Mijn vriend ging wielrennen en nu appte m’n moeder dat hij ineens voor de deur stond en ze samen aan de koffie zitten. Zo leukkk
Ik liet mijn vriend een rugzak zien op de website van mijn lievelingsmerk en ik zat heel erg te twijfelen of ik 'm zou kopen. Maar ik heb de tas eigenlijk niet ‘nodig’ dus ik had besloten van niet. Nu heb ik het als cadeautje van hem gekregen Mijn vriend is echt niet romantisch maar soms verrast hij me met echt lieve dingen op momenten dat ik het niet verwacht en dat is echt zo leuk!
Ik heb als verrassing bij Footlocker een Nike joggingsbroek voor m’n vriend besteld. Het zou a.s. woensdag geleverd worden op het adres van z’n vader (m’n vriend is daar doordeweeks vaak). Nu kreeg m’n vriend vandaag een melding van UPS dat woensdag een pakketje van Footlocker bij hem wordt bezorgd Hij kon het niet plaatsen en heeft de klantenservice van Footlocker gebeld. Zij hebben m’n vriend precies verteld wat er in bestelling staat
Dacht ik nog slim te zijn door te bestellen op mijn e-mailadres en de rest van de gegevens op de naam van m’n vriend Niet dus.
Mijn vriend gaat met 26 jaar ein-de-lijk uit huis🙏🏻
Mijn vriend heeft één van de meest geeky hobby’s ever namelijk het in elkaar zetten en verven van Warhammer figuurtjes. Ik krijg regelmatig foto’s toegestuurd, zoals deze:
En ik vind het sowieso al cute dat hij me zulke dingen vol trots laat zien, maar nu stuurde hij me vandaag deze foto:
En ik dacht dat het over Warhammer zou gaan maar hij wilde me even laten zien dat de tulpen die hij onlangs gekocht had er zo mooi uitzagen, zo cute haha. Sorry echt minor geluk dit maar m’n vriend is zo’n lieve jongen en dat maakt me superblij
Ik kwam ergens een filmpje tegen waar een vrouw steeds aan haar partner vraagt: guess my fart en dat hij dan een geluid maakt. Mn vriend zag dit ook en nu doen we dit af en toe.
Love dit haha
Ik weet niet meer wie de forummer was die date nights in thema deed met haar vriend, maar ik wil haar even bedanken voor het goede idee!! Van de week voorgesteld vandaag een Mexicaanse themadag te doen en mijn vriend was super enthousiast. Dus nu zitten we op het balkon margaritas te drinken en empanadas te eten en vanavond maken we nog veel meer lekkers. Echt zo leuk!
Mijn vriend heeft een hekel aan shoppen, maar nu mag ik zijn kleding uitzoeken love gratis shoppen, al is het maar voor iemand anders haha.
Ik was vandaag aan het wandelen en buiten aan het koffie drinken met een vriendin maar op de terugweg moest ik vet nodig plassen dus is mijn vriend mij komen halen en heeft mij met een noodgang naar huis gebracht.
We hebben ook een leed dat een relatie heet topic en een seks topic! Misschien kun je daar advies krijgen als je dat überhaupt zou willen.
Ik denk direct: glijmiddel! Maar weet dus niet eens of je een oplossing zoekt.
Zit in het members only gedeelte. Om daar te lezen moet je dat eerst bij de moderators aanvragen.
Hier verwijderen?
Mijn vriend bood uit zichzelf aan om mee te betalen aan mijn spiraaltje (kost hier 350€), nadat hij zich eerst druk had gemaakt over dat het niet gewoon vergoed werd, want dat vindt hij ook belachelijk
Fijn!, maar eigenlijk ook meer dan terecht, want het is uiteindelijk voor jullie beiden het anticonceptiemiddel, alleen jij draagt het. Maar helaas zie je in veel relaties nog steeds dat de kosten bij de vrouw liggen.
Ik hou heel erg van Disney films/animatie films en ik dacht eigenlijk dat mijn vriend dat soort films niet leuk vond dus we hebben nooit zo’n film samen gekeken. Ik zat laatst door mijn Disney+ account te scrollen terwijl hij naast me zat op de bank en hij was helemaal verbaasd dat er zoveel Disney films zijn die hij helemaal niet kent. Toen hebben we spontaan samen ‘The Princess and the frog’ gekeken en die vond hij helemaal leuk en nu wil hij dat we komend weekend een marathon doen en meerdere Disney films kijken zodat hij kan ‘inhalen’ wat hij gemist heeft hahaha love it! Echt zin in Zo leuk dat hij dat samen wil doen.
We hadden op amsterdam centraal afgesproken, alleen ik was iets later dan gepland. Toen ik aan kwam lopen stond ie met mijn favoriete Starbucks drankje (geen standaard menu) op me te wachten. Met een triomfantelijke lach op zijn gezicht.
Mijn vriend zet elke keer mijn ontbijt al klaar terwijl hij 2,5 uur eerder opstaat dan ik om te gaan werken
Ah dat vind ik heel lief