Ik had vandaag wederom een gigantische huilbui door stress. En ik was alweer wat gekalmeerd, maar mijn vriend moest weg voor wat belangrijks. Toen heeft mijn vriend me op de bank ingebakend met een deken en op de tv Night Sky 4 Hours Music opgezet op youtube hahaha (nadat hij voor mij als afleiding op Tiktok scrolde zodat ik wel video’s kon kijken maar ik wel mijn armen onder de dekens kon houden, terwijl hij Tiktok haat hahaha). En toen -ie terugkwam had hij patat gehaald
Voelde me vannacht zo ziek en had zo’n erge pijn aan zowel mn rug als buik dat ik niet eens kon neerliggen of zitten of lopen zonder pijn. Wij hebben 2 dekbedden en toen heeft hij dat van hem onder me gelegd omdat het bed volgens hem dan zachter zou zijn om op te liggen, en heeft me helemaal ingestopt in een coconnetje
Je zo miserabel voelen sucks maar dat maakte het wel draaglijk voor mij want het was echt wel extra zacht
Is een witgouden kettinkje geworden. Heb echt een hele fijne verjaardag gehad met 'm
Mijn vriend staat bij gebrek aan een sportschool sinds kort in de woonkamer met dumbbells te trainen. Hallo, heet
Mijn vriend is absoluut niet van het ik hou van je zeggen enz maar zaterdag zei hij ineens uit het niets: ik hou van je schatje. Juist omdat ik het niet van hem had verwacht maakt het nog leuker.
Krijg nog steeds big smile als ik eraan denk. Oke ja gisteren was ik boos op hem haha maar dat is uitgepraat.
Mijn vriend stuurde laatst dit plaatje naar me:
En als ik nu vraag hoe veel hij van me houdt, zegt ie steeds “snake much” en dat vind ik toch zó schattig haha.
Ik dacht ‘zal vast lastig worden om een valentijnskaart te vinden die niet zo cliché is’ maar ik ben blijkbaar zo verliefd dat ik zelfs bij de allerslechtste kaarten nog wel iets positiefs kan bedenken .
Haha ooh dit vind ik heel cute. Opgeslagen in de hoop dat ik ooit zo ver kom dat ik dit naar mijn date durf te sturen.
hahaha soms zijn mijn vriend en ik heel telepatisch verbonden ofzo. Ik stond net, zonder iets te zeggen, op vanuit de slaapkamer om een koekje te gaan pakken in de woonkamer (waar hij zit). Sta ik bij de deur, toen we tegelijkertijd de deur open, elk vanaf de andere kant. Hij steekt z’n arm uit en geeft me een koekje
Door de inspiratie van hier heb ik voorgesteld om omstebeurt ook een datenight thuis te plannen. Komend weekend ben ik als eerste aan de beurt en wil ik een spa avondje thuis organiseren.
Ideeën tot nu toe:
- gezichtsmasker
- massages
- voetenmaskertje
Natuurlijk met bijpassende muziek en kaarsjes. Hebben jullie verder nog ideeën? Denk dat ik er ook nog wel een film bij uit zoek…
oh mijn vriend is dus echt gek op dit soort dingen dus ik maak hem hier wel blij mee haha
Chocolade fonduen en een chick flick! Als het kan een luchtbed in de woonkamer oid als een echt logeerpartijtje haha
Neus strips!
Hahaha ik besef me dat ik echt een girls night aan het plannen ben voor mijn vriend
Juist wel superleuke ideeën hoor, gaan op het lijstje!
Maar dat is toch vet leuk? Ik bedoelde het niet sarcastisch, maar ik zie nu dat het echt sarcastisch kan overkomen
Ik was laatst Emily in Paris aan het kijken (aflevering 1) en mijn vriend kwam erbij zitten. “Wat kijk je?” nou hij vond het nog leuker dan dat in het vond. Het was dus ook binnen een dag uitgekeken
Wij doen ook vaak neusstrips en maskertjes. Laatst ook samen eeltsokken haha.
Nee ik ving het ook zeker niet sarcastisch op hoor! Ik vind het juist leuk dat mijn vriend dit soort dingen net zo leuk vindt als ik.
Misschien nog je gezicht stomen boven een pan met heet water en zelf een scrub maken en gebruiken
Ik had vrijdag aan m’n vriend voorgesteld om een datenight te houden met een landenthema zoals @tuula tipte.
Hij vind het eerst een dom idee, maar hij vond het helemaal leuk op die avond. En was super gezellig.
tips voor thema Mexico
- film ‘ya no estoy aqui’ van Netflix
- als je die film gaat kijken is het leuk om cumbia te luisteren. Staan playlists op spotify maar de set ‘cumbia selection with Coco maria’ is ook leuk
Stuurde hem (hij is op z’n werk) een link van een markplaats advertentie van een glas in lood raam, met de vraag wat hij er van vond. En hij zei meteen ‘oh vet! Dit willen we toch? Kopen!’ en laatst zei hij ook dat hij het zo leuk vind om op marktplaats te zoeken en vroeg ‘zullen we ooit een tweedehands winkeltje starten?’
Ik ben gek op oude dingen en een eigen vintage winkel is echt een mega droom. Vind het zo leuk dat hij dat soort spullen ook kan waarderen, kan me voorstellen dat je het of helemaal niets vind, of mooi. Zelfs bloemenschilderijen vind hij goed haha. Het idee dat we misschien ooit echt daarmee kunnen doen, samen, maakt me zo gelukkig. Al is het naar een droom.
(Zie glas in lood raam in het show je laatste aankopen topic)
Laatst wilde ik een date night organiseren maar mijn vriend was niet enthousiast genoeg. En toen was ik teleurgesteld en zei ik, kinderachtig als ik ben: Nou dan organiseer JIJ het toch! Ik verwacht iets leuks en origineels als ik uit werk kom
Mijn vriend is super lief maar helemaal niet creatief-origineel dus ik verwachte thuis te komen in een huis met kaarsjes en wijn en avondeten, want dat doet hij wel vaker. Prima hoor, leuk ook!
Maar nee, toen ik door de voordeur stapte dacht ik even dat er een bom was ontploft. Mijn super-nette, opgeruimde vriend had alle kasten leeggehaald om met al onze boeken, stiften, plakband, doosjes, wcrollen, plastic bekertjes, knipperende fietslampjes, kussens enz enz een ENORME “knikkerbaan” te bouwen over de tafel, bank, piano en stoelen heen. Onze kat zat hem doodsbang aan te kijken, weggekropen in een lege boekenkast. Ik stond echt paf van verbazing. Had hij er de hele dag over na zitten denken, was al zeker 2 uur aan het bouwen. Zegtie: “Ja de rommel stoort me wel een beetje maar ik weet dat jij het leuk vindt om zulke gekke dingen te doen dus we ruimen het later wel weer op.” Hij had spelregels geschreven en de banen een naam gegeven. Het waren 3 banen; de eerste heette Leap of Faith, de tweede Battle Field en de derde Construction Site. Battle Field vond ik het leukste want daar moest je alle schaakstukken ontwijken én de pionnen van Mens-erger-je-niet mochten niet omgeknikkerd worden (vandaar ook de naam).
We hebben 4 uur lang zeer competetief geknikkerd. Hij won goud, ik zilver.
Nou morgenavond:
- maskertjes
- neusstrips
- komkommer voor op de ogen
- voetenmasker
- chocofondue
- luchtbed in de woonkamer voor een film