Het geluk dat een relatie heet

Wow! Onontdekt talent, jouw vriend haha
Heeft hij een recept van de taart? Ziet er heerlijk uit!

1 like

Ik had mijn vriend een paar dagen (:sweat_smile:) niet gezien en toen kwam hij me ophalen bij de bushalte en dacht ik mijnnn :heart_eyes::heart_eyes:
Wat ik belangrijk vind in een relatie besefte ik me namelijk afgelopen weekend: dat het zo heerlijk rustig voelt samen. We zijn heel erg gelijk in hoeveelheid praten en de activiteiten die we willen doen (wandelen of fietsen ofzo, naar buiten, vrienden zien) en ik voel me nooit opgejaagd bij hem. Zo fijn met zijn tweetjes.
En hij zag er heel leuk (en lekker) uit en ik was weer helemaal verliefd en blij zo van hij hoort bij mijjjj. Al een jaar in mijn leven. :smiling_face_with_three_hearts:

37 likes

Ik vind het soms zo’n raar idee dat ik nu bijna net zo lang samen ben met mijn vriend als met mijn ex. Met mijn ex had ik dat ik het prima vond hem weken niet te zien. Door omstandigheden hebben we elkaar laatst ook een tijd niet gezien maar dan gaan we elke dag videobellen of online spelletjes spelen. En elke keer leer ik weer van hem en leer ik hem ook weer beter kennen.

Ik weet het niet maar dacht altijd dat echte liefde en dat soort ongein niet voor mij was. Maar het lijkt van wel. Het maakt me bang want wat als ik het weer eens weet te verpesten maar wat ben ik gek op die gozer. En hij schijnbaar ook op mij. :cry:

9 likes

whaa dit is de kerst taart van de allerhande kerst special van 2019, love it die hebben wij ook gemaakt en was zoooo lekker

4 likes

Ohh ja ik herkende deze taart al hahaha maar vond dat heel raar van mezelf, maar ik heb die kerstspecial hier ook in de keuken liggen dus dat verklaart een hoop

2 likes

@popieju @MACdonalds klopt inderdaad!

Het ging even een tijdje iets minder tussen mij en m’n vriend, maar we hebben echt een leuk weekend gehad. Gisteren een dagje naar Amsterdam geweest en het was zo leuk allemaal, voel echt weer helemaal kriebels.

6 likes

Mijn ouders kwamen dit weekend voor het eerst in ons nieuwe appartement langs (ik had ze bijna een jaar niet gezien, mijn vriend anderhalf jaar niet) om mijn spullen langs te brengen. Ze zijn er de hele dag geweest, en ik ben zo ontzettend blij dat het zo goed klikt tussen hen en mijn vriend! Op een gegeven moment stonden hij en mijn moeder over me te praten in de keuken, en ik smolt helemaal van de dingen die hij zei. :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

ik lag gisteren op het strand samen met de jongen met wie ik een tijdje date (twee maanden en hij is gewoon helemaal leuk) en we hadden het over z’n vriendengroep. Ook dat hij nog de enige ‘single’ was in de groep. Hij stopte met praten en keek me aan: ‘maar ben ik nog wel single?’ Toen heb ik 'm maar geclaimd door nee te zeggen en het was eigenlijk grappig, hij moest lachen, en toen zijn we verder gegaan met waar we waren. Dus ik ga nu als niet-meer-single door het leven en ik vind het heerlijk (en volgende maand gelijk samen op vakantie). Ik ben content.

101 likes

Mijn vriend en ik zwaaien elkaar altijd uit. Hij zwaait me de hele straat na. Ik hang uit het raam.
Maar nu was ik eigenlijk alweer op weg naar mijn bed vanmorgen toen vriend super vroeg vertrok. Tot ik dacht, toch even uit het raam kijken.
Toen kwam hij zo aanlopen en kijken of ik achter het raam stond.
Wij beiden helemaal lachen. Zo zoet en cute vind ik ons dan :smiling_face_with_three_hearts::sweat_smile:

52 likes

We gaan maandag op vakantie (20 km verderop lol) en zitten elkaar al de hele week op te geilen met wat we allemaal gaan doen met elkaar. Bijna jammer dat we elkaar morgen al zien en het nog niet even kunnen uitstellen. Het knettert nog zo tussen ons seksueel gezien en ik ga er erg goed op.

4 likes

Ik vind die kleine, lieve dingen die hij doet altijd zo leuk. Gisterenavond gingen we laat terug naar huis vanaf z’n ouders en het was ineens best fris geworden buiten met een beetje regen al. En ik had dus geen jas meegenomen. Heeft ie de hele weg naar huis z’n arm om me heen gehouden omdat ie bang was dat ik het koud zou krijgen anders :smiling_face_with_three_hearts:

6 likes

Mijn vriend zei afgelopen weekend echt 3x I love you of ik hou van je.

Is hij ziek ofzo. :rofl: Volgens mij heb ik dat hiervoor in totaal 3x gehoord in al die maanden.

1 like

Gisteren zouden mijn vriend en ik samen gaan sporten. Een half uur voordat we richting het sporten moesten besloot hij dat hij toch niet meer mee wilde. Oke prima- dan ga ik alleen, geen enkel probleem.
Ergens vond ik het wel wat irritant dat hij zo laat afhaakte want dan kon ik ook niemand anders meer regelen om mee te gaan.
Totdat ik thuis kwam in een volledig opgeruimd en schoongemaakt huis, bedden verschoond en opgemaakt, badkamer van boven tot onder gepoetst en hij 2 uur later thuiskwam met alle boodschappen incl verse bloemen.

Man naar mijn hart :smiling_face_with_three_hearts:

37 likes

Kom ik terug van hardlopen heeft mn vriend bitterballen in de airfryer, yessss😍

10 likes

Het is echt vakantie. Alleen maar seks en lui zijn samen. En ik krijg zo pizza :partying_face:

22 likes

OMG! Mijn vriend is dus ballonvaarder. Ik wist dat hij een vlucht had vanavond, en hij belt me net vanuit de lucht, dat hij zometeen over mijn huis gaat vliegen. Is hij super laag naar beneden gekomen zodat hij even naar me kon zwaaien :smiling_face_with_three_hearts:
Heel de buurt wel in rep en roer omdat ze dachten dat de ballon in nood was haha :sweat_smile:

114 likes

Wow wat vet! Ben je wel eens mee geweest? Een ballonvaart is echt mijn droom maar zo duur :sob: ik hoop nog steeds dat ik dit een keer cadeau krijg van mijn vriend en dat hij me dan in de lucht ten huwelijk vraagt

Verder zijn wij echt zo verliefd nog na 4 jaar? Natuurlijk wel op een andere manier maar dit is zo zo zo anders dan mijn vorige relatie na 4 jaar was. Nooit durven dromen dat ik dit zou vinden :heart::heart::heart:

15 likes

Ja cool he, ik schep er ook graag over op haha!
Nog niet, we zijn ook nog niet zo lang samen, maar het zal er wel een keer van komen. Lijkt me best wel romantisch inderdaad!

1 like

Ik ben ten huwelijk gevraagd in een luchtballon! Inmiddels 25 jaar samen waarvan 19 jaar getrouwd.

37 likes