Haha, tanden helemaal aan gort. Hoort er ook wel een beetje bij haha
Of een crêpe
Vind al die date nights die jullie bedenken echt super leuk om te lezen!
Wij hebben een paar dagen weg geboekt (binnen NL) voor eind vd maand en hoewel onze plannen alleen maar wandelen en in bed liggen zijn heb ik er echt zo’n zin in. Vind het echt heel fijn om weer iemand te hebben waar ik dit soort dingen mee kan doen!
Ik stelde net aan mijn vriend voor om dit te doen en toen ik vroeg waar ie eerst heen wilde was het antwoord Groningen. En dan een eierbal eten en een wedstrijd van FC Groningen kijken
Okay maar wat zijn hakuna fries en hoe maak ik ze?
Dit:
Volgens mij heb ik wel eens gelezen dat het een soort corn fries zijn… maar heb nog nooit iets soortgelijks kunnen vinden buiten Disneyland. Misschien dat ergens online wel een eceor te vinden is, daar heb ik nog niet naar gezocht.
Misschien een tip voor iedereen die een weekendje weg zoekt of nog een huisje met jacuzzi en bubbelbad.
Bij centerparks hebben ze nu goede aanbiedingen voor de VIP huisjes, met eigen jacuzzi en sauna en alle pakketten zoals ontbijt in de ochtend erbij!
Oh en eigen keuken en vaatwasser dus niet moeilijk doen met stiekem eten bestellen of koelboxen zoals nu in een hotel haha
Ik ben al de hele ochtend een recept aan het zoeken, maar ik ben er nog niet uit.
Lol vreemde naam is het wel want hakuna fries betekent letterlijk there are no fries?
Rare photo of Hakuna fries:
Misschien houdt @KipTokTok helemaal niet van friet en wil ze dus geen friet serveren en ze zit ons allemaal te pranken
Dit is echt een diepe belediging. Friet is mijn persoonlijkheid.
Anyway, ik ga hier wel uitkomen. Ik heb nog een dag! We hebben date-night naar morgen verplaatst omdat ik vandaag geen tijd heb om voor te bereiden en morgen toch ingesneeuwd ben.
Je vriend heeft een goede smaak!
Je zou voor eten nog even op Binging with Babish Disney kunnen zoeken, hij maakt vaak eten na uit films/series!
Haha naar FC Groningen gaan is juist de ideale date voor m’n vriend en mij, kan niet wachten tot we weer kunnen. De eierbal zou ik wel afraden Qua eten zou ik niet Groningen als thema kiezen voor een date night maar voor een uitje zou ik Groningen wel echt aanraden.
Die eeuwige eierbal grappen van Sikkom
echt he, stop making eierballen happen!!! alsof iedereen hier regelmatig eierballen eet ook?? ik eet ze werkelijk nooit en mensen in mijn omgeving ook niet voor zover ik weet
Ik heb er wel eens één gehad, want ik woonde vlakbij de snackbar met de beste eierballen lol. Maar zoooo bijzonder is het niet. Doe mij dan maar Groninger
mosterdsoep of poffert
@Edin @pastelzwart Ik ben echt gek op eierballen, en mijn vriend ook. Ik eet er gemiddeld 2/3 per maand
Het lekkerste zijn die van de slager in de buurt en dan zelf frituren.
Haha ik en m’n vriendin uit gro aten ze toen we er nog woonden ook zeker elke week
Sikkom is wel uitermate vervelend, daar niet om