Het geluk dat een relatie heet

Love mijn vriend die heel slecht uit bed kan komen, maar toch voor mij vanochtend naar de bakker is gegaan voor verse croissantjes en jus.

8 likes

Gefeliciteerd! Gaan jullie het vieren?

1 like

Oh dat is jammer. Beterschap voor je zoontje en anders gewoon een andere dag vieren.

1 like

Ik zit eventjes minder lekker in m’n vel, gewoon wat stress en werk gerelateerde struggles. Maar m’n vriend is zo ontzettend lief voor me! Heel begripvol en niet pusherig maar staat wel 100% voor me klaar. Gewoon echt precies wat ik nu nodig heb

5 likes

Mijn vriend is zó lief ondanks dat ik de laatste paar dagen niet zo lekker in m’n vel zit en hij dit soms ook een beetje te verduren krijgt. Wordt nooit boos en geeft me alleen maar meer knuffels en kusjes. Het is cute.

6 likes

Mijn vriend komt net thuis met een mc kroket en mc flurry :heart:️

20 likes

Echte liefde.

1 like

Vrijdag gaan we uiteten (bij een Argentijns restaurant) omdat ik heel droog zei ‘hey we hebben een half jaar’ en toen zei hij dan neem ik je mee uit-eten om het te vieren!

Wat een schatje. :heart:

15 likes

Nog gefeliciteerd!! :gift_heart:
Hebben jullie het nog kunnen vieren?

1 like

Ahhh super leuk! En gefeliciteerd natuurlijk!! :heart:

1 like

Mijn vriend gaat ieder jaar naar zijn moederland, we gaan samen ook hoor maar hij gaat ook nog eens alleen. Ik kan dat helemaal begrijpen, want als ik erbij ben heeft hij niet de vrijheid die hij wil hebben (hij gaat bv nu bij zijn ouders slapen, met mij altijd op hotel) plus we hebben nu ook een baby van 6 maanden dus dan heb je sowieso niet alle vrijheid om te doen wat je wilt. En is iets waar hij altijd heel erg naar uitkijkt.

Nu heeft hij al drie keer gezegd dat tien dagen wel heel erg lang is en dat hij toch gek is om naar daar te gaan als hij ook lekker bij ons thuis kan zijn… SMELT

13 likes

Dit is zĂł lief. En heel herkenbaar. Stevig vastgehouden worden is op sommige momenten zoveel fijner en waardevoller dan welke woorden ook.

3 likes

Thanks. :heart:

Ik ben voor het eerst ongesteld sinds ik mijn vriend heb en hij is zelf een weekend weg. Stuurt -ie net: “Hoe is het eigenlijk met je ongesteldheid? Feeling ok? Weet niet of het raar is om dat te vragen? Als 't raar is moet je het maar gewoon negeren!!!” hahahaha :heart:

37 likes

Haha! Dit zou mijn vriend ook kunnen doen. :joy:

1 like

Dit is echt het liefste wat ik vandaag gelezen heb.

3 likes

Het geluk dat een relatie heet. Ik heb het meerdere keren gelezen, zo heerlijk klinkt het.

1 like

Misschien heeft iemand in de familie wel vakantiehuis (korting) of misschien bepaald huwelijksjubileum dat ze mee worden gevraagd op vakantie (ofzo idk)

Liefde is; samen op muggenjacht in je vakantiehuisje

11 likes

Haha ik was vandaag verdrietig om van alles maar eigenlijk niets in het bijzonder… ging mijn vriend even boodschappen doen en had hij heel vrolijk wc papier gekocht om me op te vrolijken. Haha, te random maar vind t wel lief

79 likes