hem intrekken. Hij heeft een prachtig koophuis en zijn kindjes hebben hier ook hun eigen plekjes dus we blijven lekker in hun vertrouwde omgeving. Zij zijn ook de reden dat we het nu al gepland hebben voor over zoveel maanden, dan kunnen we er nu nog lekker rustig naartoe werken.
Jaa het was onze 1e samen dus extra speciaal haha. Heel erg fijn was het
Lekker dat je bij hem intrekt, lijkt me heel ontspannen verhuizen haha. Alles goed gegaan met de kindjes dus, heb je ze al vaker gezien? Mijn vriend is vergeleken met de jouwe echt nog een flierefluiter dus dan is het ook niet gek dat het qua tempo anders gaat haha. En ook helemaal niet erg natuurlijk
Ik vind het knap hoe hij helemaal op kan gaan in bijv een spel en dan ook vaak met gekke ideeën komt. Afgelopen paar dagen is het zodra hij thuis is van werk meteen het PC scherm verticaal draaien en alleen maar pinball spelen Hij vindt het dan ook leuk om samen met mij te doen, maakt mij altijd enthousiast etc maar na 20 min heb ik het wel gezien haha.
Ja tot nu toe gaat het heel leuk met z’n kindjes! We doen het heel rustig aan maar ik merk dat ze super flexibel zijn en ook heel snel wennen aan bepaalde dingen. Gisteren de jongste voorgelezen voor het slapen. Echt super schattig. Lief dat je het vraagt! En niet teveel spiegelen hoor haha. Mijn vriend kan ook nog wel de flierefluiter uithangen maar door z’n kindjes moet ie soms iets verantwoordelijker zijn
Ik slaap een tijd behoorlijk slecht en ben door mn voorraad temazepam heen. En nu kwam mijn vriend aan met edibles omdat ik daar ook goed suf van word/goed door slaap.