Het geluk dat een relatie heet

Nee ik vind 3 maanden ook echt een totaal andere kwestie dan een jaar.

Maar het omdraaien van het argument zoals jij dat doet, vind ik wel een hele goede. Ik zou vanuit partner kant dus inderdaad denken ‘ik ga niet een jaar op jou wachten terwijl ik nog niet weet of dit het wachten waard is’, maar zelf kan je natuurlijk net zo goed denken ‘ik ga niet een jaar van mijn leven weggooien om te kijken of deze relatie het waard is’.

Maar goed het klinkt In dit geval als een zeer impulsief idee en niet als een lang op gehoopte droom en/of levenspad

6 likes

@Loveisafourletterword ik zou in jouw geval helemaal niet naar Ghana geen. Beter een jaar op jezelf zonder vervelende relatie en dan aan jezelf werken. Naar het buitenland gaan voor zo lang en naar een land met minder voorzieningen qua psychische zorg lijkt me geen goed idee.

24 likes

@Loveisafourletterword Ik heb jouw andere berichten op dit forum niet meegekregen maar mijn partner en ik hebben dit besproken en wij zouden daar oke mee zijn. We hebben allebei werk waarbij er een kans is dat we naar het buitenland moeten of kunnen. Ik heb al vanaf het begin tegen hem gezegd dat ik dat graag wil, dus hij weet ook waar hij aan toe is.
Ik denk dat het wel afhangt van de context en van waar je heen gaat. Als mijn vriend nu ineens een jaar op een onbereikbaar oord gaat chillen om ~zichzelf te vinden~, zou ik dat vervelender vinden dan wanneer hij voor werk of studie oid naar een plek gaat waar ik hem makkelijk zou kunnen opzoeken.

2 likes

Stel je voor dat je daar ook iemand treft die je manipuleert en gaslight. Zit je dan in Ghana.

4 likes

Ohhhhhh :heart::heart::heart::heart::heart::heart:

1 like

Mijn vriend staat sinds een tijdje vroeg op “om met zijn meisjes* te dauwtrappen”

*onze katten

43 likes

:joy::joy: gaat ie dan met ze naar buiten wandelen?

1 like

Ja dan mogen ze even in de tuin lopen haha

4 likes

Ik was zo overprikkeld dat ik tegen mn vriend heb staan schreeuwen dat hij maar even moest googlen voor de definitie van sparren (ik heb gebokst dus hij dacht leg het even uit). En ik schakelde compleet uit en ging in bed liggen. Ik voelde me best een kreng maar later zei hij dat hij het juist ok vond en ook wel aan mij merkte dat ik niet blij was.

Ik ben niet gewend in een relatie dat ik mijn instabiele depressieve zelf kan zijn. En met hem kan dat wel en het is wennen maar ook wel heel fijn.

5 likes

M’n vriend zei net ineens: “Je bent mooi als je lacht. Of ja je bent altijd mooi, maar extra mooi als je lacht! Dan krijg ik kriebels.” :pleading_face::heart:

16 likes

Vanavond finale van WIDM terugkijken met m’n vriend. Lekker prosecco voor erbij gehaald. Echt heel veel zin in om gewoon lekker te knuffelen en klef te doen haha.

3 likes

Fuck alle rozen, teddyberen etc. Liefde is als je man de poep onder je schoenen buiten aan het schoonmaken is met een oude tandenborstel. Ik ben vanmiddag met mn laarsjes (met profiel) in een gigantische drol gaan staan. Ik heb echt mega smetvrees, dus had ze haast gelijk weggegooid haha.

Dus nu zit hij met handschoenen, dettol en alles op de gemeenschappelijke vlonder van ons gebouw (inclusief bilspleet bij het bukken :sparkling_heart: :peach:) te poetsen terwijl ik heel irritant aanwijzingen roep op veilige afstand.

52 likes

Ahhh haha, lief van ‘m. Vergelijkbaar verhaal, zo heeft mijn vriend gisteren heel secuur een paar blaadjes sla staan wassen en droogdeppen omdat het restaurant waar we hadden besteld mosterd op mijn burger had gedaan, en dat vind ik echt niet lekker. De mosterd zat alleen op het onderste broodje dus hij heeft mijn onderste helft verwisseld met zijn bovenste helft en alle garnituren helemaal mosterd-vrij gemaakt. Echte liefde :joy::heart:

26 likes

Hahaha hoe lief is dit, ware liefde

1 like

Had niet gedacht hier tegen deze tijd nog eens te posten :smiling_face_with_three_hearts: mn vriend appt net een foto dat hij een bureautje heeft besteld, in elkaar gezet, boven neergezet voor het raam, bureaustoel erbij. Ik wilde perse niet naast hem werken (callcenter) dus nu heeft ie dus een bureau besteld zodat ik boven kan werken. Zo lief. Zijn nog maar net samen dus ik vind dit gewoon een mega lief gebaar.

Hij brengt me sochtends koffie als hij al aan het werk is, is super zorgzaam. Nja gewoon dat gevoel dat iemand 10000% voor jou gaat is echt ZO fijn, wat heb ik dat gemist zeg.

38 likes

Wij hadden van de week een middagje vrij zodat we wat klussen konden doen in huis. M’n man was beneden bezig een muur te maken voor de nieuwe keuken. En ik was de overloop boven aan het stucen. Ondertussen kwamen we af en toe eens even buurten en elkaars werk bewonderen :grin: Dat was al gezellig!

Toen we klaar waren zaten we samen even heel bewust intens gelukkig te zijn met ons leuke huis :smiling_face_with_three_hearts:

15 likes

Mn vriend tegen de buurvrouw toen we een buitenkachel ophaalden: goh waar heb je dat mooie ding vandaan? Zegt ie super droog: bedoel je mn vriendin?

:joy::joy::smiling_face_with_three_hearts:

32 likes

Wauw hoe kan jij stucen? Dar wil ik zó graag kunnen :star_struck:

2 likes

Filmpjes kijken over stukadoren, erover lezen en uiteindelijk gewoon doen. Het ergste wat er kan gebeuren is dat je alsnog iemand moet inhuren :grin:

Ik denk vaak dat ik dingen zelf wel kan, dus probeer het gewoon eerst. Soms heb ik gelijk en soms ook niet haha.

M’n man is gelukkig net zo!

6 likes

Hahaha awh :heart_eyes:

1 like