Het geluk dat een relatie heet

Ik vind het ook echt super lief en fijn. En hij is ook een bedachtzaam type dat niet zomaar iets zegt, hij zegt het alleen omdat het hem echt leuk lijkt. Hij komt er ook steeds op terug (“heb je je vader al gevraagd? Wanneer zullen we gaan? City trip misschien?”).

2 likes

Gisterenavond toen ik naar bed ging sliep mijn vriend al half en was ik voor de grap wat dingen aan het vragen waar enkel een “hmmm” als antwoord op kwam. (Was begonnen met “Vind je het erg dat ik even wat licht maak om de baby te verschonen?”, wat hij dus niet meer echt hoorde.) Eén van die vragen was “maak jij pannenkoeken voor ontbijt morgen?”.
Vanmorgen werd ik wakker gemaakt omdat de pannenkoeken bijna klaar waren, zo lief!

32 likes

Ik lees veel over ergeren aan vriend tijdens thuiswerken maar ik heb dus echt totaal het tegenovergestelde. Ik hoor mn vriend nu praten in een meeting en hij zegt zulke slimme dingen, ben helemaal trots haha en vind dit dus super aantrekkelijk :pleading_face:

40 likes

Ik vind het dus ook heel leuk dat je meer inhoudelijk van elkaars werk mee krijgt! Mijn vriend weet nu veel beter wat mijn werk inhoudt dan wanneer ik de hele dag op een kantoor zou zitten.

4 likes

Ja ik heb ook totaal geen ergenis. Vind het juist ook gezellig en we krijgen veel meer mee van elkaars werk.

4 likes

We zijn onverwachts samen een dagje vrij en nu gaan we ‘lunchen’ in de kroeg :grimacing:.

En ik heb het idee dat onze relatie steeds sterker wordt. We zijn zo verschillend op sommige vlakken maar het werkt :smiling_face_with_three_hearts:

17 likes

Ik heb net m’n anticonceptiepil weer voor een jaar opgehaald, het wordt niet vergoed. Heeft m’n vriend ineens de helft overgemaakt. Ik vind het echt mooi dat hij dat ook als zijn verantwoordelijkheid ziet en sinds een enquête van EenVandaag ineens bedacht hoe raar het is dat de vrouw vaak opdraait voor de kosten hiervan. Het gaat om 2 tientjes, dus het is meer een principe kwestie, maar toch :smiling_face_with_three_hearts:

24 likes

Lief! Mijn vriend wil ook graag de helft betalen, maar ik was de vorige keer vergeten hoeveel het kostte en kon het niet terugvinden. Dus nu haalt hij snacks als ik ongesteld ben en de volgende keer stuur ik een tikkie😛

4 likes

Mijn man (niet Nederlands) belde dat hij voor werk ergens was en dat het vlakbij de Nederlandse winkel was en of ik mijn favoriete drop (schoolkrijt) wilde. Echt lief! Hij vroeg of ik nog iets anders wilde dus ik vroeg om een verrassing. Ik was echt benieuwd wat voor Nederlandse snack hij zou kiezen. Komt hij thuis met… ontbijtkoek! Hahaha echt zo schattig :pleading_face: (en een blikje Cassis)

52 likes

Ah lief! De mijne wil ook altijd meebetalen maar aangezien hij al genoeg voor me betaalt sla ik dit altijd af :p. Als ik eindelijk de ballen heb voor een spiraal mag hij wel zijn portemonnee trekken

2 likes

Mijn vriend is zo lief en attent met kleine dingen voor me meenemen! Echt elke keer dat ik bij hem thuis ben heeft hij speciaal dingen gehaald die ik lekker vind.

Zaterdag werd ik wakker met een berichtje dat er ontbijt voor me klaarstond aan de deur. Had hij vegan ontbijtkoeken gehaald voor me en smorgens in het passeren aan de deur gezet!! Of ik zat op m’n werk toen het een tijdje terug zo heet was, en ik app m dat ik zo zin heb in ijskoffie maar dat kan ik nergens in de buurt halen. Is hij helemaal naar mijn werk gefietst (30 min!!) met een ijskoffie! En dat laat hij dan gewoon achter bij de balie omdat hij me verder niet wou storen terwijl ik aan het werk ben.
Of ik krijg een bericht dat ik eens in mijn brievenbus moet kijken. Zit er een boek in dat hem aan mij deed denken.

Echt hoe heb ik zo’n lieve man gevonden?!

79 likes

oh die heeft duidelijk de love language dienstbaarheid icm gifts. Dat is echt mijn ideaal haha. Maar goed, mijn vriend geeft heel veel complimentjes en bevestiging, dat zou ik ook niet meer kunnen missen.

Wel echt super lief van je vriend!

4 likes

Ik heb eergister een luchtje gekregen van mijn vriend. En hij heeft iets gekozen wat echt heel erg bij mij past en wat ik zelf ook zou kiezen. Ik vind het zo leuk dat hij dat zo goed heeft ingeschat en me dus blijkbaar zo goed kent <3. (En dat hij me zo een lief cadeautje heeft gegeven)

16 likes

Ja ik probeer nu ook een beetje op te letten om af en toe zoiets terug te doen, want het is duidelijk hoe hij liefde toont! Zit vanzelf niet zo in mij, ben meer van grootste romantische verklaringen.

3 likes

Haha ja bij mij en mijn vriend is dat dus precies omgekeerd. Maar wel goed om je in die liefdestalen te verdiepen, want dan begrijp je elkaar ook beter. Ik probeer nu soms iets liefs te zeggen (wel oprecht of course haha) ipv een cadeautje te kopen als ik die neiging voel.

2 likes

Ik heb guanciale gekocht bij een Italiaanse deli in Parijs. Mijn vriend zal denken dat ik het voor hem doe maar eigenlijk wil ik gewoon carbonara van hem. Pancetta was te basic volgens hem.
Love dat hij voor mij zo graag kookt.

16 likes

Mijn vriend werkt nu op een andere afdeling en hij komt weer met zoveel meer energie thuis, echt zo fijn. Hij is weer helemaal zichzelf na die kutafdeling waar hij eerst zat, waar hij standaard 2 uur extra moest blijven en de bazen niet begrepen dat ze eigenlijk heel erg onderbezet waren.

17 likes

Ik kreeg net een smoothie mee :heart_eyes: wij zijn beide echt geen ochtendmensen en mijn vriend kan altijd langer blijven liggen waar ik dan weer stikjaloers om ben, en nu was hij dus eerder opgestaan om dit voor mij te maken en ik vind het zo lief

15 likes

Mijn man en mijn moeder hebben altijd van die ‘discussies’, over zo ongeveer alles. Ik zit er dan bij, hoor het aan en vraag dan waarom alles een discussie is bij hun.

Dan kijken ze me aan en zeggen dan: hoezo, we discussiëren niet we praten gewoon :woman_shrugging:t3:

Het zal wel aan mij liggen, maar ik ben in ieder geval altijd erg blij dat ze het zo goed met elkaar kunnen vinden. Ik weet zeker dat als m’n vader er nog zou zijn geweest, dat dat ook helemaal gezellig was geweest :heart:

12 likes

Ik ben in de woonkamer in het sporten in shorts en bh en er is een mug maar :smiling_face_with_three_hearts: de mug steekt alleen m’n vriend :smiling_face_with_three_hearts:

Echt de ultieme Pro van een relatie, zo’n muggen geleider :heart:

17 likes