Ik wil nu een eierbal! Mijn moeder maakt de allerbeste, echt
Love eierballen, eet (at? ) er standaard eentje na het stappen
Ahw, mijn vriend wil mij dus verrassen op valentijnsdag. Ik had direct door wat zijn idee was, voor mij koken dus. Maar nu zag ik op zijn whatsapp toevallig dat hij een vriendin van mij om tips gevraagd heeft wat hij dan allemaal kon doen. En nu wilde hij ook heel toevallig het nummer van mijn broertje hebben (die kok is), en vroeg hij gister ineens out of the blue wat mijn favoriete soep eigenlijk is. Zo schattig allemaal
Mijn vriend verdient echt een lintje. Ik ben vorige week aan mijn hand geopereerd, waardoor ik bij erg veel dingen hulp nodig heb en hij doet dit allemaal zonder te mokken. Ja af en toe een flauwe opmerking ("āMankeer je wat aan je handen ofzoāā), maar hij doet het allemaal maar wel. En dat terwijl ik echt niet de meest gezellige versie van mezelf ben nu, want ik word er echt chagrijnig van dat ik mn eigen sokken niet eens aankrijg.
Sinds tijden niet meer samen thuisgewerkt, maar vandaag wel weer en ik vind het zo sexy als ik mān vriend zān professionele kant hoor/zie.
Ahh echt fijn is dat he! Dan weet je ook echt wat je aan iemand hebt.
Ik ben vorig jaar aan mān buik geopereerd en mocht 6 weken lang niet zoveel doen. Mān vriend kwam 6 weken lang elke dag uit zijn werk bij me langs (best wel omrijden) om even een kusje te brengen. Hij maakt ook echt lange dagen op werk, maar ging liever eerst even langs mij dan meteen naar huis. Ik ben hem daarna nog veel meer gaan waarderen.
Haha jaaa dit vind ik ook altijd sexy! Voordeel van thuiswerken wel
(Ik snap nu ook beter wat hij doet)
Mijn vriend woont nu eigenlijk soort van bij mij door Corona maar gaat soms voor langere tijd naar huis. Nu vroeg ik wanneer hij weer naar mij toe kwam en kreeg gelijk een āja dit weekend want het isā¦VALENTIJN!!ā bericht en denk echt oh shit nu moet ik nog wat verzinnen en wat hij denkt daar aan?! Al vind ik Valentijn ook wel beetje onzin maar nu vind ik het heel schattig :ā)
Hij heeft twee hoodies besteld. Waarvan Ć©Ć©n speciaal voor mij. Hij zei dat we nu een anwb koppel kunnen spelen haha. En ik hoefde hem ook niet te betalen, vet lief. Verder vroeg hij vorige week of ik iets met valentijn heb, wat niet zo is en ik gaf ook aan dat ik niets hoef. Gisteren zei hij dat het aankomend weekend is en liet een beetje doorschemeren dat hij toch een verrassing heeft? Nahw.
Mijn vriend heeft een hekel aan Valentijnsdag. Ik krijg dus ook nooit iets op de dag zelf. De dag erna krijg ik altijd een cadeautje haha. Nu heeft hij een financiƫle meevaller en heb ik mijn Valentijnsdag cadeau al gekregen: een blender!! Die wou ik graag om smoothies te maken. Ik heb net allemaal fruit gekocht en ijs en melk zodat we milkshakes kunnen maken dit weekend
Mijn vriend en ik hebben een wat mindere periode achter de rug (opzich gewoon prima, maar meer ruzies en irritaties dan normaal). Maar vorig weekend waren we 7 jaar samen en had hij bedacht dat we het matras in de woonkamer zouden leggen en alle kerstlichtjes die er nog hangen aan doen en dan lekker Frozen I en II kijken (ben ik gek van). En we hadden lekker gekookt en het sneeuwde natuurlijk dus we hebben gewandeld en een sneeuwpop gemaakt. Het was zooo fijn
En nu deze hele week ook. Veel gewandeld en gesleed en geknuffeld en het gaat zo goed samen. Ben er zo blij mee
Ah dit klinkt zo leuk Mooi jullie 7 jarig samenzijn gevierd!
Mijn man en vader zijn echt 2 tegenpolen. Zo is mijn man vrij rustig en direct qua communicatie terwijl mijn vader echt de oren van je kop in lullen (<3). Zoān heel goede band hebben ze daarom niet met elkaar. Maar vandaag kwam ik thuis van het werk en hoor ik ze op zolder samen lachen en klussen
Ik vind het zo lief dat mijn vriend mega goed luistert altijd. En dingen echt goed onthoudt. Hij heeft net ontbijt op bed voor me gemaakt (zat te klachten dat ik moe was, dat het buiten bed zo koud was en dat ik honger had) en dan heeft ie mijn lievelings thee en een bakje yoghurt met de muesli ernƔƔst in een bakje omdat het anders zompig wordt, which I hate
Nou heb het getroffen hoor vandaag! Voel me niet zo lekker en heb het nogstƩƩds koud. Ga ik ff naar de wc, kom ik terug ligt mijn dekbed op de bank (hij vind dat verschrikkelijk, het is ƩƩn van mijn favo dingen haha)
Ik vind het zo leuk om te luisteren wat mijn vriend allemaal tegen de hond zegt haha, luister momenteel naar een ode over hoe mooi zijn pootjes zijn
Ahhh vriend is echt een schat. Ik zat net met mān pa aan tafel te eten en opeens videobelt hij me en filmt hij mijn huis vanuit de auto. Dus was meteen al blij dat hij als verrassing langskwam, en toen kreeg ik opeens een Nintendo Switch cadeau (voor valentijn) Echt totaal niet zien aankomen. Gisteren vroegen al zoveel mensen wat wij deden op Valentijnsdag waarop ik al zei āDeze gozer weet niet eens op welke datum het kerst is, laat staan Valentijnsdagā Hij blijft me verrassen haha.
Hij heeft mij gewoon taart en koffie gegeven voor het ontbijt. Amazing hahaha
Ik ben eindelijk uit isolatie en we hebben zoān fijn weekend samen.
Hij wordt elke keer leuker lijkt het wel