Het geluk dat een relatie heet

Het gaat psychisch totaal niet goed met mij en nu heeft mijn vriend een hotel geboekt dat we er 2 nachten even tussenuit kunnen. Aan de rand van de stad dus we er naar toe fietsen. Heb er zoveel zin in.

25 likes

Ons eerste weekendje weg is zo goed bevallen dat we nu al de volgende echte vakantie hebben geboekt. Een week lang belgie. Hopen dat de restaurants weer open zijn tegen die tijd :smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

Aaww ik wil ook echt even wat leuks boeken voor een hotel. Ik ben zo gek op mijn vriend en ik vind dat we gewoon vaker even tussen alle drukte door en gekkenhuis van het werken tijd voor elkaar moeten maken. Hij heeft mij afgelopen zaterdag ten huwelijk gevraagd en nu wil ik die man non stop bespringen en knuffelen. Het idee dat we gaan trouwen maakt mij nog meer verliefd…

97 likes

Ah gefeliciteerd met de verloving! :heart_eyes:

1 like

Thanks ! Ben er ook zo blij mee. Afgelopen zaterdag was het echt zo perfect met alles.

3 likes

Ah wat leuk! Gefeliciteerd met jullie verloving.

1 like

Gefeliciteerd! Super leuk

1 like

Thanks! Al vind ik het een heel gek idee, volgens mij was het pas 1 dag later geland…nu kunnen we nog even een half jaar aan het idee wennen

Wil je vertellen hoe het ging? Ik smul van verlovingsverhalen

6 likes

Gefeliciteerd :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ohhhh wat leuk, ben heel blij voor je :heart::heart::heart:

1 like

Het was gewoon een heerlijke dag, we waren een dagje op pad aan het wandelen in de natuur. Dat is van ons beide een grote hobby. We zaten op een gegeven moment op een bankje aan de oude Maas, de zon scheen, schepen kwamen langs. Het ideale plekje om even weg te dromen. Op een gegeven moment zegt mijn vriend heel serieus: wil je met mij trouwen? Hij begon te huilen en ik dacht ehm wat gebeurt hier nou weer? Uiteraard zei ik ja maar ik werd heel zakelijk. " Ehm ja dat is wel handig met ons nieuwe huis he " " je hoeft niet te huilen hoor … " Toen hebben we heel lang geknuffeld en pas nadat we verder gingen wandelen kwam het beetje bij mij binnen.
We hebben het direct verteld aan mijn schoonzus en zwager waar ik een hele goede band mee heb, vervolgens zijn we daar ook gaan eten die avond.
Het was zo feestelijk en gezellig. Wel zonder ring want ik ben niet zo van dat soort dingen en volgens mij vind ik maar weinig sieraden echt mooi.

We willen het wel gewoon klein houden, natuurlijk is dat ook even niet anders in deze pandemie maar alsnog heeft het onze wens om met een selectief groepje het te vieren, liefste aan het strand ergens. We hadden beide niet erg de wens om te trouwen maar aangezien we een huis hebben gekocht is het wel erg handig en vinden we het stiekem wel heel erg fijn. Nu zijn we erg aan het genieten van het idee en voel ik mij nog meer verbonden met hem. Al vind ik trouwen echt een heel volwassen ding (ben zelf 33 OMG), ik wil gewoon echt met deze man oud worden.

58 likes

Ah super leuk, gefeliciteerd!

1 like

Zo is het juist heel romantisch, liefde spat er vanaf :blush:

1 like

Wat leuk, gefeliciteerd!!

1 like

Zooo leuk​:heart::heart::heart::heart::heart: Gefeliciteerd :partying_face::partying_face::partying_face:

1 like

Ja dat is waar! Wat ik nooit heb verteld aan mijn vriend is dat wanneer ik mij rot voelde, ik altijd aan de oude Maas ging zitten. Was echt mijn plekje, ging altijd over de dijk. Juist nu vraagt hij mij daar, vind ik wel iets heel moois hebben. En nu wil ik in Dordrecht wonen… We wonen 60 kilometer verderop nu maar dat maakt niets uit

Wanneer ga jij trouwen? :heart:

1 like

Gefeliciteerd! :heart:
Heel herkenbaar om meteen over te gaan op jaa dat is praktisch, ik had pas door hoe fijn ik het vond sinds we het geregistreerd hebben (partnerschap dus).
En wat leuk dat je terugkomt naar hier! Hebben jullie al iets gekocht?

1 like

ik zou best graag in Dordrecht willen wonen maar dat gaat nu niet. Ik vind het gewoon fijn daar en heb daar jaren fijn gewoond. Ik zelf woon nu in het midden van het land en heb een huis gekocht dicht bij Amersfoort. Als ik misschien echt de vrije keuze had, was ik in de buurt van Dort gaan zoeken maar waar we gaan wonen is ook prachtig. We hebben een nieuwbouw huis gekocht en trekken daar november '21 in.

Ja gek hè hoe zakelijk je kan worden. Nu is het al aardig geland gelukkig en kan ik echt midden in de nacht wakker worden met een big smile

1 like

Oh ja herkenbaar hoor! We gaan wel gewoon trouwen omdat we het alvast geregeld willen hebben maar ons feest pas volgend jaar. We willen gewoon lekker kunnen feesten zonder beperkingen of ongemakkelijke momenten. Ik wil lekker mijn oma kunnen knuffelen en niet al die stoelen etc uit elkaar houden.

1 like