Het geluk dat een relatie heet

Geweldig haha, ik ben net zo. Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk dat ik het wel kan - Pipi Langkous. Nadeel is wel dat er nu al een paar weken 20 gipsplaten en 12 vloerplaten in de keuken liggen omdat ik nog niet aan klussen toe kom. Mijn man heeft alleen 2 linkerhanden, dus soms is het een gevalletje help mijn vrouw is klusser :sweat_smile:

Het is nu een maand geleden dat mijn vader is overleden en mijn man heeft zoveel taken qua regelwerk op zich genomen, heeft mij iets meer rust gegeven in deze kutperiode. Ik ben echt zo blij dat hij mijn maatje is.

7 likes

Mijn vriend is blij dat de avondklok een uurtje opgeschoven wordt, want dat betekent dat we zondagavond een uurtje langer samen zijn :smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

Is toch pas vanaf as woensdag?

1 like

Jaa klopt. Hij dacht eerst vanaf dat de avondklok in gaat. Dan maar volgend weekend een uurtje langer samen haha.

Wilde gisteren lezen in bed maar vindt mn vriend altijd saai (snap ik ook, wonen niet samen) dus ik had me al bedacht.
Maar toen zei hij opeens uit het niets in bed ‘Kom, zullen we samen lezen?’
En ging hij tegen hoofdeinde zitten en ik tegen zijn borst aan en zo gelezen :heart:

(Na 2 pagina’s ging ie me aanraken en toen maar gestopt maar toch!)

16 likes

Zo lief, kom ik thuis vandaag is er een pakketje geleverd voor me. Cadeautje, zomaar, allemaal Lush spullen :pleading_face::heart:
Dus nu zit ik in bad met een bruisbal en een boek en thee, lekker.

21 likes

Mijn vriend en ik zagen vanmiddag een jongetje van +/- 10 jaar oud tegen een (stilstaande) vrachtwagen aan fietsen. Niet echt gewond gelukkig maar had wel wat pijn en was aan het huilen, de chauffeur van de vrachtwagen foeterde hem alleen maar uit dat hij beter moest opletten en toen gaf mijn vriend hem een standje dat ie even normaal moest doen en ook gewoon kon kijken of het goed ging met het jongetje en of ie hulp nodig had.

En toen ging hij het jongetje troosten :smiling_face_with_three_hearts:

32 likes

Mijn vriend gaat altijd op zondagochtend vroeg de weekboodschappen doen en als ik bij terugkomst nog niet wakker ben krijg ik altijd ontbijt op bed, vandaag een zelfgemaakte fruit bowl met mango en peer :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

23 likes

https://www.bol.com/nl/p/vertellis-relatie-editie-vragenkaartspel-voor-nog-betere-relatie/9200000086872998/?Referrer=ADVNLGOO002027-N5VWF7J26KTRM-472781896699&gclid=EAIaIQobChMIz6TMyJTV7wIVF9N3Ch0bXQYREAAYAiAAEgIU1_D_BwE

Wij hebben afgelopen weekend deze gedaan. Het klinkt nogal zoetsappig en zwaar, maar het was heel leuk. Op zich is praten voor ons geen probleem, alleen was het wel een keertje fijn om dat helemaal zonder afleiding te doen. Glaasje wijn erbij en gewoon kletsen over van alles en nog wat. :smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

Ik heb nu even niet iets specifieks maar ik vind het zo fijn dat mijn vriend tegelijkertijd ook gewoon mijn bff is en dat het daarom altijd zooooveel lachen is samen en zo gezellig <3

17 likes

Sinds een tijdje lezen we elkaar weleens voor uit een boek en ik vind dat zó leuk en gezellig. Dan lezen we om en om een hoofdstuk voor. Laatst hadden we een boek binnen een week uit en hebben daarna de film ervan gekeken. Ik hoop dat we dit blijven doen.

We zeiden eerder weleens, wat jammer dat we niet tegelijk hetzelfde boek kunnen lezen, maar zo kan het wel!

22 likes

Oooooh dit is echt mijn romantische droombeeld haha, iemand die voorleest in bed! Probeerde het wel eens met mijn ex, maar zijn Engels was niet zo goed en met voorlezen lukte dat gewoon niet zo goed

2 likes

Wij hebben afgelopen weekend voor het eerst in ons 13 jarige samenzijn een gezelschapsspel gespeeld. En het was echt super leuk, gezellig met een drankje en hapjes erbij. Gaan we zeker nog eens doen. Het was echt een nieuwe dimensie in onze relatie :rofl:

7 likes

Dit weekend heb ik It takes two gekocht, een ps4 game dat je met een andere persoon moet spelen. Dat kan zowel online maar ook lokaal, dat je met een gedeeld scherm speelt. Dat spel was echt heel erg leuk, het was even geleden dat ik nog met zoveel passie, zenuwen en gelach heb gespeeld. Je moet in dit spel echt samenwerken en samen dingen uitvogelen. Het was geweldig om nog eens zo samen te spelen. We hadden het er ook over dat we al best lang samen zijn, dat we in het verleden keuzes maakten die we nu anders zouden aangepakt hebben, maar dat de drijvende kracht toch die liefde is die we nog steeds voor elkaar voeren en de inzet om te communiceren en jawel, samen te werken.

Echt leuk, warme aanrader ook.

21 likes

Wauw, wat een diepgang zeg, had ik niet bij een playstation spelletje verwacht. Net die trailer bekeken en ziet er echt super leuk uit! Ik ga hem ook bestellen denk ik!

2 likes

Ik heb sinds ongeveer een jaar een relatie met mijn vriend en we kunnen zo bizar goed met elkaar praten, wat voor zowel hem als mij echt een heel groot verschil is t.o.v. met onze exen. En dat maakt me zo blij omdat ik voor het eerst in mijn leven écht het gevoel heb van: ‘ja, jij bent het!’. We maken ook super leuke toekomstplannen en hebben het al vaker gehad over ‘later’ qua samen wonen, of we zouden willen trouwen en of we kinderen zouden willen. Het zit gewoon echt goed. Dat is zo’n fijn en rustig gevoel. Oh ja en daarnaast hebben we ook nog super veel lol en heel goede seks :smiley:

18 likes

Ongeveer een maand geleden heb ik gepraat met mijn vriend dat ik terug een studie wil gaan doen vanaf het nieuwe schooljaar (=september). We waren het allebei eens dat ik niets te verliezen heb dus dat ik ervoor zou gaan. Ik ben nog niet ingeschreven en in tussentijd hebben we het er niet meer over gehad.
Nu waren we gisteren naar de indeling van onze kamers aan het kijken, en hij wil graag zijn ‘mancave’ verhuizen naar de kamer ernaast en hij zei heel lief: dan kan hier u bureautje staan :pleading_face: Ik vind het echt fijn dat hij daar nog mee in zijn achterhoofd zit, dat hij niet denkt dat het een bevlieging is en dat hij ten volle achter mijn keuze staat :revolving_hearts:

34 likes

Mijn vader is vandaag 25 jaar geleden overleden en meestal heb ik dan een beetje een off-day zonder het te beseffen tot ik me dan realiseer dat het 14 april is.
Zo ook vanochtend maar mn vriend was vet lief voor me terwijl ik mopperend ( en redelijk irritant) aan het rondscharrelen was. Toen ik me eenmaal realiseerde welke dag het was ging ik even sorry zeggen maar toen zei hij dat hij het wist want hij heeft een jaarlijkse reminder in zn agenda staan. Hij wilde er eerder niks over zeggen totdat ik zou aangeven erover te willen praten en was dus in de tussentijd gewoon heel snoezig aan t zijn.

71 likes

Mijn vriend heeft voor vannacht een hotel voor me geboekt zodat vandaag ik in mijn eentje door de stad kan slenteren, morgen goed kan uitslapen en lekker ontbijt kan halen ergens.
Hij was vorige week een nachtje weg en was daar zo van opgeknapt dat hij vond dat ik dat ook moest doen :heart:

51 likes

Ik denk dat mijn vriend mij binnenkort ten huwelijk gaat vragen. Van de week had hij iets bestelt dat later binnenkwam dan gepland (toen ik thuis was) en zag dat er iets binnen kwam via de PostNL app. Toen hij thuis kwam heeft hij het snel uit de brievenbus gevist en uit mijn PostNL app (had het nog niet bekeken). En hij maakt de laatste tijd van die dubbelzinnige opmerkingen :thinking:.
Zoals ‘oh ja van de week had ik iets bedacht dat ik wil gaan doen als ik je ten huwelijk ga vragen’
:joy:.
Maar de tijd zal het leren haha

31 likes