Het geluk dat een relatie heet

Deze jongen maakt me zo rustig :smiling_face_with_three_hearts: en we kunnen echt over alles praten en 100% onszelf zijn bij elkaar. Afgelopen twee dagen samen voelden als een mini-vakantie

23 likes

We gingen dit weekend hardlopen (hij voorop en een langer stuk dus we liepen niet Ă©cht samen) met het mooie weer. Ik met hond dus was veel sneller klaar. Gewacht op een bankje en toen kwam ie helemaal bezweet aangerend, echt zo heet (haha) zag ie eruit jezus :heart_eyes: daarna bijgekomen op een bankje, slaat een arm om me heen terwijl we beide stinken naar zweet. Samen praten over hoe het ging. Verteld ie dat ie halverwege moest poepen hahaha. Dat gevoel wat jij beschrijft @Bird, zo fijn, zo rustig samen. Het gevoel dat het goed zit, dat je voor elkaar gaat en het zo leuk is samen.

Mn ex was zo lui als wat en dat haatte ik zo erg en nu samen dit kunnen delen is heel erg fijn

15 likes

Echte liefde is
 wanneer je vriend ALLE sims installeert op zijn game pc voor je
omggggg ik ga zo genieten :star_struck: :star_struck: :star_struck: :star_struck:

25 likes

Aah veel plezier!

Hij is zijn shirt vergeten dus daar slaap ik nu al heel de week in :smiling_face_with_three_hearts: ruikt nog steeds lekker

2 likes

Ahhh dat heeft mijn vriend ook gedaan :heart: en toen gingen we onszelf namaken (mijn sim moest natuurlijk in een kort topje rondlopen :joy:)

Aaah ik tel echt de nachten af tot we samenwonen, zo fijn om zo niet meer 230 km uit elkaar te zijn <3!

23 likes

Zo fijn! Zien jullie elkaar nu wel regelmatig? M’n (inmiddels) man en ik woonden ook 250km uit elkaar en wonen inmiddels bijna 4 jaar samen, maar we kunnen ons ook niet meer indenken dat we ieder weekend 2,5u heen en 2,5u terug in de auto zaten om elkaar te zien.

Geniet van het samenwonen! :heart:

3 likes

Dank je wel!

Wij zien elkaar elke week en omdat hij niet mag rijden voorlopig rijd ik de afstanden, vind ik niet erg. Maar ben erg blij als we kunnen settelen!

1 like

Zal wel een hele omschakeling worden m van omgeving Rotterdam naar een dorp in Groningen te gaan! Wanneer verhuis je precies? Veel geluk in ieder geval, je verdient het! :heart:

1 like

Ik fietste emotioneel terug vanaf het ziekenhuis en fietste een beetje een omweg om het een beetje een plekje te geven
En ineens zag ik daar mijn vriend en hond lopen :heart_eyes: wat houd ik toch van hun

31 likes

Over een paar weken, maak ondertussen nog ‘‘even’’ een hbo-opleiding af en mijn vriend zijn ziekenhuisbezoeken, co-ouderschap van mijn dochter et cetera. Dus we willen het allemaal beetje overzichtelijk houden voor zover dat kan hehe.

Ja, zal zeker omschakelen worden! Maar ben gelukkig nog vaak in mijn oude omgeving.

2 likes

Ohhh leuk! Ga je naar Groningen verhuizen?

1 like

Yes!

Alvast welkom! :grinning_face_with_smiling_eyes:
Heel tof voor jullie. Groningen is echt leuk, maar dat weet je natuurlijk al haha. Succes met de laatste dingen afronden

1 like

Mijn vriend heeft net een pakketje laten toekomen bij ons thuis (hij is op zijn werk) als verrassing. 2 wijntjes en een versgebakken zuurdesembrood van onze lokale wijnbar. Wat een man.

15 likes

Zit al een maand in isolatie en mijn man heeft het hele huishouden overgenomen en zorgt voor me. Gaat naar de apotheek en haalt alles wat ik wil. Belt zelf even om meds te checken. Zo betrokken en zorgzaam. Dat ik even goed er aan herinnerd word waarom we getrouwd zijn.

14 likes

Ik wil wat meer bewegen, dus om me te helpen had mijn vriend me beloofd dat als ik afgelopen week in totaal 100 duizend stappen zou zetten, hij een driegangenmenu voor me zou koken. Dat bleek een goede motivatie te zijn want hij staat nu in de keuken culinaire hoogstandjes van Ottolenghi te maken :smiling_face_with_three_hearts:

30 likes

Ik vind affectie tonen lastig vermoedelijk omdat ik dat vanuit huis niet heb meegekregen en ik vaak in vorige relaties afgewezen ben als ik het probeerde. Mijn vriend is zo’n enorme knuffelaar en mijn hemel wat vind ik het soms lastig als hij zich weer in allerlei bochten wringt om met mij te knuffelen op de bank. Dus sinds kort oefen ik met sneller uit mezelf een zoen of knuffel te geven. En vandaag zei hij ineens dat hem was opgevallen en hij trots op mij is.

En ik word soms misselijk van mezelf hoe vreselijk verliefd ik nog op hem ben.

42 likes

Het is geen leed en niet echt geluk maar ik heb t altijd koud en slaap altijd met een kruik en mijn vriend heeft nu een kussen gekocht met een koelende gel laag zodat als hij zijn benen tegen elkaar heeft het niet zo zweet want daar werd hij blijkbaar wakker van hahahahaa echt cant relate en vind t hilarisch dat zoiets bestaat ook echt haha. En het is echt voor de ultimate slaapdiva blijkbaar, hij kreeg er oordopjes en een slaapmasker bij :joy: hij slaapt ook altijd met oordopjes in en toen we geen goede gordijnen hadden ook een slaapmasker haha

16 likes

Oh my god waar koop je dit? Dit moet mijn “altijd met een been boven de dekens slapen anders is het te warm en gaan zijn benen zo zweten” vriendje echt hebben.

3 likes