Het geluk dat een relatie heet

@Falkor @dombo Hahaha het is deze, zie nu dat het niet enkel en alleen voor warmbenige mensen maar meer te bieden heeft.

https://www.bol.com/nl/p/comfycentre-kniekussen-orthopedisch-beenkussen-traagschuim/9200000119441870/?Referrer=&gclid=Cj0KCQjwyZmEBhCpARIsALIzmnLBcnDCcapXfEeYyyQZdkcmV31OJrWHSAhoXigQkjVu_LbrRyqRCbsaAqj1EALw_wcB

Op zich in de zomer herken ik dat ook wel maar ik heb niet het probleem dat m’n benen dan tegen elkaar liggen (hij slaapt op zijn zij) en daarom zweten, maar het is dan gewoon warm overal haha

Hij slaapt nog dus nog geen review, weet ook niet waar hij het had besteld dat hij de oordopjes en slaapmasker erbij kreeg :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

We waren net een pc spel aan het spelen waarbij we moesten samenwerken en ondertussen praatten we met elkaar via Discord. Er zaten best veel dialogen in het spel maar mijn geluid deed het niet, ik hoorde alleen m’n vriend via voicecall. Dus hij begint meteen voor mij alles na te doen, in hele gekke stemmetjes en allemaal inside jokes zodat het voor mij bijna zo leek alsof de personages zo spraken. Echt gejankt van het lachen, onze humor is zo hetzelfde :joy:

19 likes

Volgende week zijn we drie jaar samen en ik heb een zachte badjas besteld als cadeautje. We maken altijd grapjes over onze chill outfits en ik loop altijd in mijn badjas met pantoffels (we hebben dezelfde) dus straks kan hij ook in badjas.

16 likes

Mijn vriend en ik zijn vandaag drie jaar samen en hij lijkt alleen maar leuker te worden :heart:

29 likes

Ik had vanochtend tien kilometer gerend en na het douchen kroop ik weer even naast m’n vriend in bed. Toen zei ik als grapje dat ik de rest van de dag in bed wilde blijven, een tosti eten, een beetje vrijen en slechte televisie kijken. Vervolgens ging hij douchen en naar beneden en ik bleef nog lekker liggen.

Komt hij na tien minuten weer naar boven met een tosti voor me. Zo lief!

25 likes

Weet niet zeker of dit het goede topic is, maar heb juist met mijn vriend afgesproken om elke maand voor elkaar een date te organiseren. Maar nu heb ik goede ideeen nodig. Dus bijvoorbeeld: mexicaanse avond met nachos en taco’s en bijpassend drankje maken, sport date om een couples work out te doen.
Hebben jullie nog meer ideeen? Mag echt alles zijn en ook iets wat buitenshuis kan nu ivm coco

1 like

Geitjesboerderij :heart_eyes:

1 like

Volgens mij heeft @tuula hier een (paar) (blog)posts over geschreven, daar stonden leuke ideeën bij.

3 likes

Wat super, precies wat ik zocht. Dankje en ook @tuula voor de blog!

2 likes

Ben aan het werk en ondertussen is mn vriend aan het stofzuigen, zn fiets schoonmaken, de was ophangen. Echt love it. Heel normaal natuurlijk maar mijn ervaring in een relatie is echt 10000% anders dus dit is echt een verademing en geniet ik er gewoon van :joy:

16 likes

Ik geniet zo intens van m’n vriend; knuffelen, lachen, altijd even een appje kunnen sturen, elkaar 's avonds bellen als we elkaar niet zien, dingen met elkaar delen. Sinds ik hem ken voelt het echt alsof er een licht aangegaan is of zo.

41 likes

Leed en geluk in een; mijn vriend brengt me elke week, vaak zelfs twee keer per week, koekjes of andere lekkernijen. Vorige keren van bellicio, vandaag van van stapele. Morgen krijg ik macarons van de patisserie.
Heel lekker en heel lief, maar niet goed voor me dit :rofl::weary:

11 likes

M’n vriend en ik maken elke keer een grapje als we een bonnetje of zo ergens van krijgen dat het voor ‘het plakboek’ is. En nu zei m’n vriend laatst dat het misschien wel leuk is om gewoon echt een plakboek te hebben samen. Dus heb ik gister een groot fotoalbum gekocht bij de Hema en daar gaan we nu alle kaartjes en foto’s en tickets in plakken :heart_eyes: Lijkt me echt super leuk om zoiets over 30 jaar of zo nog te hebben en dan terug te kunnen bladeren naar alles.

32 likes

Ah dat vind ik echt een leuk idee, om dan met een anniversary terug te gaan kijken!

3 keer raden wie net in de auto stapt om een ijskoffie voor me te halen omdat ik zei dat ik daar zo’n zin in heb :partying_face::partying_face::partying_face::partying_face:

23 likes

Mijn vriend zei gister dat er niemand zo grappig is als ik en ik vind dat zoo een leuk compliment <3

36 likes

Afgelopen weekend een nachtje weg geweest met mn vriend. Hele dag op het strand op een terrasje gezeten, súper mooi weer. In de duinen gesekst, zonsondergang gekeken en toen nog de zee in gesprongen. Daarna op de hotelkamer in bad (helemaal verkleumd) en toen (met al een vreselijke kater haha) gaan slapen. Was zo’n fijn weekendje weg. Voel me echt een verliefde puber (al waren we wel bang voor een filmpje op dumpert ofzo aangezien het op klaarlichte dag was :sweat_smile:)

36 likes

Mijn vriend en ik zijn nog niet zo lang samen (twee maanden) en wonen best wel ver uit elkaar. We proberen elkaar elk weekend te zien, met soms een weekend ertussen. Nu zouden we elkaar afgelopen weekend weer zien na twee weken, maar toen werd hij op vrijdag ineens ziek. Hartstikke balen natuurlijk. Toen gingen we gisteren even videobellen (normaal bellen we meestal zonder beeld) omdat hij zei dat hij me “echt even wilde zién”. Dat vond ik al vet lief, en toen zei hij tijdens het gesprek ook nog dat hij me “zooooo mist”. Ik ben echt weer helemaal een verliefd tienermeisje in deze relatie, en ik geniet er zoooo van haha :smiling_face_with_three_hearts:

25 likes

We zijn voor het eerst samen een nachtje weg en het is echt zo fijn en gezellig :smiling_face_with_three_hearts: Ondanks dat we vet onhandig hadden geboekt (een dag voor de versoepelingen) is het echt zo leuk! Lekker op het terras gezeten vanmiddag, onverwacht een vet lange wandeling in de natuur gedaan, lekker in een parkje zitten eten in de zon en daarna spelletjes gedaan op de hotelkamer.

18 likes

Ik kwam er laatst achter dat mijn vriend een kattebelletje dat ik ooit geschreven had, nog bewaard had. Samen met bonnetjes van bioscoop, eerste date, etc. Heel erg schattig, ik wist dat niet, dat hij dat bewaarde, dus ik smolt echt.

12 likes