Het geluk dat een relatie heet

Goals

1 like

Ik ben morgen weer aan de beurt en het thema dat ik heb bedacht is Disney. We zijn allebei dol op Disneyland, dus ik ga sowieso iets typisch van daar koken. Maar ik kom even niet verder dan ratatouille, Hakuna-fries en ‘the grey stuff’ uit Belle en het Beest. Jullie nog ideeën?

Verder uiteraard een paar leuke Disneyfilms kijken en ik ga Mickey-shaped-koekjes bakken.

6 likes

Omg waar vind ik een vriend die gek is op Disneyland. Zodra ik het woordje Disney alleen al zeg begint mijn vriend al bijna te kotsen volgens mij.

2 likes

Ohh wat leuk! Misschien iets uit Coco, empanadas of tamales? Ik moest ook meteen denken aan hazelnootsoep uit Tangled maar ik weet niet of dat echt lekker is haha.

Ik associeer Disneyland met wafels omdat ik dat daar altijd at maar dat is ook weer heel persoonlijk en voor iedereen denk ik.

@Vaiana kan vast helpen met dit vraagstuk

1 like

Ik heb geen ervaring met relaties of eten of Disneyland :neutral_face:

Oh ja ik bedoelde meer eten uit Disneyfilms!

Haha ja, Parijs vind ik niet zo heel goed qua eten dat ze daar hebben, maar de ratatouille serveren ze in ieder geval bij Chez Remy en Hakunafries ben ik echt dol op.

De burgers bij Planet Hollywood zijn ook echt heel lekker, maar dat eten we vanavond al haha.

1 like

Als je samen in Disneyland bent geweest (denk ik), is het tof om de film te kijken die bij je leukste attractie hoort.
Laatst keken we toevallig Finding Nemo en we waren opeens toch weer terug in dat moment in de schildpad achtbaan, was leuk even herinneringen op te halen enzo.

1 like

Nu heb ik zin om naar Disneyland te gaan :sob::smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Omg yes! Goeie dit! Buzz Lightyear Laser Blast is de favoriet, dus Toy Story sowieso morgen!

2 likes

Wil ik al heel lang maar naast dat ik nu geen geld heb heb ik ook niemand om mee te gaan. Ik hoopte stiekem zo als ik weer relatie zou krijgen dat ik ooit met die persoon zou gaan maar goed ik heb het ooit gevraagd en mijn vriend haat alles wat met Disney te maken heeft dus dit kan ik mooi schudden en vrienden hebben daar ook helemaal geen zin in.

Mocht ik ooit nog weer vrijgezel worden dan zet ik in mijn Tinderbio: Ik wil alleen daten als we ooit op een dag naar Disneyland gaan.

7 likes

Een dag maar, is wel krap?
3 dagen Davy Crockett ranch is hier het minimale hoor. :smiling_face_with_three_hearts:

Nu heb ik ook zin in mini vakantie Disneyland :pleading_face:

8 likes

Nou ik neem nu met 1 dag ook wel genoegen haha, middelbare school ook 1 dag geweest en 1 dag is al meer dan helemaal niet meer. Maar idd weekendje beste.

Oke sorry offtopic.

1 like

Gewoon je vriend overhalen, want er is ook natuur!
Ik heb er serieus eekhoorns en een hert gezien, win-win.

ja, wel beetje off-topic. oeps.

3 likes

Spaghetti met grote meatballs om je eigen lady en de vagebond momentje na te spelen? :stuck_out_tongue:

14 likes

En de muziek bij de poort en laan etc (allemaal ergens op die internet te vinden) draaien om in het sfeertje te komen.

1 like

Ohh ik jat dit idee alvast even voor wanneer ik zelf weer aan de beurt ben.

Die Hakuna fries mis ik echt, alleen daarvoor al wil ik weer die kant op :sob: verder kun je in principe al het eten verdisneyen wanneer je het in Mickeyvorm serveert!

Denk trouwens dat wij morgenavond Frozen gaan kijken. Vind ik wel passend met de weersvoorspellingen.

2 likes

Dank allemaal! Echt leuke ideeën opgedaan! Ik ga ook even alle Disneyoortjes opsnorren haha. Heb sowieso Stitch en Teigetje liggen. Verplicht op morgenavond!

4 likes

Superleuk thema! Je hebt al veel suggesties maar ik moest nog denken aan gumbo uit The Princess & The Frog.

1 like

Appel met glazuur? (Referentie naar Sneeuwwitje?) als een soort middagsnack? :joy: @KipTokTok

2 likes