Het geluk dat een relatie heet

Een vrouw is ook geen baas in eigen buik als het om sterilisatie gaat. Ik heb maanden gesmeekt, ben besproken in grote vergaderingen tussen alle gynaecologen. 3x ben ik afgewezen. Uiteindelijk kreeg mijn eigen gynaecoloog het voor elkaar dat het gedaan zou worden, mits het geen spoed keizersnede zou worden. Alleen met een geplande keizersnede zou ik gesteriliseerd worden.

4 likes

:sob: ja ik bedoelde ook vooral hoe ik het graag zou zien. Wat een gedoe voor jou zeg!

1 like

Jeetje wat een gedoe! Wij kijken nu sowieso naar een privƩ kliniek en daar kan hij zo te zien snel terecht. Hopelijk is er ook voor jullie snel een mogelijkheid dat je vriend terecht kan

2 likes

Mijn gynaecoloog lachte me nog net niet uit toen ik ernaar vroeg. Hij heeft er maar een spiraal ingedouwd zodat ik nog 5 jaar had om erachter te komen of ik zeker geen kinderen wil.

Naja prima spiraal doet zijn werk, maar ik hoef nog steeds geen kinderen.

2 likes

We zijn gisteren met vrienden eten en heb de ergste kater vandaag.
Vriend staat op en gaat ontbijt halen om te maken, heeft hij ice tea green en kersen mee. Had deze ochtend gezegd dat ik nog geen kersen heb gegeten omdat ze zo duur waren.

23 likes

Mijn zelfvertrouwen was deze weken even laag, daardoor werd ik onzeker en chagrijnig en daar kreeg hij natuurlijk de volle laag van. Maar hij kan er prima mee omgaan :heart:. En verder was het ook weer een heel fijn weekend

2 likes

Ik kon vandaag niets doen door pijn en vermoeidheid, maar gelukkig had mijn vriend fantastisch lekker gekookt en daarna ook de keuken weer opgeruimd :heart:

3 likes

We kwamen er net achter dat we elkaar precies vijf jaar geleden ontmoet hebben. Het voelt zo lang maar ook zo kort geleden. Ik ben echt zo blij dat ik ja zei tegen die date ook al wilde (durfde) ik niet echt.
Maar wat een geluk om zo iemand tegen te komen en nu vijf jaar verder te zijn en een fantastisch kind te hebben en sowieso vijf fantastische jaren te hebben gehad (mooie vakanties, tijd in het buitenland gewoond, samenwonen, dat soort dingen). En hij is echt een geweldige vader, ik ben zo blij dat we het echt 50/50 doen.

46 likes

Woehoe! Mijn vriend is half augustus jarig en ik heb net een verassingsweekendje in een boshuisje geboekt :two_hearts::sparkles: ook stiekem een beetje een cadeautje voor mezelf haha maar vind dat het mag

36 likes

Wat superfijn om dit te lezenā€¦ nou niet van je miskraam natuurlijk maar dat het zo goed gaat tussen jullie!!

3 likes

Er kwam een bloemenbezorger in de flat. Dus ik zo ja zijn hele mooie bloemen zou je niet om een kaartje vragen hinthint. Ik zag hem twijfelen maar hij is er nu toch achteraan gerend hahahaha

4 likes

Ik ben heel moe en mijn laatste energie opgemaakt aan koken en toen stortte ik in en kon niet meer eten en nu is t enige dat ik wil patat dus gaat mijn vriendje dat voor me halen :yellow_heart:

13 likes

Mijn vriend en mijn moeder klikken niet super goed (heb ik wel vaker over geklaagd hier volgens mij), wat wel bijzonder is want de meeste mensen mogen mijn moeder wel, en mijn vriend is ook makkelijk dus het verbaast en irriteert me wel maar goed ik probeer me er maar bij neer te leggen.

Maar mijn ouders zijn gescheiden en op de een of andere manier klikt mijn vriend wƩl goed met mijn ingewikkelde vader. Zegt mijn vriend net: heeft je vader eigenlijk vakantieplannen? Ik: weet ik eigenlijk niet! Vriend: zou hij het leuk vinden om een midweekje met ons weg te gaan? Zullen we dat aan hem vragen? Ik heb nog net genoeg vakantiedagen over.

Echt zo super lief. De band tussen mij en mijn vader was nooit zo top maar het gaat juist steeds beter en vind het zo fijn dat mn vriend dan zo supportive is en dat het hem oprecht leuk lijkt om met mĆ­jn pa op vakantie te gaan haha.

54 likes

Ik ben gisteren best erg verbrand ondanks dat ik mij meerdere keren heb ingesmeerd :frowning:
Nu sliep ik vannacht met mijn vriend (wonen nog niet samen, maar wel samen een huis gekocht) en heeft die gister heel lief alles ingesmeerd met aftersun.
Vanmorgen is die ook eerder zijn bed uit gegaan om mij nog met aftersun in te kunnen smeren, terwijl die super vroeg begint met werken :heart: :heart:
Zegt ie ja dan heb je minder pijn vandaag tijdens het werken ook :slight_smile: :slight_smile:

14 likes

Mijn vriend heeft gisteren een docu over planeten gekeken vond het helemaal interessant. Hij zit nu heel schattig mij allemaal uitleg te geven over saturnus en een of andere maan met water erin. Zo lief dit.

9 likes

Ik kom net thuis van mā€™n late dienst en zie dit op het aanrecht liggen. Een bakje met twee loempiaā€™s en sausjes van de Thai, die hij voor mij heeft bewaard van zijn bestelling van vanavond. Echt een man naar mā€™n hart :smiling_face_with_three_hearts:

84 likes

Ik was vandaag een hoopje vermoeidheid en heb de hele dag op bed gelegen. Mijn vriend kwam steeds langs met drinken, fruit, snacks en onze baby om mij een kusje te geven.

Zo fijn dat dit gewoon kan af en toe. Ik vond altijd dat ik elke dag iets nuttigs moet doen. Maar ik kan me steeds beter overgeven aan dit soort ā€œnuttelozeā€ dagen. En dat komt omdat mijn vriend het 100% accepteert en me zo lief verzorgt en steunt en mij stimuleert om ook lief voor mezelf te zijn ipv streng.

22 likes

Ik verras mā€™n vriend vaak met kleine dingen en andersom eigenlijk nooit. Kom ik net thuis van een weekendje weg, ligt dit op bed op me te wachten:

74 likes

Gisteren had ik met mijn vriend een afspraak gemaakt om een keertje een waterpijp te roken op een doordeweekse avond, gewoon om een keer rebels te doen haha. Alleen hadden we geen snacks dus besloten we om naar de Jumbo te gaan toen we best wel raar waren. En serieus ik heb sinds de lockdown niet meer zoveel lol gehad. Ik had expres mijn Lidl slippers aan gedaan naar de Jumbo omdat ik dat toentertijd suuuuper hilarisch vond. Vervolgens hebben we zoooo fucking veel rotzooi ingeslagen dat we het maar net in 1 tas kregen. Ook wou ik eigenlijk zoā€™n kinder winkelwagentje pakken, maar gelukkig was ik nog helder genoeg om te bedenken dat dat te raar zou zijn. We waren echt de meest obvious stoners ooit daar hahahaha. Toen we terugliepen naar huis stond mijn vriend erop om al wandelend alvast een cornetto te eten, en ik ook dus toen zaten we te kutviolen om met een volle tas een cornetto uit de doos te halen. Ook wou ik heeeeel graag ergens zitten omdat ik het zoo fantastisch vond allemaal.

Terwijl we naar een bankje wandelden was er iemand die rage against the machine uit zijn speakers draaide terwijl hij over straat liep. Eerst hadden we zoiets van Ohhhh weer zon eikel die met harde muziek over straat loopt. Totdat wij allebei zoiets hadden van:ā€™ omg is dat rage against the machine?!?! Awesome man hahahaā€™. Vervolgens gingen we op een bankje zitten tegenover het water met een boot. En toen zat ik de hele tijd van:ā€™ omg kunnen we de boot op? Ik wil de boot op. Laten we het gewoon doen. We leven maar 1 keerā€™. Zie ik ineens een schuifpui op die boot opengaan. En komt er een man het dek op om een sigaret te roken. Dus mijn vriend zegt:ā€™ ehhh zullen we maar gaan, gezien die man gehoord heeft hoe je zijn boot wil infiltreren?ā€™. En toen zijn we naar huis gegaan en hebben we een Brendan Fraser film gekeken :joy:. Het was echt zoā€™n leuke avond, en ik besef me gewoon echt hoe leuk ik het heb met mijn vriend en hoe gek ik op hem ben

41 likes

Ik vind dit heel lief en zegt ook veel over je vriend vind ik. Dat hij zo aan een ander denkt. Echt een goede eigenschap als je het mij vraagt.

1 like